Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Kuulostaahan se nyt tyhmälle, jos jankutan miten paljon mä haluan cocista ja miten intohimoinen cocisen juoja mä olenkaan, kunnes selviää, etten mä ole ikinä edes maistanut cocista? Olen vaan kerran ottanut hörpyn vichyä.
Eikö sulla ollut koskaan himoja tai halua kokeilla seksiä ennen kuin sitä olit harrastanut? Olisit jaksanut siis vaikka kolmikymppiseksi asti olla ilman seksiä?

Olen kokeillut pidempäänkin. :whistle: Se on ihan fakta, ettei voi tietää ensimmäisen tapaamisen jälkeen, onko toinen vaikka psykopaatti tai narsisti. Sellaista kun ei saa selville välttämättä edes usean kuukauden aikana. Vai alkaako ihmiset avioitumaan ja hankkimaan lapsiakin kuukauden tapailun jälkeen, jos siinä muka jo tuntee toisen hyvin? :D
eikös tuo yks palstapari tehny just noin.

-
Eihän siinä tarvita kuin testeissä käyminen tai todiste siitä, että niissä on hiljattain käyty. ;) Yhdellä tapaamisella ei voi ihmisestä tietää juurikaan mitään, turha saivarrella. Kuukausi tiivistä tapailua antaa jo paljon tietoa toisesta.
Mistä sä voit tietää, ettei se toinen ole käynyt vähän sutisemassa jossain testien jälkeen.
Korostan. Sä et voi koskaan tietää toisesta ihmisestä. Sä et voi tietää edes 35 vuoden jälkeen.

• Tykkää
Reactions: Joxu
-
Eikö sulla ollut koskaan himoja tai halua kokeilla seksiä ennen kuin sitä olit harrastanut? Olisit jaksanut siis vaikka kolmikymppiseksi asti olla ilman seksiä?
Olisin mä voinut olla himoitsematta cocistakin, jos en sitä olisi ikinä maistanut.

Seksi on varmaan monelle nuorelle tärkeä kokemuksena. Seksiä on kaikkialla ja siitä puhutaan kaikkialla. Tietysti sitä haluaa kokeilla seksiä, muttei seksiä voi siltikään himoita ennenkuin edes tietää mitä haluaa.

-
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28952302:
Eläs nyt. Eikö se tytsi (sinun sanojesi mukaan) ollut niin, että uskikset on todistetusti tosi himokasta porukkaa, koska ne menee nuorena lyhyen seurustelun jälkeen naimisiin. Ja tämä luonnollisesti on kunnioitettavaa.

Miksi sä käytät paljon ns. alentavia sanoja. Nussii, panee, pillu, kyrpä jne.?

Oletko sä jollakin tavalla katkeroitunut naisille, jotka ei koe tarpeelliseksi olla häveliäitä ja siveitä vaan joskus saattavat jopa olla omien himojensa ja halujensa vietävinä?

Miten jonkun täysin tuntemattoman naisen seksielämä saa sinut niin tolaltaan, että haluat puhua heille alentavasti?

Miten koet sen, kun kerron tienneeni nykyisestä aviomiehestäni ensimmäisen tunnin aikana, että tuosta tulee aviomieheni. Miksi en olisi saanut viedä meidän henkistä yhteyttämme juuri silloin seuraavalle (ns. fyysiselle) tasolle, kokiessani sen tilanteeseen sopivaksi? Asiaksi, jota kumpikin halusimme palavasti? Tekeekö se minusta nyt korkeamman käyttöasteen naisen?
Mitä sinulla itselläsi (tai monella muulla) on sitä vastaan, että mies (tai nainen) haluaa odottaa sitä seksiä pidempään kuin vaikka päivän tai kuukauden? Mikä oikeus sinulla on leimata ketään sen perusteella, että haluaa odottaa niin kauan, että löytyy sopiva kumppani, vaikka kolmikymppiseksi asti, jos niikseen tulee? Miten mies on automaattisesti viallinen ellei kuukauden tapailun jälkeen tahdo seksiä? Miten voit määritellä toisten libidoja, joista et tiedä pätkääkään ennen kuin olet toisen kropassa elänyt?

Katso hyvä nainen itseäsi peiliin ennen kuin muille saarnaat.

astalea
Olen kokeillut pidempäänkin. :whistle: Se on ihan fakta, ettei voi tietää ensimmäisen tapaamisen jälkeen, onko toinen vaikka psykopaatti tai narsisti. Sellaista kun ei saa selville välttämättä edes usean kuukauden aikana. Vai alkaako ihmiset avioitumaan ja hankkimaan lapsiakin kuukauden tapailun jälkeen, jos siinä muka jo tuntee toisen hyvin? :D
Kauanko sä odottaisit, että uskaltaisit panna? 12 vuotta? Siinä ajassa luulisi narsististen piirteiden tai psykopatian jo ilmaantuvan.

Olisin mä voinut olla himoitsematta cocistakin, jos en sitä olisi ikinä maistanut.

Seksi on varmaan monelle nuorelle tärkeä kokemuksena. Seksiä on kaikkialla ja siitä puhutaan kaikkialla. Tietysti sitä haluaa kokeilla seksiä, muttei seksiä voi siltikään himoita ennenkuin edes tietää mitä haluaa.
Se, ettet sinä ole seksiä halunnut ennen kuin sitä olet kokeillut, ei tarkoita, että tämä koskisi kaikkia muitakin. Seksuaalinen halu on kuitenkin sen verran luonnollista ihmiselle, että kyllä sitä tuntee jo ennen ensimmäistä seksikertaa.

"sini"
on vaan niin huvittavaa, että parisuhde ja seksiketjussa tytsi on ekana pätemässä ja perustelemassa asioita. Oikeasti sun kannat voi muuttua kun KOET JOTAIN ITSE. Lisäksi sun tyyli lytätä joku on melko mielenkiintoinen. Haukut toisen heti, jos mielipide ei sua miellytä, mutta itse olit em. Asioiden asiantuntija mielestäsi ja kaiken huipuksi tiedät kaiken esim imettämisestä.

• Tykkää
Reactions: päätön
-
Mitä sinulla itselläsi (tai monella muulla) on sitä vastaan, että mies (tai nainen) haluaa odottaa sitä seksiä pidempään kuin vaikka päivän tai kuukauden? Mikä oikeus sinulla on leimata ketään sen perusteella, että haluaa odottaa niin kauan, että löytyy sopiva kumppani, vaikka kolmikymppiseksi asti, jos niikseen tulee? Miten mies on automaattisesti viallinen ellei kuukauden tapailun jälkeen tahdo seksiä? Miten voit määritellä toisten libidoja, joista et tiedä pätkääkään ennen kuin olet toisen kropassa elänyt?

Mä oikeastaan jo tiedän, että tä on kuin puhuisi seinälle! Viimeisen kerran, lue tarkaan, keskity lukemiseen, yritä sisäistää teksti, äläkä poimi yksittäistä lausetta tekstistä, jotta voisit vängätä. Yritä ihan oikeasti ymmärtää mitä sinulle sanotaan.

Mua ei kiinnosta muiden seksielämä. Mua ei edes kiinnosta se, pihtaatteko vai ette. Mua ei kiinnosta, kuka jakaa kaikille ja kuka ei kenellekkään. Mulle on ihan sama, mitä teette.
Olen sanonut jo kymmeniä kertoja, että MINUA ei kiinnostaisi odottaa kuukausikaupalla fyysistä kontaktia mieheen, jonka kanssa minulla on jotain tekeillä. Selvitä asian mielummin alkumetreillä. Minä näen asian niin, että minunlaiselleni ihmiselle on parempi selvittää heti alkuunsa sopivatko meidän seksuaaliset mieltymykset keskenään yhteen, kuin väkisin odottaa jokin tietty aika, jotta koen kosmista yhteyttä.
Ja ei, se ei tarkoita sitä, että hyppisin jokaisessa sängyssä.

• Tykkää
Mistä sä voit tietää, ettei se toinen ole käynyt vähän sutisemassa jossain testien jälkeen.
Korostan. Sä et voi koskaan tietää toisesta ihmisestä. Sä et voi tietää edes 35 vuoden jälkeen.
Kannattaa siis ottaa kaikki mahdolliset riskit, koska ikinä ei voi tietää? Väittäisin, että on aika pieni todennäköisyys saada tauti ihmisen kanssa, joka suhteen alussa käy testeissä, verrattuna siihen, että harrastaa ensitreffeillä seksiä tuntemattoman kanssa ilman kumia, eikö?

• Tykkää
Reactions: Sparkler
Mä oikeastaan jo tiedän, että tä on kuin puhuisi seinälle! Viimeisen kerran, lue tarkaan, keskity lukemiseen, yritä sisäistää teksti, äläkä poimi yksittäistä lausetta tekstistä, jotta voisit vängätä. Yritä ihan oikeasti ymmärtää mitä sinulle sanotaan.

Mua ei kiinnosta muiden seksielämä. Mua ei edes kiinnosta se, pihtaatteko vai ette. Mua ei kiinnosta, kuka jakaa kaikille ja kuka ei kenellekkään. Mulle on ihan sama, mitä teette.
Olen sanonut jo kymmeniä kertoja, että MINUA ei kiinnostaisi odottaa kuukausikaupalla fyysistä kontaktia mieheen, jonka kanssa minulla on jotain tekeillä. Selvitä asian mielummin alkumetreillä. Minä näen asian niin, että minunlaiselleni ihmiselle on parempi selvittää heti alkuunsa sopivatko meidän seksuaaliset mieltymykset keskenään yhteen, kuin väkisin odottaa jokin tietty aika, jotta koen kosmista yhteyttä.
Ja ei, se ei tarkoita sitä, että hyppisin jokaisessa sängyssä.
Miksi mulla pitäisi olla mitään halua keskustella asiallisesti ja järkevästi ihmisen kanssa, joka on pilkannut ja nauranut alusta asti viesteilleni? Ei mulla ole sen suurempaa tarvetta kunnioittaa sinun viestejäsi kuin sinulla minun.

-
Se, ettet sinä ole seksiä halunnut ennen kuin sitä olet kokeillut, ei tarkoita, että tämä koskisi kaikkia muitakin. Seksuaalinen halu on kuitenkin sen verran luonnollista ihmiselle, että kyllä sitä tuntee jo ennen ensimmäistä seksikertaa.
Ymmärrätkö sinä, että seksuaalinen halu on eri asia, kuin harrastaa seksiä. Tietää mitä haluaa. Sinä et voi mielestäni sanoa haluavasi seksiä miehen kanssa, jos et edes tiedä mille se tuntuu. Sinä voit haluta kokeilla sitä ja sinua voi panettaa, mutta ilman kokemusta yhdynnästä et voi tietää haluavasi juuri sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28952302:
Mua ei kiinnosta nyt kenenkään palstalaisten tekemiset, mutta lapsia kuuluisi mielestäni hankkia vasta vakaalla pohjalla oleviin suhteisiin, joissa toisen tuntee. Lapsethan siinä eniten kärsii kun puolet liitoista päättyy eroon. Ehkä eroilta vältyttäisiin edes hieman useammin, jos edes tutustuisi kunnolla lapsensa isään/äitiin ennen kuin lapsia hankitaan.

-
Miksi mulla pitäisi olla mitään halua keskustella asiallisesti ja järkevästi ihmisen kanssa, joka on pilkannut ja nauranut alusta asti viesteilleni? Ei mulla ole sen suurempaa tarvetta kunnioittaa sinun viestejäsi kuin sinulla minun.
Olenko mä jossakin välissä pyytänyt sun kunnioitusta?
Olen pahoillani, mutta olet saanut nauramaan minut hysteerisesti kommenteillasi. Minulla on ollut vaikeuksia ottaa sinua tosissaan. Huvitat minua. Elättelin kuitenkin toiveita siitä, että jossakin siellä hyvin kaukana ja syvällä saattaisi pilkahtaa jokin pieni järjenhiven ja avata sinulle uuden maailman... turhaan.
Olen pettynyt.

Minä en suoraan sanottuna ole niin henkinen ja filosofinen, enkä niin zen ja jingjang että jaksaisin miestä joka haluaa puhua, vähän pussata ja nukkua sitten mun vieressä. Omat hälytyskelloni alkavat soida, jos mies sanoo noin kuten ap:n treffikumppani on sanonut... enkä osaa selittää miksi näin. En ole koskaan ollut myöskään narsistin, psykopaatin tai muuten sairaan miehen kanssa - en ole antanut kohdella itseäni huonosti VAIKKA olen antanut intohimon joskus ottaa vallan. Siihehän sinä seuraavaksi vetoaisit kuitenkin. Että intohimoinen nainen on holtiton nainen myös, helppoa ja tyhmäkin ;)

Mutta hei, minulla on oikeus mielipiteeseeni, ja ennakkoluuloihini. Sinkkuaikoinani tuli annettua pakkeja syystä jos toisestakin, ja jokainen niistä syistä oli oikeutettu - ja siinä se pakit saanut sai jatkaa etsintäänsä, että löytäisi sen joka häntä miellyttää.

Mitä tulee tähän lauseeseen: Miten voit määritellä toisten libidoja, joista et tiedä pätkääkään ennen kuin olet toisen kropassa elänyt? Miten itse kehtaat alkaa määritellä toisia naisia heidän libidoidensa perusteella?!

astalea

Sinä siis koet loukkaavana, että suuri osa vastaajista kokisi ap:n kengissä epäilyksen, että mies on melkoisen epäseksuaalinen tai että ei ole ns. oikea nainen miehelle.

Miksi tämä sinua loukkaa? Pelkäät tulevasti torjutuksi miesten taholta kun et halua seksiä pian, ja purat pelkosi kiukkuna meille?

• Tykkää
Vierasmies
Ja vähintään joka toinen vastaisi, että "miehessä on kyllä jotain vikaa" tai "en kyllä katselisi ja odottaisi moista". Siis jos mies joitakin viikkoja/kuukausi(a) haluaisi olla seksittä vaikka muuten kiinnostunut olisikin.

Yllättävän kovin kopisee akkain itsetuntoon näköjään se, että mies ei ala panemaan. Tai sitten hyvästäkin miehestä ajatellaan, että fakin luuseri jos ei pane. Ja ei pane vain sen takia kun haluaa lähentyä lisää. Vissiin pirun huono syy ainakin niille jotka panee sinkkuna aivan ilman tunteita. Sellaiset ihmiset ehkä ohittaa potentiaalisia ehdokkaita kun yksi ekoista "ehdoista" on "muna pilluun ja äkkiä tai lähdet äijä kävelemään".

Kuka on puhunut, että seksi ekoilla treffeillä olisi aina vakio vaatimus? Ehei, tässä on puhuttu että silloin kun on ollut sitä intohimoa ja halua molemmin puolin, ei olla nähty syytä odottaa.

Olenko mä jossakin välissä pyytänyt sun kunnioitusta?
Olen pahoillani, mutta olet saanut nauramaan minut hysteerisesti kommenteillasi. Minulla on ollut vaikeuksia ottaa sinua tosissaan. Huvitat minua. Elättelin kuitenkin toiveita siitä, että jossakin siellä hyvin kaukana ja syvällä saattaisi pilkahtaa jokin pieni järjenhiven ja avata sinulle uuden maailman... turhaan.
Olen pettynyt.
Mun mielestä sä et eroa millään tasolla koulukiusaajista, olet vain aikuinen versio sellaisesta. Viesteissäsi on myös ihan kaikkea sitä, mistä valitat minulle. Määrittelet mm. ihmisten libidoja tuntematta heitä ollenkaan.

Totta kai joillekin tulee sellainen fiilis, että nainen on jatkuvasti haluamassa seksiä milloin kenenkin kanssa, jos ei henkisesti ja fyysisesti kestä kuukautta ilman seksiä. Mä olisin todella huolestunut, jos en oikeasti kykenisi tilanteen vaatiessa olemaan ilman seksiäkin. Miten tällainen ihminen kestää, jos puoliso sairastuu tai menee vaikka työkomennukselle? Jättäisivät miehen, koska se on pienempi paha kuin olla kuukauden selibaatissa?

Ja vähintään joka toinen vastaisi, että "miehessä on kyllä jotain vikaa" tai "en kyllä katselisi ja odottaisi moista". Siis jos mies joitakin viikkoja/kuukausi(a) haluaisi olla seksittä vaikka muuten kiinnostunut olisikin.

Yllättävän kovin kopisee akkain itsetuntoon näköjään se, että mies ei ala panemaan. Tai sitten hyvästäkin miehestä ajatellaan, että fakin luuseri jos ei pane. Ja ei pane vain sen takia kun haluaa lähentyä lisää. Vissiin pirun huono syy ainakin niille jotka panee sinkkuna aivan ilman tunteita. Sellaiset ihmiset ehkä ohittaa potentiaalisia ehdokkaita kun yksi ekoista "ehdoista" on "muna pilluun ja äkkiä tai lähdet äijä kävelemään".
Voin vannoa, että hyvästä miehestä ei ajatella että se on luuseri, jos ei harrasta seksiä. Miksi et ole sanonut mitään siihen, että sanoin sillä olevan merkitystä, miten sen asian ilmaisee?

Miksei kukaan ole muuten tullut ajatelleeksi, että jonkun toisen miehen kanssa ap ei ehkä edes miettisi seksittömyyttä vaikka kuukaisi ja enemmän sitä ilman olisi mennyt?

Se on kahden kauppa, kemiat ja intohimo. Oman kokemuksen mukaan sitä joko on toista kohtaan tai ei ole (siis suhteen alussa). Voit miesvieras ihan rauhassa yrittää alentaa minua ja kaltaisiani miten tahdot, mutta sitä tosiasiaa et pysty narinallasi muuttamaan, että naiset ovat erilaisia.

Sinä siis koet loukkaavana, että suuri osa vastaajista kokisi ap:n kengissä epäilyksen, että mies on melkoisen epäseksuaalinen tai että ei ole ns. oikea nainen miehelle.

Miksi tämä sinua loukkaa? Pelkäät tulevasti torjutuksi miesten taholta kun et halua seksiä pian, ja purat pelkosi kiukkuna meille?
Yhtä lailla ärsyttää kuin homofobisuus, rasistisuus tai mikä tahansa vastaava. Ihmisten luokittelu epänormaaliksi yksilöllisten ominaisuuksien perusteella siis. Suurin osa aikuisistakin taitaa nykyään olla tämän yliseksuaalisen kulttuurin uhreja kun ihmisessä on heti joku vika ellei toimi kuten valtavirta. Epänormaalimpaa on lempata kiinnostava mies ensitreffeillä kuin odottaa kuukauden ennen kuin tutustuminen etenee seksiin asti. Edelleenkin: ap:n kuvaama tapaus nyt menee täysin yli. Suurin osa kuulostaa viesteissään siltä kuin olisi pakko heti muutaman tunnin tapaamisen jälkeen hypätä sänkyyn.

Yhteistyössä