ap.
OLENKO SANONUT ETTEN MENE? Se on hankala mennä, jos on muita menoja. Ensimmäisen ajan siirsin muun menon takia ja tämä eilinen tuli yllätyksenä. Eikö täällä kukaan osaa lukea?Joku syy niillä on kutsua sua käymään lastensuojeluasiassa, niin kyllä se voi olla myös huostaanoton syy jos et sinne suosiolla mene. Se mikä asia on ei todellakaan selviä tällä palstalla räkyttämällä. Meet paikalle niin sillä se selviää.
Ja tuskin nyt niin kivuissasi oot siellä ollu, ettet ennen sairaalaan lähtöä olis voinu sitä selvittää. Jos sulla on jo kontakteja lastensuojeluun niin ei sun asiat ihan kunnossa oo, vaikka olis sieltä puolen vuoden takaa :kieh:
Et vaan tässä kerro...
Ja kyllä vaan olin niin kivuissani, että luulin synnytyksen alkaneen. Sain synnäriltä oksikodonia joka on vahva huumaava kipulääke. Ei sitä anneta jos ei ole kunnon kipuja.
Lähdin sairaalaan klo 12.20 ja olin perillä 12.45. Eipä siinä ambulanssissa oikein voi soittaa, eikä tullu mieleenkään... kun on kaikki letkut ja monitorit päällä. Kun pääsin sisään synnärille, kello oli jo joitakin minuutteja vaille 13. Aika oli tapaamiseen klo 14.15.
Kontakteja lastensuojeluun oli viimeksi vuonna 2006. Ja maaliskuussa soittivat sosiaalitoimistosta viimeksi, en edes muista asiaa tarkasti mutta ei ainakaan mitään lastensuojeluasiaa ollut kun en käynytkään siellä.
Miksen kertoisi, jos tietäisin. Kyllä mä uskallan (anonyyminä) kertoa täällä jos tiedän jotain.