Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28961024]Uskon, että voisi joskus pettääkin. Ei vaan ole vielä tähän päivään mennessä pettänyt. Ja edelleenkin, ne mätäpaiseet olen älynnyt heivata samantien, on niitäkin tullut vastaan. Ehkä olen sitten ehdottomampi ihminen enkä ala katella niitä epäilystä herättäviä miehiä pidemmälle.[/QUOTE]

Ethän sinä usko, että ihmistuntemuksesi voisi pettää kun pidät mahdottomana, että tulisit joskus miehesi taholta petetyksi. On eri asia, onko se todennäköistä, mutta että pitää _mahdottomana_.

vieras1000
[QUOTE="Heidi";28961043]Totta. Minullakin pisti tämä silmään.

Jos miehellä ei edes alkuvaiheessa seiso näin mitättömästä syystä, niin mitähän se sitten mahtaa olla, kun arki tosissaan koittaa? En halua edes arvailla. Tuskin aapeenkaan kannattaa jäädä ottamaan siitä selvää.[/QUOTE]

En lähtisi näillä tiedoilla mitään impotenssia epäilemään, mutta täytyy myöntää, että saattaisin ap:na lähteä kalppimaan. Olen kerran ollut suhteessa miehen kanssa, jolle seksi oli tuolla tavalla pyhä toimitus, että sitä piti odotella. Se akti olikin sitten sellaista kornia romanttista lepertelyä ja hellistelyä, joka ei ole mun makuun.
Odottaa voin kyllä vaikka kuukausitolkulla, mutta intohimoa pitää olla.

Muuten kyllä ihan käsittämätöntä vääntöä tämä ketju :D

Mun on vähän mahdoton keskustella "vieraan" kanssa kun ajattelen, ettei yhden eliniänkään aikana opi tuntemaan itseään tai toista läpikotaisesti. =) Jokainen ihminen on jossain määrin mysteeri. Sehän se juuri tekee elämästä mielenkiintoista.

Kuka nyt ei tietäisi ekojen treffien jälkeen haluaako tavata enää uudestaan? Sekä miehellä että naisella on siinä alussa joko kiinnostusta tutustua toiseen tai ei.

Oon ties kui monilla treffeillä tsoukkaillut miehen kanssa että haluan 4 lasta ja niin edelleen. Ja mies on ollut samoilla linjoilla tai epävarmempi. Toiset puhuvat tulevaisuuden suunnitelmista heti, toiset eivät. Ei siinä ole mitään ihmeellistä että "sovitaan" lapsiluku määrät ja muut ekoilla treffeillä. Se on silti vain juttelua.

Tosi ilkeästi sanottu tuo että he ketkä ovat tietyissä tapauksissa odotuksen kannalla, ovat kateellisia tai eivät usko rakkauteen :D Pikemminkin päin vastoin. Miehet ketkä ovat olleet kiinnostuneita ja ihastuneita eivät ole painostaneet vaan tehneet kaikkensa, että olen iloinen, rento ja tyytyväinen. Se että nainen nauraa ja hymyilee on miehille tärkeintä. EI se että jakelee itseään joka toiselle kun vähän kemiat kohtaa :D Hyvää kannattaa odottaa ja miehet rakastavat haasteita.
Tässä taas vilahtaa tämä ikiaikainen ajatus että naisen pimppa on esine joka annetaan tai ei anneta miehen käyttöön. Minusta seksi on jotain jota tehdään yhdessä toisen kanssa. Jokainen saa sitten itse tykönään päättää kenen tai kuinka monen kanssa tai kuinka usein tai kuinka pian sitä tekee.

"vieras"
Tytsi oli siis ensin sitä mieltä, että ap:n mies kuulostaa ihan normaalilta ja on ihan normaalia ettei seiso ellei hääkellot jo soi, ja tän ketjun horot on kamalia. Sitten yhtäkkiä myönsikin, että ap:n mies EI kuulosta normaalilta, mutta tän ketjun horot on silti kamalia. Nyt sitten jankkaa ja valehtelee että täällä on kaikki ilmoittaneet etteivät KESTÄ kuukautta ilman seksiä, keksi siis tarinan omasta päästään.

Jankkaa, inttää ja vääristelee niin, että en ihmettele ettei sitä poikaystävää löydy. Eihän tuollaista suhteessa kukaan jaksa, kun kuvaan lisätään seksin panttaus.

Tytsi se edelleen jauhaa tuosta keksimästään kuukaudesta. Mahtavaa, kun joku sanoo että ap:n tilanne ei kuulosta hyvältä noin kerrottuna, Tytsi heittää että "jaa et pysty olemaan kuukautta ilman, säälittävää."

Siis mikä kuukausi? Kohta varmaan keksit, että kaikki eri mieltä kanssasi olevat eivät kestä viikkoakaan ilman.

Onko sulla kuukautiset, vai mistä toi kuukausi-fiksaatio?
Mulla ON menkat, ymmärtäkää siis turhautumiseni. :saint: :LOL:

Tässä taas vilahtaa tämä ikiaikainen ajatus että naisen pimppa on esine joka annetaan tai ei anneta miehen käyttöön. Minusta seksi on jotain jota tehdään yhdessä toisen kanssa. Jokainen saa sitten itse tykönään päättää kenen tai kuinka monen kanssa tai kuinka usein tai kuinka pian sitä tekee.
No ei vaan seksi ei ole sama asia eikä sen kuulu olla sama asia kun maitokaupassa käynti. Täytyy olla todella epävarma itsestään jos ajattelee sen kuuluvan ekan kuukauden tapailuun koska muuten mies menettää mielenkiinnon :D

No ei vaan seksi ei ole sama asia eikä sen kuulu olla sama asia kun maitokaupassa käynti. Täytyy olla todella epävarma itsestään jos ajattelee sen kuuluvan ekan kuukauden tapailuun koska muuten mies menettää mielenkiinnon :D
En minä harrastakaan seksiä juuri tapaamani miehen kanssa siksi ettei hän menettäisi mielenkiintoaan. Vaan siksi että minä haluan harrastaa hänen kanssaan seksiä. Se ei myöskään ole sama asia kuin maitokaupassa käynti, koska toisessa tavoitteena on saada seksiä ja toisessa maitoa.

• Tykkää
Reactions: Millenia
En minä harrastakaan seksiä juuri tapaamani miehen kanssa siksi ettei hän menettäisi mielenkiintoaan. Vaan siksi että minä haluan harrastaa hänen kanssaan seksiä. Se ei myöskään ole sama asia kuin maitokaupassa käynti, koska toisessa tavoitteena on saada seksiä ja toisessa maitoa.
Ymmärrätkö että toisille naisille se on erityisempi asia jota pystyy ja haluaa odottaa?
Mulle seksi merkitsee jo astetta syvempää juttua paitsi silloin kun kyse on pelkästä yhden illan jutusta, heidänkään matkaan en lähde ketkä koen jotenkin playboy tyyppisinä.

vieras1000
Olen aivan samaa mieltä. Mutta jos ne pimppaansa tuolla tavalla suhtautuvat löytävät samalla tavalla ajattelevan kumppanin, niin eihän siinä sitten mitään, kai.

Ymmärrätkö että toisille naisille se on erityisempi asia jota pystyy ja haluaa odottaa?
Mulle seksi merkitsee jo astetta syvempää juttua paitsi silloin kun kyse on pelkästä yhden illan jutusta, heidänkään matkaan en lähde ketkä koen jotenkin playboy tyyppisinä.
Ymmärrän kyllä. Sitä en ymmärrä että yleistetään tämä toimintamalli kaikkia koskevaksi ihanteeksi ja ainoaksi tavaksi päätyä hyvään pysyvään suhteeseen.

• Tykkää
Miksi muuten pidätte odottamista AINA epämiellyttävänä? Eikö teistä ole hauskaa antaa perhosten kasvaa ja leikkiä tavallaan sellaista "kissa-hiiri-leikkiä", antaa ns. nälän kasvaa? :D Eikö teillä ole ollut koskaan uteliaisuutta sen suhteen, millaista olisi kokea se seksin alkuhuuma sellaisen kanssa, johon on jo ehtinyt rakastua? Nimittäin se alkuhuuma seksissä on taatusti erilaista päivän kuin vaikka sen kuukauden tuntemisen jälkeen. Tietysti jotkut rakastuvat todella nopeastikin, mutta ymmärrätte pointin. Mielenkiinnosta siis kysyn. :) Monien olen kuullut sanovan, että odottelu voi olla jopa kiehtovaa hetken aikaa kun haluaa tavallaan säästellä niitä ihania kokemuksia eikä heti makeaa mahan täydeltä. :D Siinä voi olla oma viehätyksensä, että toinen pysyy hieman salaperäisempänä ja mysteerimpänä jonkin aikaa.

"vieras"
Ei ne ole ollenkaan naurettavia vertauksia. Elämässä saavuttaa yleisesti ottaen paljon enemmän, jos malttaa tarvittaessa odottaa hyviä asioita, tehdä töitä unelmiensa eteen jne. Jos olisin täysillä rakastunut, ei muutama kuukausi olisi minulle liian pitkä aika odottaa mikäli kyseessä olisi kaikinpuolin ihana mies jonka kanssa synkkaisi monin tavoin ja arvot samankaltaiset. Mikäli siis hänellä olisi hyvä syy odottaa.
Parin muodostus on vähän kuin työelämä eli fiksusti valitsemalla tulee hyvä lopputulos. Jos kuitenkin jahkailee ja jahkailee, niin huomaa jossakin vaiheessa, että valinnan mahdollisuudet ovat vähentyneet selkeästi.

[QUOTE="vieras";28961178]Pitääkö tästäkin nyt vääntää sivu kaupalla.
Yhtä oikeeta "vastausta" ei ole niin mitä sitä jankkaamaan.
Jokainen tehköön mitä ja milloin haluaa.[/QUOTE]

Koska jankkaaminen on kivaa. Ja koska mulla ei oo täällä ketään jonka kanssa harrastaa
a) tunteetonta seksiä
b) tunteellista seksiä
c) jonka vois lähettää maitokauppaan

:xmas:

Ymmärrän kyllä. Sitä en ymmärrä että yleistetään tämä toimintamalli kaikkia koskevaksi ihanteeksi ja ainoaksi tavaksi päätyä hyvään pysyvään suhteeseen.
Äh en sitä tarkoita, mutta koen tosi ahdasmielisenä suhtautumisen että heti pitää olla tietoinen ja varma että haluaako toisesta enemmän ja sitä myöten lakanoiden väliin. Mulla on monesti ollut tilanne että mies on ollut ihana, huomaavainen ja luotettava mutta silti oon ajatellu takaraivossa että onko kumminkaan kaikki palaset kohdillaan? Siis silleen pienesti ja jos mies tällöin alkaa painostaa seksiin on se minusta TODELLA turn off. Mutta näköjään palstamammojen mielestä normaalia ja oletettavaa :/ :D

vieras1000
Miksi muuten pidätte odottamista AINA epämiellyttävänä? Eikö teistä ole hauskaa antaa perhosten kasvaa ja leikkiä tavallaan sellaista "kissa-hiiri-leikkiä", antaa ns. nälän kasvaa? :D Eikö teillä ole ollut koskaan uteliaisuutta sen suhteen, millaista olisi kokea se seksin alkuhuuma sellaisen kanssa, johon on jo ehtinyt rakastua? Nimittäin se alkuhuuma seksissä on taatusti erilaista päivän kuin vaikka sen kuukauden tuntemisen jälkeen. Tietysti jotkut rakastuvat todella nopeastikin, mutta ymmärrätte pointin. Mielenkiinnosta siis kysyn. :) Monien olen kuullut sanovan, että odottelu voi olla jopa kiehtovaa hetken aikaa kun haluaa tavallaan säästellä niitä ihania kokemuksia eikä heti makeaa mahan täydeltä. :D Siinä voi olla oma viehätyksensä, että toinen pysyy hieman salaperäisempänä ja mysteerimpänä jonkin aikaa.
Totta kai, voin odottaa kuukausikaupalla, mutta himoa tai edes himon merkkejä täytyy olla. Jos mies sanoo, että hänellä ei seiso ennen kuin x, siitä puuttuu sellainen intohimo, jota kumppanilta kaipaan, varsinkin suhteen alussa.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
Äh en sitä tarkoita, mutta koen tosi ahdasmielisenä suhtautumisen että heti pitää olla tietoinen ja varma että haluaako toisesta enemmän ja sitä myöten lakanoiden väliin. Mulla on monesti ollut tilanne että mies on ollut ihana, huomaavainen ja luotettava mutta silti oon ajatellu takaraivossa että onko kumminkaan kaikki palaset kohdillaan? Siis silleen pienesti ja jos mies tällöin alkaa painostaa seksiin on se minusta TODELLA turn off. Mutta näköjään palstamammojen mielestä normaalia ja oletettavaa :/ :D
Painostaminen ei missään nimessä ole ookoo, ei miehen eikä naisen taholta. Mutta odottaminen ei myöskään ole ainoa tie onneen. Tärkeintä on se, että tietää mikä on itselle se omin tapa edetä missäkin tilanteessa. Se voi siis tietenkin olla myös samalla yksilöllä erilainen eri aikaan ja eri ihmisen kanssa.

• Tykkää
Painostaminen ei missään nimessä ole ookoo, ei miehen eikä naisen taholta. Mutta odottaminen ei myöskään ole ainoa tie onneen. Tärkeintä on se, että tietää mikä on itselle se omin tapa edetä missäkin tilanteessa. Se voi siis tietenkin olla myös samalla yksilöllä erilainen eri aikaan ja eri ihmisen kanssa.

Minusta ei voi edes puhua odottamisesta kun kyse on kuukauden päivistä. Ehdottomasti jos ei mitään kismailua ja läheisyyttä ole niin sitten kipinää ja seksiä ei varmaan ole tiedossa, mutta seksi on kuitenkin askel jo vakavampaan juttuun.

Jokainen tyylillään mutta toivon että me aikuiset oltaisiin suvaitsevaisia ja aidosti ymmärrettäisiin, että ihmissuhteet on monimutkaisia, ne voi alkaa ja edetä tosi monella tapaa. Tunteet voi kehittyä hitaasti mutta varmasti ja järki voi estää myös rentouden/luoton suhteeseen esim. jos toinen on ulkomaalainen. Ihannetapauksessa tunteet kasvaa nopeasti ja seksi tulee mukaan aika pian. Elämänkokemus on osoittanut että paljon myös ystävyydestä tulee seurustelusuhteita! ;)

Minusta ei voi edes puhua odottamisesta kun kyse on kuukauden päivistä. Ehdottomasti jos ei mitään kismailua ja läheisyyttä ole niin sitten kipinää ja seksiä ei varmaan ole tiedossa, mutta seksi on kuitenkin askel jo vakavampaan juttuun.

Jokainen tyylillään mutta toivon että me aikuiset oltaisiin suvaitsevaisia ja aidosti ymmärrettäisiin, että ihmissuhteet on monimutkaisia, ne voi alkaa ja edetä tosi monella tapaa. Tunteet voi kehittyä hitaasti mutta varmasti ja järki voi estää myös rentouden/luoton suhteeseen esim. jos toinen on ulkomaalainen. Ihannetapauksessa tunteet kasvaa nopeasti ja seksi tulee mukaan aika pian. Elämänkokemus on osoittanut että paljon myös ystävyydestä tulee seurustelusuhteita! ;)
Tästä voi kyllä olla samaa mieltä :)

lucifer
olisin elänyt isännän kanssa vaikka loppuelämäni ilman seksiä,olinhan elänyt tapaamiseemmekin asti.mutta ei tarvinnut odottaa (onneksi)edes paria tuntia.

jokaisen omaasiansa milloin haluaa harrastaa seksie heti vai vuoden päästä.ei hirveesti kuulu ulkopuolisille.

Yhteistyössä