Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Oikeasti, mitä sä teet tässäkin ketjussa? Ei hymiöitä suurempaa sanottavaa? Sun elämäntehtävä palstalla on paasata mun viesteistä (ei aiheesta) ja se jos mikä on huonoa käytöstä ja säälittävää. Mäkin olisin varmasti paljon hienompi ihminen sunkin silmissä, jos olisin polttanut ja pettänyt ja puolustelisin niitä. ;)
Ja sun elämäntehtävänä on vittuilla ihmisille, joilla on terveellinen seksihalu, normaali seksielämä ja onnellinen parisuhde. Tai ovat onnellisia sinkkuina, eivät katkeroituneita. Mieluummin minä dddd:n elämäntehtävän ottaisin :)

Vierasmies
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28956940:
Ja en tykkää pihtaavasta miehestä. Jos sillä on jotain kivaa annettavaa niin en minä enää odottele joulupukkia tuomaan lahjoja. Kun on olemassa niitä ei-pihtaaviakin miehiä.
Eli kiteytettynä, munaa pitää saada ja pian. Ihmisetä henkilönä katsotaan myöhemmin. Vai oletko joku ylijumala joka pystyy tekemään kaiken yhtäaikaa ja heti?

Mirana.
Palatakseni tuohon aloittajan viestiin niin, kyllä mä varmaan vähän loukkaantuisin ja kotona miettisin et mikä on miehiään jos sanoo noilla sanoilla sen ettei halua seksiä vielä. Tai ihmettelisin sitä että mikä hitto tässä maksaa jos pussaillaan, halaillaan ja on sitä ihastusta ilmassa ja jos itse olisi valmis seksiin, mutta toinen kieltäytyy. Ehkä sitä vaan ois eri aaltopituudella seksin suhteen.

Minusta seksiin/yhdyntään tulisi "siirtyä" yhteisestä halusta ja himosta. Et jos on 1,5 kk kerätty sitä jännitettä ni kai sitä ei oltais sopivia toisilleen jos toinen eli tässätapauksessa mies kieltäytyy yhdynnästä.

Mistä hiton pihtaamisesta täällä oikein puhutaan? :D Mun mielestä kyse on pihtaamisesta vasta sitten kun _suhteessa_ ei ole seksiä. On täysin normaalia, ettei sitä puolituntemattoman kanssa heti ole. Tolla logiikalla meistä jokainen pihtaa joka päivä kun ei anneta seksiä joka vastaantulijalle.

[QUOTE="vieras";28956942]Tämä myös kertoo vaan sun libidosta. Tietysti ihmettelet ihmisiä, jotka ei kestä olla kuukautta ilman, kun sinä et halua koskaan. Niin me vaan ollaan erilaisia.

Ja btw, minä olen ollut parisuhteessa puol vuotta ilman. Raskausaikana. Ei haitannut meidän suhdetta. Ei vissiin olla seksin orjia. :LOL:[/QUOTE]

Ai onko susta normaalia sairastua masennukseen tai menettää elämänilonsa, jos ei kestä kuukautta ilman? Ei, sellainen ihminen ei ole terve. Ihmisen pitäisi pystyä _tarvittaessa_ olemaan ilman. Vai pitäisikö valtion kustantaa prostituoituja kaikille niille, jotka eivät joka viikko saa seksiä joltain?

Eli sulla on matala libido ja kertoo sun libidosta kaiken kun olet pystynyt puoli vuotta olemaan ilman? Olisiko miehesi kuulunut pettää sua tai jättää sut kun joutui olemaan niin kauan ilman?

[QUOTE="vieras";28956942]Tämä myös kertoo vaan sun libidosta. Tietysti ihmettelet ihmisiä, jotka ei kestä olla kuukautta ilman, kun sinä et halua koskaan. Niin me vaan ollaan erilaisia.

Ja btw, minä olen ollut parisuhteessa puol vuotta ilman. Raskausaikana. Ei haitannut meidän suhdetta. Ei vissiin olla seksin orjia. :LOL:[/QUOTE]

Lisään vielä, että sellainen ihminen ei ehkä halua parisuhdetta tai rakkautta, joka mieluummin lähtee hakemaan baarista seksiä kuin muodostaa suhteen miehen kanssa, joka tahtoo kuukauden odottaa seksiä. :)

Mä täällä nauran jo tietämättömyydellenne.
Vissiin muutama kymmenentä vuotta sitten oli kaikilla ihmisillä todella matalat halut kun ei todellakaan ollut tyypillistä harrastaa seksiä muutaman tapaamisen jälkeen. :D Oliko niillä vaan parempi itsehallinta kuin ihmisillä nykyään?

[QUOTE="sondersson";28956493]Ööö mitähän vittua taas? Kyllä mä seksiä halutessani haluan sitä tietyltä henkilöltä, nälissänikin haluan tiettyä ruokaa ja nukkumaan en ala missä sattuu. Sähän ihme elukka olet.

Ja runkkaaminen on ihan eri juttu kun seksi. Runkatessa halutaan vaan äkkiä orgasmi, seksissä taas paljon muutakin (näin yleensä, elukoilla kai sitten eri juttu?)[/QUOTE]

Mies taisi tarkoittaa, että eihän siinä sitä tapailemaansa miestä itseään kauheasti halua, jos kuukauden jälkeen menee hakemaan seksiä muualta? Tällöin taisi ensisijaisesti haluta seksiä ylipäänsä, ei seksiä ihastukseltaan ja suhdetta tämän kanssa.

musta alkaa vaikuttamaan että on törkeä vääryys epäillä että tytsillä oli matala libido

sen verran kuumana hän alkaa käydä
Totta puhuen suorastaan toivon ennemmin matalaa libidoa kuin sitä, että kokisin tarvetta pettää kumppaniani, jos en saa tarpeeksi usein seksiä tai etten voisi olla onnellinen kuukautta ilman seksiä. :D Johan siinä menettää tilaisuuksia hyviin suhteisiin jollei kestä kuukauden tutustumista vaan pitää juoksea sitten hakemaan seksiä muualta.

[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";28956474]Tuli muuten mieleen tuosta äitylin sananlaskusta, että taannoin uutisoidun tutkimuksen mukaan asia menee keskimäärin päinvastoin. Eli yli 20-vuotiaina sukupuolielämän aloittaneet naiset ovat keskimäärin tyytyväisempiä seksielämäänsä kuin nuorempana aloittaneet.

Toki olemme kaikki iloisia, että äitylilläkin on kivaa, yhden nautinto ei ole toisilta pois :)[/QUOTE]

Juu, näinhän se meni! :D

[QUOTE="vieras";28956933]Ja ihminen, joka ei ole 24 vuoteen mennessä halunnut harrastaa seksiä, omaa mitättömän libidon. Tai sitten kukaan ei vaan ole sille antanut.[/QUOTE]

En mä jaksa noin tyhmän ihmisen kanssa edes yrittää väitellä, sori. :D

"sondersson"
Mies taisi tarkoittaa, että eihän siinä sitä tapailemaansa miestä itseään kauheasti halua, jos kuukauden jälkeen menee hakemaan seksiä muualta? Tällöin taisi ensisijaisesti haluta seksiä ylipäänsä, ei seksiä ihastukseltaan ja suhdetta tämän kanssa.
Jaa kuka nyt on hakenut seksiä muualta? Ja luitko sitä sen viestiä ollenkaan? Välillä epäilyttää ettet lue mitään mitä muut tänne kirjoittaa.

[QUOTE="sondersson";28959629]Jaa kuka nyt on hakenut seksiä muualta? Ja luitko sitä sen viestiä ollenkaan? Välillä epäilyttää ettet lue mitään mitä muut tänne kirjoittaa.[/QUOTE]

Täh? Miksi muuten jättäisi ko. miehen ja lähtisi kävelemään ellei hakemaan himoonsa seksiä muualta? Muutenhan sitä jaksaisi odottaa kunnes mies on valmis? Eri asia sitten, jos muutenkin mielenkiinto miestä kohtaan lopahtaa.

Ajattelisin, ettei tuolainen mies ole kovinkaan seksuaalinen ja jatkossakin seksiä olisi olisi
hyvin harvoin.
Keskustelin varmaan miehen kanssa, ennen kuin unohtaisin kokonaan.

"vieras"
Ongelma ei ole se, ettei seksiä harrasteta aluksi, vaan se, että mies väittää, että hän ei kiihotu kuin vasta kun on tutustuttu hyvin. Se on valehtelua aivan taatusti. Normaali mies sanoisi, etttä haluaa harrastaa seksiä vasta myöhemmin. Jotakin häikkää on taustalla, joko mielenterveydellistä tai terveydellistä tai homoseksuaalisuutta.

Siitähän tässä on useimmat puhuneetkin että mielenkiinto lopahtaa kun mies ei vaikuta seksuaalisesti yhteensopivalta.
Musta toikin kuulostaa vähän oudolta. Eihän siitä voi oikein tietää ennen kuin sitä seksiä on edes ollut? Toki tuossa vaiheessa nainen ei ehkä ole vielä mieheen rakastunut, eli ei varmaan menetä mitään, jos lähtee. Mun mielestä tässä ap:n tapauksessa outoa on juuri tuo, ettei mitään halua tunnu olevan vähääkään vaikka jo ollaan ihastuneita(?)

[QUOTE="sondersson";28959652]Etkö voisi tosta pettämisestä aloittaa vaikka omaa ketjua kun se ei tähän liity mitenkään?[/QUOTE]

No liittyihän se tuohon asiaan, mistä mies puhui. Hän sanoi, ettei haluaminen liity yleensä ainakaan pelkästään siihen, että tahtoisi juuri tiettyä ihmistä vaan seksiä yleensäkin.

Olisko suhtautuminen muuten erilaista, jos tuossa olisikin miehen tilalla nainen? Nainen, joka ei ole 1,5 kk:n jälkeen vielä valmis? Entä jos kyseessä on kokematon nuori nainen? Minusta ei voi puhua vielä mitään siitä, millaista seksi siinä suhteessa olisi, jos toinen vaatii ensin luottamusta, tutustumista ja ihastumista ennen kuin seksiä haluaa. Etenkään, jos ei ole aiemmin ylipäänsä harrastanut seksiä, eli ei vielä samalla tasolla osaa haluta kuin kokeneempi.

Yhteistyössä