Ehkä olet lukenut vain osan kirjoituksistani? Oletko lukenut esim. työelämään liittyviä tekstejäni, tällä hetkellä se tilanne esim. on ongelmallinen monella tapaa?mullekkaan ei kyllä tule mieleen että olisit koskaan kirjoittanut mitään muuta kuin itseäsi ylistäviä juttuja
jos mun pitäisi nimetä "palstan paras ihminen" niin sä tulisit ekana mieleen
Oletko lukenut millainen tampio olin edellisessä suhteessani ja miten huonosti annoin kohdella itseäni ja kuinka hirveä ihminen minusta myös siinä sukeutui?
Olen kertonut myös että itseänikin pelottaa tietty kylmyyteni, esim. jos ihminen loukkaa minua tai lähipiiriäni, vaikka hän olisi kuinka läheinen ollut kanssani, minä kylmetyn täysin enkä edes jää kaipaamaan. Olen siis siltä osin varmaankin tunnevammainen. Voin heivata ihmisen kuin ihmisen pois elämästäni jos luottamus petetään.
Ulkonäköäni kuvailin pari viikkoa sitten täällä kirveellä veistetyksi, kroppa kuosissa. Todella omaa kehua tuollainen ilmaisu.
Mutta saahan kenestä tahansa poimittua juuri sen näkökannan kuin haluaa jos etsimällä etsii sitä puolta joka itseä ärsyttää.
Tuolle hutsulle (kaunis nimi) sanon että ei minun tarvitse miettiä mitä teen ja sanon suhteessani. Jos olet tämänkin ketjun kirjoituksiani ajatuksella lukenut, huomaisit että mulla on todellakin rima siinä mitä siedän ja mitä vaadin suhteessa myös mieheltä. Mä en ole kenenkään kynnysmatto enkä elä elämääni miellyttääkseni miestäni. En pidä miestäni itsestäänselvänä, mutta olen melkoisen varma siitä että jos terveyttä riittää, olemme vanhoina yhdessä. Emme ole koskaan edes miettineet eroa mekään! Mistä tuo edes tuli? Enkä pelkää että mies häviäisi?
Toisekseen mulle on tärkeää että kumppani on onnellinen ja todellakin panostan siihen omalta osaltani. Aivan kuten minua hemmotellaan myös. Se kai on suhteen tärkein asia. Ei minua hävetä että haluan olla hyvä vaimo kunhan minun ei tarvitse luopua periaatteistani ja omista ajatuksistani.
Aion ihan jatkossakin kirjoittaa parisuhde-keskusteluihin omasta suhteestani, skipatkaa kirjoitukseni jos ne häiritsee noin valtavasti. Voitte myös olla ihan missä luulossa tahansa suhteemme laadusta, se kun ei ole minulta pois. Pääasia että oma sydän sykkii lämpöä ja rakkautta.