Saako yli 40vee naisella olla pitkät hiukset?

• Viestiketjun aloittaja Lyrical
  • Ensimmäinen viesti
Mä ainakin aion pitää hiukseni pitkänä niin kauan kun jotain tukkaa on päässä. Ja eikös just ollut lehdissäkin juttua miten monet 50+ rynnivät naimisiin ja eläkeiässäkin ollaan kovasti parisuhteita muodostamassa. Joten miksi ei.

Mää.
No saa. Ja eiks se ole niin että pitääkin.
Tosin mulla pidemmät vetävät vain naamaa alaspäin, ja muutenkin näyttävät esim. stigin hiuksilta kun ei hyvää hiuslaatua ole suotu, joten pidän nämä suosiolla lyhyenä.

vieras mies
Ei saa. Nelikymppisen kuuluu hommata kaksoisvärjätty kananpersetukka ja asuksi leggingsit joihin hädin tuskin se oma jättiperse mahtuu sisään ja jalkaan tennarit. Jos noilla ei saa miehiä pidettyä loitolla niin ei sitten millään!

puuh
Mä ainakin aion pitää hiukseni pitkänä niin kauan kun jotain tukkaa on päässä. Ja eikös just ollut lehdissäkin juttua miten monet 50+ rynnivät naimisiin ja eläkeiässäkin ollaan kovasti parisuhteita muodostamassa. Joten miksi ei.
Sama täällä. On ollut lyhytkin tukka, mutta kyllä pitkät hiukset on mun juttu ja aion pitää ne niin kauan kuin huvittaa. Tämä hölmö sääntö pitäisi jo kuopata. Se on ajanut liian monta naista leikkaamaan tuon nimimerkin "vieras mies" mainitseman kananpersetukan, ja se jos mikä pitäisi kieltää naisilta, ikään katsomatta.

Määä
Sama täällä. On ollut lyhytkin tukka, mutta kyllä pitkät hiukset on mun juttu ja aion pitää ne niin kauan kuin huvittaa. Tämä hölmö sääntö pitäisi jo kuopata. Se on ajanut liian monta naista leikkaamaan tuon nimimerkin "vieras mies" mainitseman kananpersetukan, ja se jos mikä pitäisi kieltää naisilta, ikään katsomatta.
ihanko tosissaan joku "sääntö" on sen tehnyt? Ettei kyse ole vain vaihtelunhalusta, helppohoitoisuudesta, tai siitä että se tukan kunto ei vain anna myöten muuta.
Mutta joo, kiva on tulla haukutuksi lyhyttukkaisena aina näillä palstoilla, ja etteivät miehetkään tykkää ja kiinnostu siksi ettei mulla kasva kaunista pitkää tukkaa. Hyvä jos se lyhytkään enää on kauan päässä tätä vauhtia.

ssssssss
Siis miksi ei saisi olla? Todellakin saa. Oma äitini piti vuosia "kananpersetukkaa" ja viisikymppisenä kasvatti itselleen pitkät kauniit hiukset. Sopii paljon paremmin hänelle.

"dina"
Mistä naiset ovat keksineet, ettei saisi olla??? INHOAN niitä Tampere-tukkia/kananpersetukkia, ne rumentaa naisen kuin naisen. Mun mutsilla on pitkä tukka ja hän täytti just 63. isoäidilläni oli alaselkään asti tukka, ulkomaalaisilla naisilla on järjestään pitkät hiukset.

Saako 35 vuotiaalla olla vielä keesi?

Kaikilla saa olla just sellaset hiukset ku itestä parhaalta tuntuu. Minen oo ainakaa täälä ketään miellyttämässä ja jos mul on joku tyyli mistä tykkään ja mikä tuntuu omalta ni sit mulla on se. Jos jonku silmä ei sitä kestä ni sit voi kahtella muualle.

"vieras"
Jos sitä tukkaa löytyy, niin ehdottomasti pitkä tukka tai ainakin mahdollisimman pitkä. En voi sietää lyhyttä tukkaa minkäänikäisellä. Eihän sille mitään voi, jos tukka ei kasva ja harventuu tosi paljon, sillon on parempi leikata, mutta harvalla 40 vuotiaalla pitäisi niin käydä. En ole ainakaan nähnyt. Äidilläni on paksu tukka ja on 50, samoin siskollaan. Molemmilla edelleen pitkät hyväkuntoiset hiukset. Äitini leikkasi joskus lyhyeksi, eikä näyttänyt yhtään hyvältä. Äitini ei edes värjää. Vähän harmaita tullut, mutta näyttää vaan kauniilta. Harmi, että hiusgeenit tulleet enemmän isältäni, joten saa nähdä, miltä näytän samanikäisenä :D

puuh
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28972517:
ihanko tosissaan joku "sääntö" on sen tehnyt? Ettei kyse ole vain vaihtelunhalusta, helppohoitoisuudesta, tai siitä että se tukan kunto ei vain anna myöten muuta.
Mutta joo, kiva on tulla haukutuksi lyhyttukkaisena aina näillä palstoilla, ja etteivät miehetkään tykkää ja kiinnostu siksi ettei mulla kasva kaunista pitkää tukkaa. Hyvä jos se lyhytkään enää on kauan päässä tätä vauhtia.
Älä nyt hyvä ihminen loukkaannu, en tarkoittanut, että vain pitkä tukka on kaunis. Lyhyt tukkakin voi olla kaunis, mä ainakin tarkoitan kananpersetukalla sitä yhtä tiettyä tyyliä, joka harvalle sopii. Enpä nyt kuvaile sitä sen tarkemmin, etten loukkaa ketään. :O
Todellakin vielä muutama vuosi sitten kaiken maailman naistenlehtien tyylioppaissa yms. suositeltiin, että vanhemmalle naiselle pitkät hiukset eivät sovi. Se oli sääntö.

"vieras"
Voi kun voiskin kasvattaa. Mutta kun ei voi. Ja jos tukka tästä vielä ohenee vanhemmiten, niin varmaan peruukin hommaan :/ päänahka tuntuu jo nyt paistavan läpi ja tukka on aina niin litassa päätä vasten, että näyttää likaiselta.

"vieras"
Saa olla. Mielestäni siinä vaiheessa jos / kun naama alkaa roikkumaan maata kohden kannattaa kiinnittää huomiota miten pitkiä hiuksia pitää. Alaspäin valuva naama ja hiukset ei sovi yhteen. Eli poispäin kasvoilta. Mutta en kyllä ole nelikymppisillä niin ikääntyneitä kasvoja nähnytkään, että tätä ongelmaa olisi.

"Lilli"
Hiusongelmaan en osaa vastata, mutta toiseen kysymykseen kylläkin. Eli 40-vuotias nainen voi hyvinkin löytää itselleen miehen, mutta kannattaa keskittyä niihin, jotka ovat jo toisella kierroksella. Nelikymppiset ikisinkut kannattaa jättää huomiotta.

[QUOTE="Lilli";28972770]Hiusongelmaan en osaa vastata, mutta toiseen kysymykseen kylläkin. Eli 40-vuotias nainen voi hyvinkin löytää itselleen miehen, mutta kannattaa keskittyä niihin, jotka ovat jo toisella kierroksella. Nelikymppiset ikisinkut kannattaa jättää huomiotta.[/QUOTE]

Eikös nuo tuollaiset muutenkin hillu yleensä parikymppisten kanssa?
Eivät kai ole kovin kiinnostuneita ikäisistään naisista.

"juuei"
juu ei saa,varsinkaan jos niitä ei jaksa laittaa.Järkyttävän näköinen joku häntä niskassa tai nuttura .Sehän vanhentaaki jo itsessään paljon.ja yleensä kaikilla pitkähiuksisilla on arkena joku nuttura tai häntä,yöks =/

Yhteistyössä