The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Helou kaikki! Mikäs tääl on meininki?

Mää täälä oottelen kaveria kylään, se tulee laittaa mun tukkaa. Suunnitelmis olis surruutella eka koneel molemmat puolet kaljuks (toinen puoli on jo) ja sen jälkee heittää loppuihin liila hiusväri :p Muksa päivä siis tulos :)
 
Helou kaikki! Mikäs tääl on meininki?

Mää täälä oottelen kaveria kylään, se tulee laittaa mun tukkaa. Suunnitelmis olis surruutella eka koneel molemmat puolet kaljuks (toinen puoli on jo) ja sen jälkee heittää loppuihin liila hiusväri :p Muksa päivä siis tulos :)
Morjens!
Meinaat sitten laittaa helpon hiuslookin...ei tartte miettiä ainakaan että meniskö tänään kampa huonosti vai hyvin huonosti pehkon läpi :snotty: :D... Nautiskele laittautumisesta ja sitten siitä uudesta kuosista! Kummasti se vaan piristää, pienikin muutos.
 
  • Tykkää
Reactions: Heavyfreak
Morjens!
Meinaat sitten laittaa helpon hiuslookin...ei tartte miettiä ainakaan että meniskö tänään kampa huonosti vai hyvin huonosti pehkon läpi :snotty: :D... Nautiskele laittautumisesta ja sitten siitä uudesta kuosista! Kummasti se vaan piristää, pienikin muutos.
Joo se on sitte mukava hoitaa :D Ja halusin tuon kallon tatskan taas näkyville. Toinen puolihan mulla on viel ihan "vapaa" tatuoinneista mut jotenki alkanu ny himottaa.. et jos sitä sinnekki.. :LOL: (enhän mä oo kuukauden sisään ottanu ku kaks kunnon kuvaa.. :snotty: )
 
Joo se on sitte mukava hoitaa :D Ja halusin tuon kallon tatskan taas näkyville. Toinen puolihan mulla on viel ihan "vapaa" tatuoinneista mut jotenki alkanu ny himottaa.. et jos sitä sinnekki.. :LOL: (enhän mä oo kuukauden sisään ottanu ku kaks kunnon kuvaa.. :snotty: )
Autsh!! Sulla on sitten ihan pirun matala kipukynnys, kun kallon tikkaamistakin siedät...mulla on semmonen käsitys että se on ihan silkkaa tuskaa...:O

Mitäs sulle muuten kuuluu? Töissäkö painat vai? Neulomiskausi on ainakin näemmä lähtenyt sujuvasti käyntiin (lueskelin tuossa taaksepäin)...kiesus sun vauhdin kanssa :D - mä en saa kuin max. kahdet sukkaparit valmiiksi, jos niitäkään... Mun lapasprojektikin liris näpeille, kun tuo esikoisenroikale meni kasvattamaan kouransa nuita suuremmaksi :snotty: :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Heavyfreak
Autsh!! Sulla on sitten ihan pirun matala kipukynnys, kun kallon tikkaamistakin siedät...mulla on semmonen käsitys että se on ihan silkkaa tuskaa...:O

Mitäs sulle muuten kuuluu? Töissäkö painat vai? Neulomiskausi on ainakin näemmä lähtenyt sujuvasti käyntiin (lueskelin tuossa taaksepäin)...kiesus sun vauhdin kanssa :D - mä en saa kuin max. kahdet sukkparit valmiiksi, jos niitäkään... Mun lapasprojektikin liris näpeille, kun tuo esikoisenroikale meni kasvattamaan kouransa nuita suuremmaksi :snotty: :D
Juu kyl mulla suht mahtava kipukynnys on mut onhan se myönnettävä että kyl se kalloon hakkaaminen sattuu ihan s**tanasti! :LOL: Mut silti tekis mieli toisellekki puolelle ottaa kuvaa.

Mulla on täs, tarkemmin erittelemättä, takana elämäni rankin kuukaus. Läheisen äkillinen menetys ja toisen läheisen todella vakava sairastuminen ja muutaki yhtäkkistä pommia täsä on niskaan satanut. Täl hetkel en oo töissä ja muutenki, hieman elämä meni nyt uusiks.. Mut sellasta se on. Ku elämä potkii päähän ni mähän prkl potkin takas!
 
Juu kyl mulla suht mahtava kipukynnys on mut onhan se myönnettävä että kyl se kalloon hakkaaminen sattuu ihan s**tanasti! :LOL: Mut silti tekis mieli toisellekki puolelle ottaa kuvaa.

Mulla on täs, tarkemmin erittelemättä, takana elämäni rankin kuukaus. Läheisen äkillinen menetys ja toisen läheisen todella vakava sairastuminen ja muutaki yhtäkkistä pommia täsä on niskaan satanut. Täl hetkel en oo töissä ja muutenki, hieman elämä meni nyt uusiks.. Mut sellasta se on. Ku elämä potkii päähän ni mähän prkl potkin takas!
:hug:....olen pahoillani menetyksesi johdosta ja muistakin rankoista vastoinkäymisistä. Mutta asenne sulla on kohdallaan - periksi ei anneta. Ja vaikka niitä vastoinkäymisiä tulee, niin oma tarkoituksensa niilläkin vain tahtoo olla...vaikkei sitä siinä heti näekään. Useimmiten sellainen isompi pysäytys vain valmistaa ja vahvistaa isompaan muutokseen...mikä voi tuoda tullessaan runsaasti uusia mahdollisuuksia ja hyviäkin asioita :)
 
  • Tykkää
Reactions: Heavyfreak
Ja juu neulomiskausi mulla on kyllä hyvin käynnis, niin paljo ois tilauksiaki että en mä ehi ees tekee. Kauhee lista jo ja tekeillä on nyt tilaussukkaa, huppua, takkia, ny ainaski alkuun :D Notta käsille ainaski riittää tekemistä :p
Sinä onnekas, kun ymmärrät sitä salakieltä, mitä nuihin neuleohjeisiin on kirjotettu...:D

Mä tässä vilkaisin uusinta Suurin Käsityö- lehteä ja ihastuin siellä oleviin tuubuhuiveihin...mutta arvaas vaan, kantsiiko meikäläisen lähteä edes kokeilemaan kun ei oikein avaudu noi ohjeet...
 
  • Tykkää
Reactions: Heavyfreak
Kiitokset teille :) Just tuolla asenteella ja mustalla huumorilla, niil mennään. Ja joku päivä se aurinko viel paistaa munki halkopinoon :D

Kaveri tuosa just soitteli että on kohta tääl ni voi surrrrrrrrrruuttelu alkaa, innolla jo ootan :p Johan tää tukka pääski kasvamaan.... :D
 
Sinä onnekas, kun ymmärrät sitä salakieltä, mitä nuihin neuleohjeisiin on kirjotettu...:D

Mä tässä vilkaisin uusinta Suurin Käsityö- lehteä ja ihastuin siellä oleviin tuubuhuiveihin...mutta arvaas vaan, kantsiiko meikäläisen lähteä edes kokeilemaan kun ei oikein avaudu noi ohjeet...
:D Äkkiä ne loppupeleis aukee ku niit alkaa kattelee. Alota jollain ihan helpolla ohjeella, kattele vaik tuolta Garnstudion sivuilta, niil on kans tuubihuivien ohjeita ja ihan helpoista lähtien :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
:D Äkkiä ne loppupeleis aukee ku niit alkaa kattelee. Alota jollain ihan helpolla ohjeella, kattele vaik tuolta Garnstudion sivuilta, niil on kans tuubihuivien ohjeita ja ihan helpoista lähtien :)
Kiitti vinkistä, laitankin itelleni tuon sivuston ylös...mutta miten mulla on semmonen tutina tässä hommassa, että tuo meijen esikoinen pian opastaa mua neulomisessa..ei voi mitään, muna on kohta kanaa viisaampi :D

Poika on muuten nyt tämän syyskauden tekstiilikässässä ja aivan intona. Ovat päässeet surruuttelemaan ompelukoneella, mikä on kuulema huisin hauskaa!
 
IhanaValo
Hevifriikille iso :hug: poismenon ja muiden johdosta..

Huomenna meen pajaporukan kans eläinpuistoon, jännä kun ajattelee miten jännitti (siis ihan sikana) edes tuonne pajalle meno, ei oikeen osannu olla mitenkään päin ja nyt sitten ihan innolla ootan tommosia reissujakin niiden ihmisten kanssa enkä ees tunne niitä sen kummemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Heavyfreak
Hevifriikille iso :hug: poismenon ja muiden johdosta..

Huomenna meen pajaporukan kans eläinpuistoon, jännä kun ajattelee miten jännitti (siis ihan sikana) edes tuonne pajalle meno, ei oikeen osannu olla mitenkään päin ja nyt sitten ihan innolla ootan tommosia reissujakin niiden ihmisten kanssa enkä ees tunne niitä sen kummemmin.
Teillä on mitä ilmeisemmin kuitenkin mainio yhteishenki päällänsä :), mikä on huisin tärkeä juttu. Eikä kait niitä työkavereita nyt niin perinpohjin tarviikaan tuntea mutta toi ryhmädynamiikka kyllä ratkaisee niin paljon. Hiukanko muuten kivaa, kun pääsette tommosiinkin juttuihin, että on muutakin ohjelmistossa, tommosta vapauttavaa yhdessäolemista. Tuoltahan sitä sitten vois syventää tuttavuuksia, jos niikseen haluaa :)
 
IhanaValo
Teillä on mitä ilmeisemmin kuitenkin mainio yhteishenki päällänsä :), mikä on huisin tärkeä juttu. Eikä kait niitä työkavereita nyt niin perinpohjin tarviikaan tuntea mutta toi ryhmädynamiikka kyllä ratkaisee niin paljon. Hiukanko muuten kivaa, kun pääsette tommosiinkin juttuihin, että on muutakin ohjelmistossa, tommosta vapauttavaa yhdessäolemista. Tuoltahan sitä sitten vois syventää tuttavuuksia, jos niikseen haluaa :)
Onneks porukassa on aina niitä jotka jaksaa ja tykkää pitää sitä höpöttelyä yllä, semmoisien joukossa sitten jossain vaiheessa uskaltaa omankin suunsa avata.
Mie oon hirveen huono kaverustumaan, aina ollu niin ei niin vain se onnistu vaikka mukavia ihmisiä siellä onkin.
 
...se on taas tehty sukkataikoja pyykinpesun yhteydessä :O...tässä on kyllä nyt joku salaliittoteoria taustalla varmasti, kun meillä katoaa ihan älyttömästi nuita...Tai sitten täällä joku harrastaa erittäin kieroa huumrointajua meikäläisen kustannuksella ja kohta ilmaantuu just out of nowhere mieletön läjä likaisia parittomia sukkia...:D

Mutta - se on aika lähteä hakemaan eskarilaista ja sen jälkeen kutsuu iloinen puuhasteluiden täyttämä iltapäivä :)! Jos vaikka joutaisin toviksi ompelukoneenkin äärelle...hui :D

Älyttömän mellevää päivänjatkoa!
 
Onneks porukassa on aina niitä jotka jaksaa ja tykkää pitää sitä höpöttelyä yllä, semmoisien joukossa sitten jossain vaiheessa uskaltaa omankin suunsa avata.
Mie oon hirveen huono kaverustumaan, aina ollu niin ei niin vain se onnistu vaikka mukavia ihmisiä siellä onkin.
Hei, hiljaa hyvä tulee...se kuuntelemisen jalo taitokin kun on kuules tärkeää :). Eikä sitä aina todellakaan tartte olla suuna päänä hölisemässä, hiljaisuus yhdessä jaettunakin on mukava kokemus :)
 
kahvikirahvi
Tsiisus, kyllä huomaa että uus opettaja on opettamassa ekaa kertaa ja tehny pitkän työuran ennen tänne tuloa.
Aloimma putsata ruosteita oven alareunoista, ja huomattiin että se reuna oli sisäpuoleltakin lähes mädäntyny ja alettiin sitä sitten putsaamaan. Opettaja tulee naama norsun sanonko millä lähes huutamaan että ei niihin sisäpuoliin saa koskea, asiakas käski vaan alaosasta putsata ruosteet. Kun ei oikeassakaan maalaamossa niitä sisäosia tehdä ellei erikseen pyydetä. Voi vittu. Paljonpa kiinnostaa maalata niitä ovien etupuolia, kun kerta ne sisäosatkin on niin ruostunu että ei mee kun kuukausi tai pari kun se ruoste leviää uudelleen siihen etupuoleenkin. Äh, taidan vaihtaa alaa jos tää maalaaminen on oikeasti vaan sitä että tehdään puolihuolimattomasti kaikki eikä edes yritetä estää sitä ruosteen leviämistä. Ja maalarit ei edes saa hitsata uutta peltiä läpiruostuneen tilalle, kun kaikki meidän aineet on niin paloherkkiä.

AAARRGGGHH!!

Mutta asiasta moottorisahaan, joudun kai ottamaan toisenkin mirripennun :D
 
IhanaValo
KK, eli mirrin tsekkausmatkasta tulikin hakumatka? :D

Kuulostaa oudolta tuo ope, näin ihan mistään mitään tietämättömänkin korvissa..(tai no, silmissä) Sen verran oon kuullut että ruoste tykkää levitä jos sitä ei saa kokonaan poistettua?
 
IhanaValo
Ostin esikoiselle syys/talvikengät...kokoa 39, vähän reilut että mahtuis tarvittaessa paksumpaa sukkaa..ja toivon mukaan ei tuostaan kovin paljoa ainakaan räpyläänsä kasvattais, tyttö on kuitenkin vasta tokaluokalla että pikkisen "pelottaa" :)
 
:hug: - äksöntsäköneistäsi huolimatta kepeää keskiviikkoa sinulle :)! Pidä hatustasi kiinni, toivottavasti päivän edetessä vauhti muuttuisi maltillisemmaksi ja elo hiukan rentoutuisi.
Työpäivä meni ihan kohtuu rauhallisesti, mutta kyllä oli aamu semmoista settiä, että meinasi hermot palaa. Ja mullahan on tunnetusti lyhyt pinna, niin kuin yh-isällä kuuluukin. ;)
Mutta kyllä siitä parempihermoinenkin mies vetää pultit, jos olet rauhallisesti nukkumassa klo 8.12 ja poika tulee repimään ylös, että nyt jäi reppu sinne ja reenikamat sinne ja pelkästään repun hakuun menee 20-25 min / suunta & koulu alkaa 8.55. Kyllä muuten heräsin unesta nopeasti vitutuksesta...
8.59 myöhässä kurvattiin koulun pihaan ja sekin vaati kaksi taajamaohitusta & poika kiljuu vieressä, että etkö sä nyt voi ajaa yhtään lujempaa, kello käy...
Mutta kyllä se sitten iltapäivää kohden...

Jahans, nyt oon taas sitten myöhässä, ei muuta kun taas menoksi.
Palataan mussut illalla! :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä