Meikäläinen lähtee mettään telttailemaan neljäksi päiväksi

Keskustelupalstan tarkoitus on herättää keskustelua mistä vaan mieleenjuolahtavasta aiheesta. Jos joku ei kiinnosta, pakko ei missään nimessä ole lukea, eikä varsinkaan kommentoida väenväkisin. Ikävää ettet tätä ole aiemmin tiennyt.
Niin ja onhan tässä jo keskusteltu vedestä ja intistä ja mistä sen tietää mihin se vielä johtaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: eranainen
"Sirkkeli"
Mä en ymmärrä miten jotkut ei viihdy/osaa olla metsässä. Musta mikään ei ole parempaa kuin nukkua luonnonhelmassa, kalastaa, marjastaa ja retkinuotiolla kuunnella kivoja juttuja. Saat olla vaikka missä rymyvaatteissa, kukaan ei ihmettele. Ihanan vapauttavaa.
Kyllä mä viihdyn metsässä. Käyn monesti viikossa koiran kanssa kävelemässä siellä. Myöskin marjastan ja sienestän. Mutta en helevetti yöpyä siellä halua. Teltassa. mökkeillä taas voisin aivan hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Moniqua
Voi vitsit, kuulostaapas oivalliselta reissulta ja ennen kaikkea upealta kokemukselta :)! Ei muuta kuin rennolla otteella ja hurtilla huumorilla samoilemaan ja leireilemään - kyllä sen neljä päivää kestää ilman mukavuuslaitoksia ja -härpäkkeitä. Ja onpahan se kotiinpaluu sitten entistä auvoisempaa, kun osaa jälleen arvostaa niitäkin asioita uudella tavalla :).

Sitäpaitsi tuossahan on todella hyvä tilaisuus saada teidänkin uuden uusi opiskeluporukka tiimiytymään hienosti yhteen. Ei pöllömpi idea opettajalta.
 
Voi vitsit, kuulostaapas oivalliselta reissulta ja ennen kaikkea upealta kokemukselta :)! Ei muuta kuin rennolla otteella ja hurtilla huumorilla samoilemaan ja leireilemään - kyllä sen neljä päivää kestää ilman mukavuuslaitoksia ja -härpäkkeitä. Ja onpahan se kotiinpaluu sitten entistä auvoisempaa, kun osaa jälleen arvostaa niitäkin asioita uudella tavalla :).

Sitäpaitsi tuossahan on todella hyvä tilaisuus saada teidänkin uuden uusi opiskeluporukka tiimiytymään hienosti yhteen. Ei pöllömpi idea opettajalta.
Ne on juuri sitä ryhmäytymistä ja myös samalla harjoitellaan keinoja ryhmäyttää nuoria.
 
Ne on juuri sitä ryhmäytymistä ja myös samalla harjoitellaan keinoja ryhmäyttää nuoria.
..eli sitä omaa persoonaa vain rohkeasti kehiin - enkä nyt sitä tarkoita, ettetkö sinä itse siellä juuri omana itsenäsi olisi :) - heittäytymistä ja osallistumista. Yhdessä tekemällä ja toisia kuuntelemalla oppii niin paljon.

Kelitkin taitavat suosia teitä metsäläisiä kunnolla, joten se menee ihan nautiskeluksi.
 
Oletteko kokeilleet tehtävien ratkomista?
- Lakanaan tehdään kahdeksikko ja leikataan rinkuloista kangas pois. Ryhmä ottaa lakanan reunoista kiinni ja tehtävänä on pyörittää tennispalloa radalla ja välttää sen pudottamista reiän läpi.
- Kahden puun väliin tehdään nartsoista verkko ja jätetään isoja aukkoja. Ryhmän pitää auttaa yksi ryhmäläinen kerrallaan aukosta läpi. Aitettava ei saa koskea nartsoihin ja yhtä aukkoa saa käyttää vain kerran.
- Ämpäri täytetään puoliksi vedellä. Ryhmälle annetaan kaksi pakkausta elmukelmua. Tehtävänä on siirtää ämpäriä kaksi metriä siihen itse koskematta.
- kuuntelutehtävä selät vastakkain ja voi käyttää origamia, legoja yms. Kerrotaan kaverille osa osalta/ taite taitokselta kuvio. Lopussa verrataan tuliko samanlaiset.

Nää on kivoja. Spärrän porukan kanssa ollaan metsässä näitä harjoiteltu. Sillä siunaaman hetkellä oli lauma japanilaisia turisteja ympärillä valokuvaamassa...Nuuksio on suosittu kohde.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"Hanna"
Minä en ole telttailija henkinen, mutta selasin nettisivuja ja mulletoi sivustolla on myynnissä teltta jossa yöpyisin

http://www.mulletoi.com/shop/haku/prod__12405_taydellinen_telttasankysetti

Olisi vain hiukan arvokasta jos jokaiselle perheenjäsenelle pitäisi omansa hankkia, mutta jos vain itelle ottaisi tämän ja mies lasten kanssa telttaan, se olisi kiva :)

tuolla leirillä jonne ap olet menossa, tämä voisi herättää kiinnostusta jos ottaisit mukaan itellesi
 
..eli sitä omaa persoonaa vain rohkeasti kehiin - enkä nyt sitä tarkoita, ettetkö sinä itse siellä juuri omana itsenäsi olisi :) - heittäytymistä ja osallistumista. Yhdessä tekemällä ja toisia kuuntelemalla oppii niin paljon.

Kelitkin taitavat suosia teitä metsäläisiä kunnolla, joten se menee ihan nautiskeluksi.
He ovat saaneet jo kylpeä mun persoonassa :LOL:
 
? !
Minä otan tuollaisille keikoille mukaan serlaa ja pakastepusseja.
Pakastepussiin 6kpl taiteltuja serla-arkkeja kostutettuna.
Noita valmiita pusseja kannattaa olla aina taskussa pari kipaletta, kun ei koskaan tiedä, koska hätä yllättää.

Savet Intimiä myös mukana.

Kunnon taskulamppu ja varaparistot.
 

Yhteistyössä