The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenia!

Piti kysyä, tuossa kun jossain vaiheessa mainittiin (kirahviko?) Addams family-sarja, onkohan se sama mitä ostin veljelle pari vuotta sitten joululahjaksi..meinasin että itsekin sen vilkaisisin kuhan ehdin..tykkäätkö sarjasta?

Ja kissoista ja niiden koluamisesta yöllä...meillä on joskus yöllä melkoinen kolina kun en tiedä mistä, mutta jostain nurkasta löytyy aina joku kilisevä tai muuten ääntelevä lelu lattialla pyöriteltäväksi..toki leikkivät päivälläkin mutta öisin jostain kaivavat ne kovaäänisimmät lelut (ja mitkä vaan mitä lattialla liikkuu/saa heiteltyä tms.)

Tänä aamuna tuotan näköjään sitten lyhyitä ja helposti ymmärrettäviä lauseita..anteeksi kaikille :) Kahvia!!
 
kahvikirahvi
Huomenia!

Piti kysyä, tuossa kun jossain vaiheessa mainittiin (kirahviko?) Addams family-sarja, onkohan se sama mitä ostin veljelle pari vuotta sitten joululahjaksi..meinasin että itsekin sen vilkaisisin kuhan ehdin..tykkäätkö sarjasta?

Ja kissoista ja niiden koluamisesta yöllä...meillä on joskus yöllä melkoinen kolina kun en tiedä mistä, mutta jostain nurkasta löytyy aina joku kilisevä tai muuten ääntelevä lelu lattialla pyöriteltäväksi..toki leikkivät päivälläkin mutta öisin jostain kaivavat ne kovaäänisimmät lelut (ja mitkä vaan mitä lattialla liikkuu/saa heiteltyä tms.)

Tänä aamuna tuotan näköjään sitten lyhyitä ja helposti ymmärrettäviä lauseita..anteeksi kaikille :) Kahvia!!
Minä mainitsin. En tiedä onko sama sarja mitä oot ostanut veljelles :D Mutta itse tykkään. Eka kausi on vaan mustavalkonen, ja mietin et mahtaako niissä uudemmissa olla jo väerjä, kun muistan ala-asteella telkkarista seuranneeni vähän värikkäämpää versiota. Täytyy joskus ostaa uusia kausia.

Hitto mikä aamu, nukuin hiukkasen pommiin kun kahvinkeitin ei käynnistyny!!! Hajos saakeli jo toinen keitin :eek: Ei vaan menny käyntiin. No, nyt mennään vähän myöhässä liikenteeseen koska minähän en ilman aamukahvia tee mitään!

Nyyrikki suostu muuten vapaaehtosesti illalla viereen kehräämään, ja tänään se on jo ite tullu kerjäämään rapsutuksia, leikki pp.n kanssa ja antoi sen jopa silittää! :) Kauheen reipas poika :heart: Tai siis reippaita poikia nuo molemmat.
 
IhanaValo
Minä mainitsin. En tiedä onko sama sarja mitä oot ostanut veljelles :D Mutta itse tykkään. Eka kausi on vaan mustavalkonen, ja mietin et mahtaako niissä uudemmissa olla jo väerjä, kun muistan ala-asteella telkkarista seuranneeni vähän värikkäämpää versiota. Täytyy joskus ostaa uusia kausia.
Joo siis mustavalkea oli sekin mitä veljelle ostin..:D

Niin ja hauskaa päivää!:wave:
 
Huomenta ! Torstaita ja PK:lla oudontuntuinen vatsa - toivottavasti ei ripulitautia. Todellakin peukut pystyyn, ettei nyt semmoista tulisi. Viikonlopulle suunnitelmia. Mutta töihin collegehousuissa, ettei varmasti mikään purista pötsiä. :D
Mutta nyt täytyy lähtee heittämään jälkikasvua ja mennä sitten itsekin töihin. Hyvää torstaipäivää kaikille!
 
Huomenta! Nyt on kaikki paperit laitettu vetämään,odotellaan päätöksiä opiskelenko työmarkkinatuella vaiko kuntoutustuella. 6 viikon päästä viimmestään pitääs saada tietoa kumpaa rahaa saan.
Nyt mua kyllä jännittää taas vaikka ihana palata takasin koululle töihin ja siinä sivussa opiskella ammatti. :)

PK:lle onnenpotkua,ettei tulisi mahatautia,sitä tuntuu olevan taas kovasti liikenteessä.
 
Minnekäs jatkat matkaa?

Nyyrikki on kotiutunut, se leikkii pikkupuolikkaan kanssa innoissaan ja kerjää jo itse rapsutuksia ja huomiota :)
matka jatkuu tuonne vaan.

hyvä että nyyrikki on kotiutunut,äkkiäkös nuo ottavat kodin omakseen. ihana että oikein kerjää rapsutuksia,mulla kun oli aikoinaan se kolliainen niin se ei ollut sylikissa ollenkaan eikä kerjänny rapsutuksia vaikka ihana olikin tai on vieläkin mutta eihän hän asu mun kanssa enää.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä