Saako yli 40vee naisella olla pitkät hiukset?

• Viestiketjun aloittaja Lyrical
  • Ensimmäinen viesti
immetön maarit
Kyllä saa! Ei se iästä ole kiinni ja jos miehet saisivat päättää niin suurin osa suosii pitkähiuksista naista.
Itselläni ei ole ollut lyhyitä hiuksia sitten vauva-ajan. En osaisi kuvitellakaan että mulla olis joku lyhyt kynitty tukka, hyi! Haaveilen että mummonakin mulla olisi pitkät hiukset jotka letittää tai laittaa nätille nutturalle, jotka olisivat hopeanharmaat ;) Eihän sille sitten mitään voi jos tukka harventuu pahasti mutta kyllä aika harva saa olla ettei pitkää, tai edes pidempää voisi pitää.

Ja sanoisin että 40 vuoden ikäkausi on hyvä etsiä miestä. Moni nuorempikin innostuu sen ikäisistä. Se on monelle ikäänkuin uuden nousun aikaa kun 3kymppisenä alkaa olla vähän sellainen epätoivoinen vanhuuskriisi ja sitten kun siitä on päässyt niin 40 on taas uuden hehkun aikaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ärrinmurrin;28973335:
Minun mielestäni sinkkunaisella saa olla sellaiset hiukset kuin hän itse haluaa. Parisuhteessa voi kuunnella miestäkin.
Ei helvetti, jos mä kuuntelisin miestä, niin mulla olis pitkä punainen tukka. Ja mä kuolisin sen kanssa, nytkin pää kiehuu kun on kananpersettä pidemmäksi päässyt, väri tosin on punainen tällä hetkellä :D

Ei helvetti, jos mä kuuntelisin miestä, niin mulla olis pitkä punainen tukka. Ja mä kuolisin sen kanssa, nytkin pää kiehuu kun on kananpersettä pidemmäksi päässyt, väri tosin on punainen tällä hetkellä :D
Meillä taas mies on kieltänyt värjäämästä enkä ole värjännyt sen koomin. Minulla ei ole tarkoitus miellyttää muita miehiä kuin omaani.

immetön maarit
Se vaan on kummallinen taika miten naisia hiukset pukee ja ne kynityt versiot on järjestään (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta) rumentavia ja järkyttäviä.

Mullakin on sinkku naiskaveri joka on muuten ihan kaunis mutta kynitty tukka ei kyllä yhtään kaunista :/ Olisi varmaan kaunotar kunnollisen tukan kanssa.

[QUOTE="Lilli";28972770]Hiusongelmaan en osaa vastata, mutta toiseen kysymykseen kylläkin. Eli 40-vuotias nainen voi hyvinkin löytää itselleen miehen, mutta kannattaa keskittyä niihin, jotka ovat jo toisella kierroksella. Nelikymppiset ikisinkut kannattaa jättää huomiotta.[/QUOTE]

Auts :snotty:

gfhgf
[QUOTE="vieras";28973416]Voisko joku laittaa kuvan tosta kananpersetukasta. Kun en ole ihan varma, mitä se tarkoittaa.

Ite olen 43 ja hiukset ovat puoliselkään. Miksei olisi?[/QUOTE]

Laittaapi googlen kuvahakuun vaikka ihan "kananperse", niin alkaa näkymään kuvia. :)

Ei saa olla minkäänlaista tukkamallia, eikä kaljukaan ole hyvä. 40 vuotias pitäisi olla tarpeeksi vanha ymmärtääkseen, että hänen on sovittava siihen muottiin, jonka on hänelle vieraat ihmiset laatineet.

Ei mua ole vielä kertaakaan pidätetty tai kivitetty pitkien hiusten takia joten antaa olla edelleen vyötärölle asti!

Mun kaverini tapasi vuosi sitten, 42-vuotiaana, elämänsä miehen ja on tällä hetkellä onnellisempi kuin koskaan

"oikea ammattivalittaja"
Mulla on puolipitkät hiukset ja pari päivää niin täytän 40v. Pitempi malli sopii mulle paremmin. kampaaja leikkasi joskus 38v mulle sellaisen punaisen kanapersetukan ilmeisesti ajatteli että kohta 40v pitää olla sellainen en tykännyt yhtään vaan kasvatin taas pidemmän mallin.

"vieras"
Todellakin saa. Järkyttävän hirveä on sellanenkin hiusmalli yli nelikymppisellä naisella, että toinen puoli vedetty kaljuksi ja heitto toisella puolella. Koskaan ei naamassa meikin hiventäkään, tukka (se mitä siitä on jäljellä) paskasena kuljetaan. Hyi helvetti.

"minttu"
Miettiikö joku oikeasti tällaista? Mun mielestä ihminen saa pitää just sellaista tukkaa kuin haluaa. Mulla on ollut lapsesta saakka pitkä tukka, ja tulee varmasti aina olemaankin, ellei jokin sairaus sitä vie. Olen päättänyt olla pitkälettinen harmaahapsinen mummeli sitten joskus :)

Yhteistyössä