18 v olisin ihan varmasti nähnyt tämän ketjun tuomitsemisena. Nyt en ketjua niin näe vaan keskusteluna jossa on erilaisia mielipiteitä jotka kaikki ei ole niin mustavalkoisia että puutuminen tai keskustelu nähdään tuomitsemisena tai lyttäämisenä. Huolissani olisin jos 40 vuotiaan psyyke olisiyhtä mustavalkoinen ja ehdoton.
No mutta kun minä en ole myöskään 40v...
Voikun osaisin tai pystyisin korostamaan nyt tätä tekstiä tuolla mustalla mitä jotkut käyttää.
Eli siis,
Mä ymmärrän niitäkin mielipiteitä joita on tässä ketjussa. Ehdottomasti!
Osa ei hyväksy sen takia vanhemman ja nuoremman seurustelua, peilaa sitten omaan lapseen tai mihin tahansa, sen takia koska pelkää että se lapsi joutuisi hyväksikäytön uhriksi ja sellaiselta haluaa suojella omaa lastaan vielä aikuisenakin...
Tai sit on ite joutunu kokee hyväkskäyttöö joskus nuorempana vanhemman henkilön osalta ja siitä jääny jäljet ja siks kielteinen suhtautuminen.
Mut se mitä mä en niinku sit ymmärrä...
Niin sitä et muuten vaan arvostellaan, ehkä haukutaankin, tuomitaan.. lässytetään aina sitä paskaa et mitä yhteistä niillä vois olla.. mitä keskusteltavaa niillä vois olla.. ja se toinen on nyt pakosti jälkeenjäänyt tai setämies..
Tuo on sellaista inhottavaa, paskaa yleistystä, jota ei toivois kenenkään suusta kuulevan!
Kun ihmisiä on niin hirveen erillaisia ikään katsomatta ja se on minusta tosi ihanaa!
Mullakin vanhin ystävä oli 18-vuotiaana, 80-vuotias ja kyllä meillä keskusteltavaa riitti, miksei siis onnistuis parisuhdekin joidenkin välillä joilla suurempi ikäero.
Niin tuntuu silleen hirmu oudolle ja epämielyttävälle et useiden ihmisten suhtautuminen tässäkin ketjussa on niin kielteinen...
Helvetti miksi! Jos ole syyt nuo, mitä alussa sanoin ja yleistyksiin ei voisi vedota mistä kanssa sanoin... Mikä on sillon se pohjimmainen syy, tälläseen toimimiseen...