Lyrical
lapseton ja naimaton nainen. lisäkysymys, saako tämän ikäisenä enää miestä parisuhteeseen?
Sama ikä ja myös pitkät hiukset.Kyllä ja kyllä. Mä olen 43v. ja mulla on pitkät hiukset.
Sama täällä. On ollut lyhytkin tukka, mutta kyllä pitkät hiukset on mun juttu ja aion pitää ne niin kauan kuin huvittaa. Tämä hölmö sääntö pitäisi jo kuopata. Se on ajanut liian monta naista leikkaamaan tuon nimimerkin "vieras mies" mainitseman kananpersetukan, ja se jos mikä pitäisi kieltää naisilta, ikään katsomatta.Mä ainakin aion pitää hiukseni pitkänä niin kauan kun jotain tukkaa on päässä. Ja eikös just ollut lehdissäkin juttua miten monet 50+ rynnivät naimisiin ja eläkeiässäkin ollaan kovasti parisuhteita muodostamassa. Joten miksi ei.
ihanko tosissaan joku "sääntö" on sen tehnyt? Ettei kyse ole vain vaihtelunhalusta, helppohoitoisuudesta, tai siitä että se tukan kunto ei vain anna myöten muuta.Sama täällä. On ollut lyhytkin tukka, mutta kyllä pitkät hiukset on mun juttu ja aion pitää ne niin kauan kuin huvittaa. Tämä hölmö sääntö pitäisi jo kuopata. Se on ajanut liian monta naista leikkaamaan tuon nimimerkin "vieras mies" mainitseman kananpersetukan, ja se jos mikä pitäisi kieltää naisilta, ikään katsomatta.
Älä nyt hyvä ihminen loukkaannu, en tarkoittanut, että vain pitkä tukka on kaunis. Lyhyt tukkakin voi olla kaunis, mä ainakin tarkoitan kananpersetukalla sitä yhtä tiettyä tyyliä, joka harvalle sopii. Enpä nyt kuvaile sitä sen tarkemmin, etten loukkaa ketään. :OAlkuperäinen kirjoittaja Määä;28972517:ihanko tosissaan joku "sääntö" on sen tehnyt? Ettei kyse ole vain vaihtelunhalusta, helppohoitoisuudesta, tai siitä että se tukan kunto ei vain anna myöten muuta.
Mutta joo, kiva on tulla haukutuksi lyhyttukkaisena aina näillä palstoilla, ja etteivät miehetkään tykkää ja kiinnostu siksi ettei mulla kasva kaunista pitkää tukkaa. Hyvä jos se lyhytkään enää on kauan päässä tätä vauhtia.