Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
tällainenkysymys
Mielenkiintoinen ketju, mutta missä on ap? Mitä kuuluu suhteelle (=panemiselle)? Olisiko mahdollista esim. puhua miehen kanssa tästä arvostamattomuus-/seisomattomuusongelmasta?

-
[QUOTE="Vieras";28951192]Ja auliisti itseään jakavat arvottavat melko alas.

Seksin harrastaminen huvin vuoksi on usein itsetunnon pönkitystä ja riskinottoa siitä että kuka tahansa hyypiö voi olla lapsesi isä.[/QUOTE]

Voi ei, mä harrastan miehenikin kanssa ihan huvikseen seksiä, ja se mun! Enkä mä edes tullut ajatelleeksi, että joku muu voi olla mun lapsen isä. Kuvittelin, että lapseni isä voi ainoastaan olla se tyyppi, jonka kanssa harrastaa seksiä?
Mä en kestä!

"..."
"Ja jos multa kysytään, niin sulla on joko äärimmäisen haalea libido tai sitten kukaan ei vaan ole sua huolinut, sellainen jonka olisit itse halunnut. Sitä en usko, ettet ole 24 vuoteen halunnut kenenkään kanssa sänkyyn. Jos näin olisi, niin sulla ei olis libidoa ollenkaan."

Eikun mä olen kehittynyt niin pitkälle elukan tasosta, että tarvitsen siihen syttymiseen rakastumisen, vähintään ihastumisen. ;) Joillain on vähän monimutkaisempi tunne-elämä eikä kaikki pyöri yhden elimen ympärillä. Oletko vähän hidas? Et usko, etten ole halunnut ketään 24 vuoteen? No miksi ihmeessä olisin ollut harrastamatta seksiä, jos olisin halunnut niin tehdä, itseäni kiusatakseni?
Peppua ja pientä poskihoitoa ei lasketa kun kalvot pysyy paikallaan niin Tuleva sulhokin tyytyväinen...

itse en haluaisi naista joka pihalla kun lintulauta tuolla saralla, tai pelkästään lukemansa valossa. Seksuaalisuuden löytäminen ei ole yhden yön juttu ja mikään ei ole raivostuttavampaa kuin ihminen mikä ei tiedä onko lintu vai kala. Toki aseksuaaliset ovat rotu sinänsä ja toisaalta, seksuaalisuuden saralla ei aseksuaalilla ole paljoa opittavaa / annettavaa / löydettävää.

[QUOTE="vieras";28950846]Ja jos joku ihannoi 24-vuotiasta neitsyttä sen takia, että hän on jotenkin ihanan hyveellinen eikä anna kaikille, niin samalla saa sitten ihannoida niitä 30-vuotiaita peräkammaripoikia, joilla ei sitä seksikokemusta ole takana. Itse en usko hetkeäkään ettei tytsi ole koskaan halunnut kenenkään kanssa sekstailla. Uskon, että hän on kohdannut kyllä miehiä joiden kanssa olisi halunnut sänkyyn, mutta jostain syystä miehet eivät ole lämmenneet ajatukselle yhtä paljon. Eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta turha tässä nyt alkaa sitä peittelemään jotenkin nostamalla itsensä sen henkisemmäksi olennoksi kuin sellaista, joka hässii miehensä kanssa jo eka treffeillä.[/QUOTE]

Ei ole yhtäkään miestä, jonka kanssa olisin seksiä halunnut. :) Olin niin nuorena ihastunut viimeksi miespuoliseen henkilöön, etten vielä sellaista olisi tahtonut edes harrastaa.

astalea
miten nää keskustelut menee aina siihen että on joko tai

eli että pitää alkaa panemaan ekoilla treffeillä tai sitten pitää odottaa kunnes ollaan syvästi rakastuneita

faktahan kumminkin on että yli puolet miehistä haluaa pukille jo ekoilla treffeillä (osa pääsee ja osa ei) niitä jotka odottaa taivaallisa tunteita ennenkuin suostuvat panemaan on miehistä enintään 1 promille
Näin. Tytsi voi miettiä kumpi on todennäköisempää:

Se, että ap:n miesystävä jota ei seksi tippaakaan kiinnosta, kokee yhtäkkiä parin kuukauden-kolmen vuoden päästä valaistumisen, ja innostuu seksistä. Vehje alkaa yhtäkkiä toimia kuten pitäisi, ja sitä sitten humputellaan kuin kanit.

VAI: ap:n miesystävällä on muutenkin alhainen viriliteetti, mieshormonitaso alhainen, ja erektio-ongelmia.

Täällä on nyt jeesusteltu, että jotkut haluaa ODOTTAA JA TUTUSTUA ennen seksiä, mutta ap:n miehen tapauksessa edes sitä kykyä ei tällä hetkellä ole.

Mun mielestä sellainen aikuinen nainen on suoraan sanottuna aika kypsymätön ja pinnallinen ihminen, joka tahtoo melkein ensitreffeillä niin paljon harrastaa seksiä, että lemppaa hyvän miesehdokkaan vain siksi, että mies (kuten ihan tavallinen ihminen) tahtoo tutustua toiseen ennen seksiä. Yhden illan juttuja tai seksusuhteita voi harrastaa muutenkin, jos seksiä kaipaa. Luulisi, että aikuinen nainen jaksaisi muutaman viikon odottaa, jos nuoret jätkätkin jaksavat odottaa, että tyttöystävänsäkin ovat valmiita. Eipä kauheasti löydy pitkäjänteisyyttä ihmiseltä, jonka täytyy saada mullehetikaikkinyt.

Libidosi on joko todella matala tai sitten notkut liikaa täällä.
Mä olen elämässäni ollut vain pari kertaa ihastunut kunnolla, muutaman kerran sitten lähinnä kiinnostunut. Ihastun yleensä vasta pidemmän tutustumisen jälkeen.

Millainen libido silloin on, jos himoitsee itse seksiä muttei ketään tiettyä ihmistä? Kun näistä libidoista kaiken tiedätte. :D

-
Ei ole yhtäkään miestä, jonka kanssa olisin seksiä halunnut. :) Olin niin nuorena ihastunut viimeksi miespuoliseen henkilöön, etten vielä sellaista olisi tahtonut edes harrastaa.
Miten sitten tiedät olevasi intohimoinen ja ylipäätään haluat seksiä, jos et sitä 24- vuoden aikana ole halunnut?
Sanoit aiemmin, että sinäkin olet himokas?
Entä mistä tiedät edes kykeneväsi ihastumaan tai rakastumaan, jos sinulle ei sellaistakaan ole ikinä tapahtunut (teini- ihastuksia ei lasketa oikeassa maailmassa)?

Jos sinä et ole ikinä edes halunnut miestä, niin mistä voit päätellä, että joku toinen voi vastustella himojaan ja halujaan? Käsittääkseni sinä et siis tiedä mille tuntuu himoita?

Mä en jaksa uskoa, että ap on muuta kuin provo. Esimerkki on niin ääripäätä. Totta kai tuo ihmetyttää, ettei mies ole kovin viehättynyt naiseen, johon muka(?) jo ihastunut ja tapaillut 1,5 kk. Se ei kuitenkaan pelkästään kerro libidosta, kuinka kauan haluaa odottaa.

-
Mä olen elämässäni ollut vain pari kertaa ihastunut kunnolla, muutaman kerran sitten lähinnä kiinnostunut. Ihastun yleensä vasta pidemmän tutustumisen jälkeen.

Millainen libido silloin on, jos himoitsee itse seksiä muttei ketään tiettyä ihmistä? Kun näistä libidoista kaiken tiedätte. :D
Miten voit himoita seksiä, jos et ole sellaista ikinä harrastanut? Sinunhan ei edes pitäisi tietää miltä tuntuu toisen ihmisen kosketus?
Runkkaaminen on ihan oma lajinsa, sitä ei nyt lasketa himoksi, haluksi tai seksuaaliseksi kokemiseksi. Mikäli laskettaisiin, olisimme varmasti kaikki (tai ainakin melkein) varsin kokeneita.

Miten sitten tiedät olevasi intohimoinen ja ylipäätään haluat seksiä, jos et sitä 24- vuoden aikana ole halunnut?
Sanoit aiemmin, että sinäkin olet himokas?
Entä mistä tiedät edes kykeneväsi ihastumaan tai rakastumaan, jos sinulle ei sellaistakaan ole ikinä tapahtunut (teini- ihastuksia ei lasketa oikeassa maailmassa)?

Jos sinä et ole ikinä edes halunnut miestä, niin mistä voit päätellä, että joku toinen voi vastustella himojaan ja halujaan? Käsittääkseni sinä et siis tiedä mille tuntuu himoita?
En ole sanonut tietääkseni melkein mitään itsestäni vaan puhuin yleisellä tasolla. Olen ollut ihastunut (rakastunut?) yli kaksikymppisenä, mutten mieheen vaan naiseen.

Sanoin, että kuka tahansa pystyy melkein mitä tahansa vastustelemaan niin halutessaan. Totta kai kaikilla on aina selitys, ettei voinut vastustaa pettämistä/herkkuja/tupakkaa raskausaikana tai muulloin jne. Maailmassa joutuu siirtämään moniakin mielihalujaan. Eihän sitä esim. julkisella paikallakaan harrasteta seksiä missä tahansa ja milloin tahansa vaikka kuinka himottaisi. Totta kai se vastustelu yleisesti ottaen on kokemattomalle helpompaa kun ei vielä tiedä, millaista seksi on. Jos ihminen tuntee toista kohtaan intohimoa vasta rakastuneena ja/tai parisuhteessa ja voidessaan luottaa, ei voi tietää, millaiset halut hänellä on ennen kuin ko. ihminen suhteessa on. Muu on ihan höpöhöpöä. Ei kaikilla nopeasti seksiä haluavilla ole haluja harrastaa sitten siinä suhteessa kuitenkaan seksiä montaa kertaa viikossakaan ja toisaalta joku pitkään odottanut voi haluta joka päivä.

Viimeksi muokattu:
Miten voit himoita seksiä, jos et ole sellaista ikinä harrastanut? Sinunhan ei edes pitäisi tietää miltä tuntuu toisen ihmisen kosketus?
Runkkaaminen on ihan oma lajinsa, sitä ei nyt lasketa himoksi, haluksi tai seksuaaliseksi kokemiseksi. Mikäli laskettaisiin, olisimme varmasti kaikki (tai ainakin melkein) varsin kokeneita.
Ai miten? Eiköhän aika moni kokematon ole himoinnut vai miksi se muuten monien mielestä on niin vaikea odottaa neitsyenäkään ennen sänkyyn hyppäämistä? :D Meinaatko, että ihmiset eivät ennen ensimmäistä seksikertaansa ole seksiä kertaakaan himoinneet tai halunneet? Miksi sitten päätyisi sitä ekaakaan kertaa sitä harrastamaan?

Mikä tarkalleenottaen on se aika, jolloin sä tiedät oikeasti sun kuppanin historiasta niin paljon, että voit harrastaa suojaamatonta seksiä?

Uskotko, ettet voi tulla huijatuksi naisen taholta, jos tutustut häneen ensin kuukauden tai kaksi?

Miksi sinusta, se, ettei ole innostunut odottamaan seksiä kuukautta tai kahta, kertoo siitä, että nainen hyppii sänkyyn kaikkien kanssa? Miksi koet, että he jakavat mulkkuaan tai pilluaan ympäriinsä?

Selventäisi paljon ajatusmaailmaasi, jos voisit vastata kysymyksiini. Tähän mennessä et ole vastannut yhteenkään 12 sivun aikana.
Eihän siinä tarvita kuin testeissä käyminen tai todiste siitä, että niissä on hiljattain käyty. ;) Yhdellä tapaamisella ei voi ihmisestä tietää juurikaan mitään, turha saivarrella. Kuukausi tiivistä tapailua antaa jo paljon tietoa toisesta.

Mun mielestä sellainen aikuinen nainen on suoraan sanottuna aika kypsymätön ja pinnallinen ihminen, joka tahtoo melkein ensitreffeillä niin paljon harrastaa seksiä, että lemppaa hyvän miesehdokkaan vain siksi, että mies (kuten ihan tavallinen ihminen) tahtoo tutustua toiseen ennen seksiä. Yhden illan juttuja tai seksusuhteita voi harrastaa muutenkin, jos seksiä kaipaa. Luulisi, että aikuinen nainen jaksaisi muutaman viikon odottaa, jos nuoret jätkätkin jaksavat odottaa, että tyttöystävänsäkin ovat valmiita. Eipä kauheasti löydy pitkäjänteisyyttä ihmiseltä, jonka täytyy saada mullehetikaikkinyt.
Kuka on puhunut, että seksi ekoilla treffeillä olisi aina vakio vaatimus? Ehei, tässä on puhuttu että silloin kun on ollut sitä intohimoa ja halua molemmin puolin, ei olla nähty syytä odottaa.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
miten nää keskustelut menee aina siihen että on joko tai

eli että pitää alkaa panemaan ekoilla treffeillä tai sitten pitää odottaa kunnes ollaan syvästi rakastuneita

faktahan kumminkin on että yli puolet miehistä haluaa pukille jo ekoilla treffeillä (osa pääsee ja osa ei) niitä jotka odottaa taivaallisa tunteita ennenkuin suostuvat panemaan on miehistä enintään 1 promille
Kyllä säkin nyt kärjistät. Mä tunnen moniakin miehiä, jotka eivät esim. harrasta yhden illan juttuja ja muutenkin haluavat harrastaa seksiä vasta kun on tunteita mukana. Se ei ole naisten yksinoikeus.

astalea
No mutta tässä ei ollut kyse vain tuosta seksiä-heti-vai-kuukauden-päästä, vaan siitä että mies ilmoittaa, ettei tunne kovin hyvin ja ei siis seiso. Tästä nyt voi päätellä että joko ko. nainen ei vaan inspaa siinä mielessä miestä, tai että ko. mies ei muutenkaan tule koskaan loistamaan sillä saralla.

-
Ai miten? Eiköhän aika moni kokematon ole himoinnut vai miksi se muuten monien mielestä on niin vaikea odottaa neitsyenäkään ennen sänkyyn hyppäämistä? :D Meinaatko, että ihmiset eivät ennen ensimmäistä seksikertaansa ole seksiä kertaakaan himoinneet tai halunneet? Miksi sitten päätyisi sitä ekaakaan kertaa sitä harrastamaan?

Kuulostaahan se nyt tyhmälle, jos jankutan miten paljon mä haluan cocista ja miten intohimoinen cocisen juoja mä olenkaan, kunnes selviää, etten mä ole ikinä edes maistanut cocista? Olen vaan kerran ottanut hörpyn vichyä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28952278:
kokeile nyt ensin vaikka pari viikkoo ennenkö viisastelet.
Olen kokeillut pidempäänkin. :whistle: Se on ihan fakta, ettei voi tietää ensimmäisen tapaamisen jälkeen, onko toinen vaikka psykopaatti tai narsisti. Sellaista kun ei saa selville välttämättä edes usean kuukauden aikana. Vai alkaako ihmiset avioitumaan ja hankkimaan lapsiakin kuukauden tapailun jälkeen, jos siinä muka jo tuntee toisen hyvin? :D

Yhteistyössä