The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenta!

Plaah, mies on kipee eikä oo menossa minnekään tänään..alkuperäissuunnitelma kun oli että samalla kun hän käy varaosaliikkeessä niin mie käyn kirpparilla. Mutta, en taija jaksaa pyörälläkään lähteä kun ei mitään pakottavaa tarvetta sinne kirpparille tällä hetkellä ole. Ehdinpä silläkin aikaa neuloskella/virkkailla...ja muuten vaan möhöillä.

Jännä homma kyl, mies on antibioottikuurilla (hammaslääkärin käskystä) ja silloin alkaa hirveä flunssa ja kuumettakin kai on.
 
Huomenet.

Pitänee poistua palstalta siksi aikaa, et systerin mökillä on vedenpitävä katto.

Mut himputti. Jos viime yöstä muistan mitään, niin mä taidan olla kihloissa. Mikäs siinä. Näin sitä miestä viedään, eikä hän edes ymmärrä mikä iski.

Mut kihlattuni yökukkuja saa ny luvan odottaa kunnes kotiudun.

Tää alkaa tosi lupaavasti, eiks je?
 
kahvikirahvi
Kahta edellistä koulupäivää voisin kuvailla sanoin vittu ja saatana. En saanu edes omaa työtäni maaata, uus opettaja on vissiin vähän turhan virkaintonen... Noh, kai se siitä.

Huomenna meen porukoille yökyläilemään ja sunnuntaina on sitten isoveljen synttärit :)
 
IhanaValo
Kyllä ottaa päähän, hyvän aikaa on tullu tapeltua tuon lapasen kans ja nyt näyttää siltä että siitä tulee ihan liian iso..vaikka olevinaan puikot ja langat on oikeen paksuiset :headwall:
 
Huomenta ! Onpas tämä ketju nykyään hiljainen, pitäisi saada jotain vipinää pönttöön. Niin kuin tälle palstalle yleensäkin, on nykyään aika laimeaa menoa.
Mutta joka tapauksessa kuulumiset täältä; herätty, koira lenkitetty ja ruokittu, nyt ruoan tekoa ja sitten jotain, mitä ikinä lauantaisena iltapäivänä yh-isän mieleen pälkähtää.

Eilinen ilta meni yhdessä mukavassa tilaisuudessa kera muutaman kaverin. Koalitio oli hyvä, mutta taas iski heikko kohtani eilen - nimittäin se, että aina olen myöhässä. Pikkusen hävetti saapua sinne tilaisuuteen ihan viime tipassa auton renkaat soikeina ja parkkeerata ihan oven eteen, kun en enää parkkipaikkaa löytänyt. Ei sinänsä, ehdittiin kumminkin, olin jo ihan varma, kun menin kaveria hakemaan, että loppuu bensa. Muttei sitten kuitenkaan. :)
 
Ettäkö niinku mikä siellä juostaan :D??!!

Ja oishan se niin pitänyt arvata, että siellä missä mirrejä viilleettää ihan maininnaksi asti niin löytyy ruutiskin....napakkana kannustamassa :p ;)

Onkos siellä ollenkaan ruskaa aluillansa?
RUSKAMARATON - LEVI

meikä on enempi tuolla huoltopuolella, kokkaan evästä ja saatan ehkä antaa hierontaa tarkoin valitulle kohderyhmälle

ruska on aluillaan mutta myöhässä normaalista aikataulusta
 
Viimeksi muokattu:
RUSKAMARATON - LEVI

meikä on enempi tuolla huoltopuolella, kokkaan evästä ja saatan ehkä antaa hierontaa tarkoin kohdennetulle kohderyhmälle

ruska on aluillaan mutta myöhässä normaalista aikataulusta
Heii...teillähän on siellä ihan mielettömän hieno häppeningi menossa :)! JA keli aivan heppeimmillänsä...tai..paistaahan siellä aurinko, paistaahan?

Huoltojoukolla onkin muuten iso rooli maratonissa, joten laitapas ruoto kohdalleen ja rinta siis rottingille...ja vetreytä niitä sormiasi, ettei äkkisiltään tule kamalia kramppeja kun sulla on kohta pitelemättömiä timmejä maratoonarimisuja siellä tungokseen asti...:p
 
:D - hupsistakeikkaa! Nyt pitäs vissiin posket punottaa ja korvissa joikua tuomiopäivän kellot ja vaikka mitä...

Mies tuli Vartiotornia heilutellen ja nauraa hekotellen just sissään - mä olin aivan hetkeä aikasemmin päästänyt suustani aimo läjän turkkilaisia sammakoita ja tietennii ovet ja ikkunat levällään...

Kuulema tuli oikeeseen aikaan ulos :snotty: :D...olivat mammat nimittäin aivan nurkilla sisälle tulossa hartaina....:p

Nooo....miten musta tuntuu että se harrasmielisyys sai vain lisää jatkoa....:D
 
Nyt ei todellakaan parane valittaa alkusyksyn kelejä - nämä ovat olleet aivan ennenkuulumattoman lämpimät ja aurinkoiset. Kyllä on sielua ja kroppaa hellitty yllin kyllin :)

Ja energiatasot saatu kohdilleen!
Täytyy sanoa että lomasäät oli kyllä hyvät. Muutaman kerran vaan sato, muuten oli aurinkoa ja lämmintä. Joka puolella Suomea missä ajeltiin niin kaunis sää seuras =)

Torstaina käytiin siellä Suomenlinnassa ja moitteeton keli taas, hienoja valokuvia sai. Enkä ees lintsannu luennolta, päinvastoin mun ihan käskettiin mennä sinne :D
 
Täytyy sanoa että lomasäät oli kyllä hyvät. Muutaman kerran vaan sato, muuten oli aurinkoa ja lämmintä. Joka puolella Suomea missä ajeltiin niin kaunis sää seuras =)

Torstaina käytiin siellä Suomenlinnassa ja moitteeton keli taas, hienoja valokuvia sai. Enkä ees lintsannu luennolta, päinvastoin mun ihan käskettiin mennä sinne :D
Te kaksi olette saaneet nauttia sitten kunnolla ihan kaikesta :heart:...

Katohan, sehän sitten natsas paremmin kuin hyvin, kun ehdit sinne luennollekin - ettei tullut mitään sanomista :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä