samaa epäilen, toivottavasti joku ketjun älykkö osais antaa oikean kaavan seurustelun etenemiseenKyllä varmasti voi. Voihan tunteet loppua muissakin tilanteissa, eikä tuo varmasti auta, että läheisyyttä vältellään.
tytsi?
samaa epäilen, toivottavasti joku ketjun älykkö osais antaa oikean kaavan seurustelun etenemiseenKyllä varmasti voi. Voihan tunteet loppua muissakin tilanteissa, eikä tuo varmasti auta, että läheisyyttä vältellään.
No, ei meillä ainakaan mennyt ohi.onkohan mahdollista ventata seksin kanssa liian kauan?
ajatellaampa että pari alkaa tapailla ja seukkailee pari kolme kolme kuukautta ja kokee sinä aikana voimakkaan rakastumisen tunteen mutta kuvittelevat että ollaan vasta aivan alkumetreillä ja lykkäävät seksiä sanotaanko vaikka vuoden
voiko alkukiihko mennä ikäänkuin ohi?
No se toinen teoriahan on, että rakastuneena himo kasvaa eksponentiaalisesti, kunnes henkilö pimahtaa ja sekoaa, ellei rakastettunsa kanssa pääse seksin harjoittamiseen. Ja siinä kohtaa on optimi hetki aloittaa seksielämä.samaa epäilen, toivottavasti joku ketjun älykkö osais antaa oikean kaavan seurustelun etenemiseen
tytsi?
Mut luulis että toisilla saattais silti olla jyrkempi funktio kuin toisilla? Tai eri pimahtamispiste?No se toinen teoriahan on, että rakastuneena himo kasvaa eksponentiaalisesti, kunnes henkilö pimahtaa ja sekoaa, ellei rakastettunsa kanssa pääse seksin harjoittamiseen. Ja siinä kohtaa on optimi hetki aloittaa seksielämä.
Voi perhana ja mä ku oon sellaasta tää kutonu tänään. :'(Yritän varoa. Se on nääs meleko arka paikka. Pipoista en o kiinnostunu.
Mikäs niiden kutomisessa olis vikana?Voi perhana ja mä ku oon sellaasta tää kutonu tänään. :'(
Kyllä se seksi voi olla parempaa silloin alussa. Tai yhtä hyvää, mutta eri tavalla. Se on ihan eri tavalla hauskaa ja jännittävää kun kyseessä on uusi tuttavuus johon on ihastunut, kuin silloin kun kyseessä on vakiintunut suhde.Tarviinko mä omaa kokemusta äitiydestä sanoakseni, että lähes poikkeuksetta oma lapsi on rakkaampi kuin naapurin lapsi? Miten seksi VOISI olla parempaa ensi tapaamisella kuin vaikka muutaman viikon jälkeen kun on tähän ihmiseen rakastunut? Tai voihan se varmasti jonkun mielestä ollakin, mutta silloinhan voi harrastaa yhden illan juttuja, jos kokee sen tärkeimmäksi seikaksi, ettei toista tunne.
No ei kai siinä kutomises mitää vikaa ookaa, varsinkaa ku tekee myyntiin asti niitä pipoja. Sitä pipojen löysyyttä en voi taata vaikka löysähköä käsialaa kudonki.Mikäs niiden kutomisessa olis vikana?
Jonain päivänä taas tulen käymään pohojammaalla, ni petaat mulle sohvalle, ni pääsen autolla eestaas. Käydään kattomassa se sun paikallisen tarjonta.
Petaus sohvalle, koska olen nykyään kihloissa Kyöpelinvuorella.
Niin olis hyvä olla. Meikäläänen iliman liekanuoraa ihan vapaana on meleko huono juttu.No ei kai siinä kutomises mitää vikaa ookaa, varsinkaa ku tekee myyntiin asti niitä pipoja. Sitä pipojen löysyyttä en voi taata vaikka löysähköä käsialaa kudonki.
Vai, että oikeen Kyöpelinvuorella oot kihloos. Joku herttaanen noitaneito pitää sut kuris ja nuhtees.
Tuo ei edes pidä paikkansa. Itse odotin aikanaan pitkäänkin seksiä sen tyypin kanssa, jonka kanssa menin naimisiinkin. Mutta se eka kerta ei todellakaan ollut mikään riemuvoitto. Kyllä se tietysti alkoi myöhemmin sujua, mutta älä nyt odota mitään villiä alkua jota vaan paisutetaan odottamalla. Pettymys voi olla melkoinen.Silloinhan ei menetä seksin alkuhuumaa, jos suhteen alkuhuumassa ja _rakastuneena/voimakkaan ihastuneena_ sen kokee? Sitähän mä olen koko ajan selittänyt. Kuulostaa tylsältä ensin kokea se seksin alku ja vasta sitten vahvemmin ihastua/rakastua, eli alkuhuuma seksin suhteen on jo mennyttä siinä vaiheessa kun vahvat tunteet astuu peliin. Se alkuhuuma on varmasti seksin suhteen aina villi, jos vähänkään tunteita on. Ihan sama, tapahtuuko se kuukauden vai useamman päästä.
Niin joo, piti vielä lisätä tuohon alkuun. Seksi ja orgasmit tuottavat oksitosiinia, "rakkaushormoonia". Seksin harrastaminen monesti jouduttaa rakastumista, mikä muuten voisi tapahtua hitaasti, tai joskus ehkä ei ollekaan. Olettaen että seksi ko. henkilön kanssa toimii. Eli et voi tehdä väitettä, että mä olisin muutenkin rakastunut mieheeni samantien.Kuukausikaupalla? Ellei ihan heti harrasta seksiä niin kuukausikaupalla ollaan ilman? Käsittääkseni rakastuit jo heti seksin jälkeen, eli aika vahvasti olit jo ihastunut ennen sitä seksiäkin? Mä ainakin olen kokenut tapailun alkuvaiheessa niin vahvaa huumaa, että kaikki keskustelut, suuteleminen, vierekkäin nukkuminen, silmiin tuijottelu, mikä vain tuntui ihan taivaalliselta. Ei siitä sähköä puuttunut vaikkei seksiin edennyt. Oli rakastumista, vahvoja tunteita ja jännitystä.
Sä et muuten voi tietää, miltä se alkuhuuma seksissä tuntuisi kun olisi jo vahvasti rakastunut ja jonkin aikaa kellunut niissä tunteissa. En sano, että pitäisi, mutta et 100% varmasti voi tietää, oletko jäänyt mistään kivasta paitsi kun et ole kokenut kaikkea romanttisesti hitaamman kaavan mukaan ja niin, että nälkä on kasvanut.
:hug:Mun mielestä tuollainen kuulostaa ihanalta. Sellaista, että annetaan nälän kasvaa ja pienen salaperäisyyden säilyä. Siinä jää jotain, mitä odottaakin kun ei heti syöksy kokeilemaan kaikkea. Tällaista mm. Vaimo-Rakas ei koskaan pääse kokemaan tai voi ymmärtää, jos ei ikinä ole ehtinyt ensin rakastumaan ja vasta sitten harrastamaan seksiä. Et voi Vaimo-Rakas tietää, millaista seksin alkuhuuma on ihmisen kanssa, johon on ehtinyt jo rakastumaan...sitä henkisen ja fyysisen vetovoiman ja henkisen yhteyden ilotulitusta. Pitääkö sinuakin nyt sääliä ja tuntea myötätuntoa sinua kohtaan kun et tällaista ole kokenut? Sanoit aiemmin, ettet ikinä ole ehtinyt rakastumaan ennen seksiä. Kun rakastuu, jokainen pieni askelkin (intensiiviset katseet, ensimmäinen suudelma, vierekkäin nukkuminen) tuntuu ihan taivaallisilta.
Kyllä erosi monella tapaa. Ei kai me tässä nyt helvetti soikoon kohta kymmentä vuotta oltaisi yhdessä ollut, ajattele nyt vähän mitä kirjoittelet.Miten se ensimmäinen kertanne sitten erosi millään tavalla mistä tahansa yhden illan jutusta tuntemattoman, satunnaisen tyypin kanssa? Olitte vasta tavanneet eikä kumpikaan ollut rakastunut vielä toiseen? Oliko silti jonkinlainen henkinen yhteys jo? Aika lailla eri tavalla sitä sähköä, jännitystä ja huumaa luulisi olevan sellaisella parilla, jotka ehtivät ensin rakastua toisiinsa hullun lailla (jolloin sekä fyysinen että henkinen vetovoima on suurta) ja sitten päätyvät harrastamaan seksiä? Mielipideasioita nämä tietysti on, mutta mun korviin kuulostaa kauniimmalta ja intohimoisemmalta sellainen suhteen alku ja ensimmäinen kerta, jossa toisiinsa intohimoisen rakastunut pari päätyy yhdessä vällyjen väliin.
Ei tasan ole yleinen asia aikuisten maailmassa.Vaikka olisikin, ei heillä ole juuri tuosta miehestä kokemusta. Kuukausi suhteen alussa ilman seksiä on sen verran yleinen asia, että siitä on turha tehdä johtopäätöksiä.
Niinpä, rakastumisen sinetti tuli siinä seksin jälkeen. En kai minä hullu mene rakastumaan mieheen jonka natsaamisesta seksin saralla en voi olla varma?!Mistä sinä tiedät, mitä Vaimo-Rakas on kokenut? Hän itse sanoi, ettei koskaan ole rakastunut ennen seksiä.
Tiedätkö että voi olla tosi rakastuneita ihmisiä mutta seksi on ihan perseestä. Toisella ei seiso tai toinen ei kostu. Toinen tykkää hipsutella ja hieroa hellästi, toinen tykkäis leikkiä rajumpia leikkejä ja nuolla persereikää. Toiset ei saa orgasmia JUURI tämän rakastamansa kumppanin kanssa. Toinen toivoo suuseksiä, toinen ei voi kuvitellakaan sitä antavansa. Toinen pihtaa, toinen haluaa.Sun kysymykset on ihan ihmeellisiä. Ai mistä tiedän, että on eri asia päätyä rakastumisen jälkeen seksiin kuin ilman rakastumista ja perhosia? Samasta syystä kuin tiedän, ettei parisuhdeseksi ja yhden illan seksi ole sama asia vaikken olekaan kumpaakaan kokenut? Kyllä mä tiedän senkin, että kissa ja koira ovat erilaisia eläimiä vaikken ole kumpaakaan ikinä omistanut.
Olen aiempi "-".Joo, aivan varmasti olet tohtori. Tohtorithan ne päivittäin Kaksplus-palstalla käy nauramassa parikymppisten naisten viesteille. Mikäli olet tuo sama kuin aiempi "-".
Jotkut ei vaan voi käsittää sitä, että se hyvä "henkinen yhteys" tai perusteellinen tutustuminen ei takaa hyvää tai edes tyydyttävää seksiä.Tiedätkö että voi olla tosi rakastuneita ihmisiä mutta seksi on ihan perseestä. Toisella ei seiso tai toinen ei kostu. Toinen tykkää hipsutella ja hieroa hellästi, toinen tykkäis leikkiä rajumpia leikkejä ja nuolla persereikää. Toiset ei saa orgasmia JUURI tämän rakastamansa kumppanin kanssa. Toinen toivoo suuseksiä, toinen ei voi kuvitellakaan sitä antavansa. Toinen pihtaa, toinen haluaa.
Tiedätkö kuinka helposti tuollaista eroavaisuuksista johtuen myös ne tosi rakastuneet parit eroavat ajan mittaan, kun se rakkaus hiipuu siihen tyytymättömyyteen.
Sitä vastoin voi olla yhdenillanjuttu jossa kehot, mieltymykset ja tahdit sopii just toisiinsa ja ihminen saa aivan upeaa seksiä. Ja siitä voi vaikka tulla jotain pitkäaikaista
Siksi kannattaa ehkä tutustua aika nopeastikin siihen mistä toinen tykkää siellä seksin upeassa ja aina yllättävässä maailmasssa.
Tajuat sitten joskus kun olet kokenut sillä saralla edes jotain. Ehkä.
Ota oikeasti huomioon että ensimmäisen partnerini kanssa (jonka kanssa olin vuosia) pidin huonoa seksiä hyvänä kun ei ollut vertailupohjaa! Luulin jopa saavani orgasmin mutta myöhemmin tajusin että se oli vain sellaista hyvänolontunnetta jota en joka kerta edes saavuttanut. Sen sijaan myöhäisemmässä elämässä totesin että orgasmi on AIVAN eri asia, eri tunne, kuin se hyvä fiilis taas on jatkuva olotila.
Ja usko pois, pidin sen ajan elämäni seksiä hyvänä, kehuttavana. Se oli täyttä paskaa johon en enää tyytyisi saatuani sellaista menoa ja meininkiä että liikkuminen ei onnistu varttiin raukeuden takia ja tunto on lähtenyt sormenpäistäkin ja paikat sykähtelee vielä 20 min jälkikäteen. Tuollaisesta en ensimmäisten partnerien aikaan tiennyt edes mitään!