42 v
Voi vitt.. sentään. Minä en kysele keneltäkään lupia siihen, miltä saan näyttää ja mitä teen elämälläni.
Juuri tätä ajan takaa, eli nelikymppisen naisen kannattaa keskittää voimansa miesten etsimisessä toisella kierroksella oleviin, heissä on enemmän potentiaalista materiaalia kuin ikisinkuissa.Eikös nuo tuollaiset muutenkin hillu yleensä parikymppisten kanssa?
Eivät kai ole kovin kiinnostuneita ikäisistään naisista.
Ei helvetti, jos mä kuuntelisin miestä, niin mulla olis pitkä punainen tukka. Ja mä kuolisin sen kanssa, nytkin pää kiehuu kun on kananpersettä pidemmäksi päässyt, väri tosin on punainen tällä hetkelläAlkuperäinen kirjoittaja ärrinmurrin;28973335:Minun mielestäni sinkkunaisella saa olla sellaiset hiukset kuin hän itse haluaa. Parisuhteessa voi kuunnella miestäkin.
Meillä taas mies on kieltänyt värjäämästä enkä ole värjännyt sen koomin. Minulla ei ole tarkoitus miellyttää muita miehiä kuin omaani.Ei helvetti, jos mä kuuntelisin miestä, niin mulla olis pitkä punainen tukka. Ja mä kuolisin sen kanssa, nytkin pää kiehuu kun on kananpersettä pidemmäksi päässyt, väri tosin on punainen tällä hetkellä