Joo, tuollainen on täysin perverssiä. Nyt laitat sen miehen kuriin ja kiellät siltä kaikki harrastukset koska miehen tehtävä perheessä on olla aina kotona naisen valvovan silmän alla odottamassa naiselta tulevia komentoja! Töissä ja rakennuksilla saa käydä kunhan pystyy tekemään sen poistumatta kotoa. Harrastuksissa eivät käy kuin itsekkäät paskiaiset.
No, vakavasti puhuen tottakai joku raja nyt niillä omilla harrastuksilla ja menoilla täytyy olla jos kotona on lapsia mutta ei jumaliste. Tässä maassa on paljon miehiä jotka ovat naistensa takia vankina omissa kodeissaan ja se näkyy näistä kommenteista aina täällä palstalla niinkuin tässäkin ketjussa. Olen iloinen etten enää itse ole sellainen.
No, vakavasti puhuen tottakai joku raja nyt niillä omilla harrastuksilla ja menoilla täytyy olla jos kotona on lapsia mutta ei jumaliste. Tässä maassa on paljon miehiä jotka ovat naistensa takia vankina omissa kodeissaan ja se näkyy näistä kommenteista aina täällä palstalla niinkuin tässäkin ketjussa. Olen iloinen etten enää itse ole sellainen.