The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...noin, nyt mä sain tehdyksi ja leikatuksi uudet puseronkaavat :). Huomenissa varmaan sitten parkkeeraan itteni koneen äärelle ja :p...opiskelen hiukan turkkia ja laulua :D..ja toivottavasti saan jotain kivaa aikaiseksi.

Ihan hurahtanut oon, mokoma, nyt ompeluksien tekoon...taijan kohta sipasta tässä hurmoksessani itelleni sen kukkahatunkin :rolleyes: :D...jottei totuus unohtuisi!
 
kahvikirahvi
Kun miten mulla on mielikuva, että et o toipunu jokusen päivän takaisista vaadituista paskan päälle maalaamisistakaan.
Sama auto, eri kohta. Mutta opettajan vastustuksesta huolimatta siistin ne pahimmat ruosteet ja laitoin uudet saumakitit. Ovista sentään tuli ihan hyvät kuntoonsa nähden, peräluukku taas...

Mutta ystäväni onnistui piristämään mua hieman. Sen työkaveri oli tuhonnu vahingossa trukilla dominoefektillä 10 000e edestä tavaraa. Ei tunnu enää ihan yhtä pahalta :D
 
kahvikirahvi
:hug:....eläs nyt, sä vain annoit hyvänä maalarina tasoitusta tänään toisillekin, että heillä jotain pientä saumantynkää tuossa omassa sutaamisessa olis...

Ens viikolla sitten jälleen näytät mistä se kana pissii. Näin on niksit :p :D
Valitettavasti en oo maanantaina koulussa näyttämässä mistä kana pissii, kun meen kakkosvaiheen liukkaalle radalle. Mutta ihan sama, en halua nähdäkään sitä KIAa enää.
 
IhanaValo
Iltoja FC ja muut! :wave:

Kyllä pitää ens viikon alusta sitten ottaa taas tiukasti tuon ruokavalion kans...jos tänään suklaata ja huomenna synttärit...:ashamed:
 
Valitettavasti en oo maanantaina koulussa näyttämässä mistä kana pissii, kun meen kakkosvaiheen liukkaalle radalle. Mutta ihan sama, en halua nähdäkään sitä KIAa enää.
Heiii...sullahan on hubaa tiedossa maanantaina! Ainaskin mulla toi oli niin hauskaa lystiä, kun sai pyörittää autokoulun autoa radalla ja kattoa, että miten se lähteekään hanskasta ja miten pienesti ja näppärästi sen kuitenkin saa hallintaansa...

Talvella ei muuta kuin jääradalle ottamaan uusiksi ja hakemaan tuntumaa :D
 
kahvikirahvi
Heiii...sullahan on hubaa tiedossa maanantaina! Ainaskin mulla toi oli niin hauskaa lystiä, kun sai pyörittää autokoulun autoa radalla ja kattoa, että miten se lähteekään hanskasta ja miten pienesti ja näppärästi sen kuitenkin saa hallintaansa...

Talvella ei muuta kuin jääradalle ottamaan uusiksi ja hakemaan tuntumaa :D
Olihan se vähän eri autokoulun autolla, suoraan 2000-luvulta abs-jarruilla ja luistonestolla varusteltuna. Tonne kakkosvaiheen radalle mennään omalla autolla. Enkä tykänny siitä ekastakaan radasta.
 
...do dih, nyt on meitsin vuoro päästä saunaan ja hiusten pesuun (=eli hikihommaa tiedossa)...

Joskus, hetkittäin, ihan pikaisesti käy mielessä että semmonen nahkakuulalook vois olla eri kätevä :snotty: :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä