Onko tavallista jos kahden pienen lapsen isä...

• Viestiketjun aloittaja keida
  • Ensimmäinen viesti
Joo, tuollainen on täysin perverssiä. Nyt laitat sen miehen kuriin ja kiellät siltä kaikki harrastukset koska miehen tehtävä perheessä on olla aina kotona naisen valvovan silmän alla odottamassa naiselta tulevia komentoja! Töissä ja rakennuksilla saa käydä kunhan pystyy tekemään sen poistumatta kotoa. Harrastuksissa eivät käy kuin itsekkäät paskiaiset.

No, vakavasti puhuen tottakai joku raja nyt niillä omilla harrastuksilla ja menoilla täytyy olla jos kotona on lapsia mutta ei jumaliste. Tässä maassa on paljon miehiä jotka ovat naistensa takia vankina omissa kodeissaan ja se näkyy näistä kommenteista aina täällä palstalla niinkuin tässäkin ketjussa. Olen iloinen etten enää itse ole sellainen.

jlkj
Joo, tuollainen on täysin perverssiä. Nyt laitat sen miehen kuriin ja kiellät siltä kaikki harrastukset koska miehen tehtävä perheessä on olla aina kotona naisen valvovan silmän alla odottamassa naiselta tulevia komentoja! Töissä ja rakennuksilla saa käydä kunhan pystyy tekemään sen poistumatta kotoa. Harrastuksissa eivät käy kuin itsekkäät paskiaiset.

No, vakavasti puhuen tottakai joku raja nyt niillä omilla harrastuksilla ja menoilla täytyy olla jos kotona on lapsia mutta ei jumaliste. Tässä maassa on paljon miehiä jotka ovat naistensa takia vankina omissa kodeissaan ja se näkyy näistä kommenteista aina täällä palstalla niinkuin tässäkin ketjussa. Olen iloinen etten enää itse ole sellainen.
Ai miehiä jotka ovat vankina omissa kodeissaan. Naisenko siellä kotona sitten aina pitäisi olla?? Ihan uskomaton vastaus.

[QUOTE="äitix3";28979665]Mä olen hyvin ärsyyntynyt jo siitä, että mun mies on harrastuksissaan noin 2 iltaa viikosta. Sitten välillä menee koko lauantai tai sunnuntai harrastuksissa. Joo kuulostan kohtuuttomalta, mutta olen päivät kotona lasten kanssa, koitan jaksaa hoitaa heitä ja kotia vaikka olen ollut tässä muutaman vuoden aika sairaana itse. Mua potuttaa kun herra tulee töistä, pyörähtää tässä, ehkä syö ja istuu koneella, ja sit lähtee harrastukseensa. Aika vaikea olla ihan coolina siinä kun itse on niin kipeä ja väsynyt et haluis vaan hetken levähtää, toivois et toinen ottais vastuun kun ite on ihan loppu. Mutta kun ei niin ei. En tiedä kauanko enää jaksan tollasta itsekkyyttä katsella.[/QUOTE]:LOL: Onpa todella itsekäs mies kun käy töissä ja mahdollistaa sinun kotona olemisesi. Jätä ihmeessä se sika niin elämäsi helpottuu.

Miksi tuonkin kirjoittajan kaltaiset ihmiset edes tekevät lapsia jos se tekee heidän elämästään helvetin ja ovat aivan "loppu" kun joutuvat olemaan KOTONA lasten kanssa? Ei niitä lapsia ole pakko vääntää jos on niin vaikeaa.

Ai miehiä jotka ovat vankina omissa kodeissaan. Naisenko siellä kotona sitten aina pitäisi olla?? Ihan uskomaton vastaus.
No kylläpä on taas vaikeaa ymmärtää tätäkin asiaa oikein ja tartutaan yksittäisiin sanoihin. Ei siellä kotona tarvitse kenenkään olla sen takia että poissa oleminen "ärsyttää" toista. Pointti on siinä että kyllä aikuisten ihmisten pitää osata sopia niistä omista menoista niin että ne ovat molemmille mahdollisia eikä kotona tarvitse olla vain sen takia että toinen on sitä mieltä eikä harrastuksia sen takia pidä lopettaa. Ei elämä saa loppua siihen että perheeseen tulee lapsia vaikka toki ne tulee hoitaa.

On niitä varmasti naisiakin jotka ovat vankeina omissa kodeissaan. Ja enemmänkin kuin miehiä.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="mommy";28979472]Miten ihmeessä voi etukäteen tietää miehestä, millainen isä hän on? Voihan sitä olla kaikenlaisia etukäteisajatuksia ja -keskustelujakin siitä, millaiseksi elämä muodostuu lapsen syntymän myötä, mutta ne eivät välttämättä toteudukaan.

Eli kyllä, tuo on yksi palstan typerimmistä vakiovastauksista.[/QUOTE]

No kyllä minä ehdin tutustua siihen mieheeni ennen kuin aloin perhettä perustaa. Jos mies ei seurusteluaikanakaan viihdy kotona (tuskin aloittaa kaikkia harrastuksia vasta kun lapsi syntyy?) eikä omista menoista jousta yhteisen hyvän lisäksi (ettekö te käyneet missään koskaan kun miehellä olisi ollut harrastuksia?) tai jos ei hoida edes sitä ensimmäistä lastaan niin ihan hulluutta alkaa tehdä toista! Eli kyllä, naiset saa katella peiliin tässä asiassa.

Lisäksi jos mies ei hoida lasta, niin mikä estää naista vaan jättämästä lasta miehelle, jotta hänen on pakko lasta hoitaa? Ette kai te niin tyhmiä ole, että vielä sellaiselle miehelle lapset teette, joille ette uskoisi pikkulasta hoitoon????

"äitix3"
:LOL: Onpa todella itsekäs mies kun käy töissä ja mahdollistaa sinun kotona olemisesi. Jätä ihmeessä se sika niin elämäsi helpottuu.

Miksi tuonkin kirjoittajan kaltaiset ihmiset edes tekevät lapsia jos se tekee heidän elämästään helvetin ja ovat aivan "loppu" kun joutuvat olemaan KOTONA lasten kanssa? Ei niitä lapsia ole pakko vääntää jos on niin vaikeaa.
Ai oikeen mahdollistaa olemaan kotona?? Olen SAIRASELÄKKEELLÄ. Ja olen SAIRAS. SIKSI OLEN LOPPU. Osaatko lukea vai missä vika? Ja mitenkäs olisin voinut tietää lapsia tehdessä että tulen sairastumaan? KIITOS VAIN KOMMENTISTASI JA MYÖTÄTUNNOSTASI. Pölvästi.

Yhteistyössä