mitä häh täh?! sää oot menny kihloihin! Ei siis kannata enää makkarasoppaa keitellä.Moi!
mitä häh täh?! sää oot menny kihloihin! Ei siis kannata enää makkarasoppaa keitellä.Moi!
Mä joskus haaveilin Nivasta. Paras Lada koskaan. Mut se maailmanaika taitaapi olla mennyt.Tonnikakssatasesta nimenomaan oon haaveillut, pelkkä lada ei riitä.
Mä käyn huomen autokoululla ajamassa opettajan kanssa jonkunsorttisen lenkin, ja parin viikon päästä radalle. Olikohan peräti liukas.
Tiedät asian ihan ittekin, joten mä en vastaa.Niin mutta miks nuoret kiinnostuu musta.
Ei oo mitä imasta.Imaskaa pipelii
Tietenkin, onhan se nyt maailman mahtavin pentu :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28964526::heart: Pitkäkaula. Olet ihana kun noin aidon avoimesti viesteistä välittyy rakkaus pikkupuolikkaaseen.
Jaa sekö että näytän nuorelta ja olen aikas nuorekas? Mä olen aina sanonut ikäni.Tiedät asian ihan ittekin, joten mä en vastaa.
Ei se ole mun syytä. Me urosotukset ny vaan ollaan hirveen helposti vieteltävissä, mikäli tärkeät asiat natsaa, tai on neuvoteltavissa.mitä häh täh?! sää oot menny kihloihin! Ei siis kannata enää makkarasoppaa keitellä.
Mikäs tänään on ollut erityisen kivaa? Ja mitä kuuluu?Mullapas onkin ollu tänään erittäin kiva päivä! menen nukkumaan hyvillä mielin sitten kun tästä joudan.
sitä tässä vaan ihmettelen kun olen päivän pois niin kyllä nyt on sivuja tullu lisää....epäilyttävää:vampire: (<- saako tota muut ees käyttää kun TeeBee)
Saa, kerron heti, ku tiiän On rescuekoiruus.Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28964597::wave: saakos udella koiruuden rotua?
Pah, mitäs me kalkkisest :kiss:Jaa sekö että näytän nuorelta ja olen aikas nuorekas? Mä olen aina sanonut ikäni.
Tyks tyks, paitsi tosta viimesestä. Täällä tasan 6 viikkoa savuttomana.Iltaa ! Mä rupesin hukuttamaan huolia ja murheita... Nimittäin vanhalla harrastuksella elikkä hölkällä.
Kyllä tulee hyvä olo ja vähäksi aikaa kaikkoaa vitutuskin. Päivän terveyspommi, tosin palkitsin itseni hyvästä lenkillä tupakilla.
Kuuluupi oikeestaan hyvää ja tänään oli kiva päivä kun sain kuulla jotain mitä en uskonut kuulevani ja se sai erittäin hyvälle mielelle.Mikäs tänään on ollut erityisen kivaa? Ja mitä kuuluu?
Hyvä. Itselläkin tuo tavoitteena, kun vähän elämäntilanne tästä tasoittuu.Tyks tyks, paitsi tosta viimesestä. Täällä tasan 6 viikkoa savuttomana.
Nonni, kiva juttu Vaihdellaan yyveitä taas joku kerta, nyt painun kattomaan jakson Addam's familya ennen kuin käyn nukkumaan. Huomenna reippaana sit ajelen autokouluhommiin.Kuuluupi oikeestaan hyvää ja tänään oli kiva päivä kun sain kuulla jotain mitä en uskonut kuulevani ja se sai erittäin hyvälle mielelle.
Jeps tehään niin. mäkin lähen pian nukkumaan,dippailen noi nahcot eka pois ja meen sitten. Hyvää yötä sinne:kiss:Nonni, kiva juttu Vaihdellaan yyveitä taas joku kerta, nyt painun kattomaan jakson Addam's familya ennen kuin käyn nukkumaan. Huomenna reippaana sit ajelen autokouluhommiin.
Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille :kiss:
Ja hei, ilman korvaushoitoa. Nyt viimesimpänä viikkona on kyllä tehny mieli useammankin kerran, mutta eipä kuitenkaan oo ollu ylitsepääsemätöntä kiusausta.Hyvä. Itselläkin tuo tavoitteena, kun vähän elämäntilanne tästä tasoittuu.
Ootko ikinä polttanut paljoa ?Ja hei, ilman korvaushoitoa. Nyt viimesimpänä viikkona on kyllä tehny mieli useammankin kerran, mutta eipä kuitenkaan oo ollu ylitsepääsemätöntä kiusausta.
Kyllä se siitä helpottaa, kannattaa alottaa (siis lopettaa) vähentämisellä. Ite olin varmaan kuukauden ostamatta röökiä itelleni, mut saatoin silti polttaa pummilla tupakan tai pari sillon tällön. Oli sit helppo lopettaa kokonaan kun oli tottunu jo vähälle tupakoinnille.
Jaahas... Tähän aika kysymykseen siis jäätiin . Mutta nyt taitaa olla niin, että tällä kertaa kyöpelöin täällä ihan itsekseen. Liekkö Masa pyyhkäisi vallan mun ohi :OSananlasku sanoo, että hautausmaat ovat täynnä korvaamattomia ihmisiä.
Mutta kerro toki hetket, jolloin kalenterissasi on minulle aikaa.
Ei sitä oo näkyny täälläkään. Ettei vaan ois asiamies ja masa pitämässä poikien välistä ystävyyttäAlkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28965376:Jaahas... Tähän aika kysymykseen siis jäätiin . Mutta nyt taitaa olla niin, että tällä kertaa kyöpelöin täällä ihan itsekseen. Liekkö Masa pyyhkäisi vallan mun ohi :O