Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmies
Oliko vaimo-rakas ottanut vähän vinkkua kun tuli niin kireää tekstiä eilen?

Onneksi on vain mielipiteesi vaikka tuotkin noita asioita esiin kuin lääkäri tekien diagnoosia. Miksi ihmeessä seksin odottaminen syvään rakastumisen ja luottamuksen tunteeseen olisi huono tai jopa sairas juttu? Eiköhän maailmassa ole esim. seksitauteja aivan tarpeeksi ja vielä enemmän olisi jos kaikki uittaisivat vehkeitään 2 tunnin tuntemisen jälkeen ties missä koloissa "kun niin himottaa"?

Muutenkin sulla on hyvin kapea näkemys libidosta. Aivan kuin libido olisi automaattisesti heikko niillä jotka haluaa kiintyä ennen seksiä? Onko ympäriinsä mulkun tai pillun jakaminen jotenkin ihannoitavaa? "Minätyttö tykkään seksistä, niin annanpa heti kun vähänkään sopiva mies tulee eteen"

BTW, itse olen hyvin tyytyväinen että en harrastanut seksiä heti ekana päivänä SILLÄ harrastimme seksiä heti paljaaltaan koska tunsimme ja luotimme jo kunnolla. Kuinka moni teistä "himottarista" saitte mieheltänne ekalla kerralla paljasta ja heti siementä vakoon kun se homma on tarkoitettu? ;-) Kyllä mua harmittaisi harrastaa jotain skordari-pelleily-seksiä rakkaan kanssa ekalla kerralla ;-)

Jos olisin sinkku ja sellainen mies tulisi vastaan deittimarkkinoilla, jättäisin homman sikseen. Välittömästi tulee mieleen matalalibidoinen lähetyssaarnaaja-asentoa suosiva mies joka luulee että nainen särkyy seksin harrastamisesta tai että sellaista ei ilman tunteita tehdä.
Monelle naiselle sellainen mies on mieluisa ja seksikin voi olla mieluista, sitä en sano. Mutta oma halukkuus on sitä luokkaa että olisi turn off.
En voi uksoa että pitkässä juoksussa olisi kovin kiihkeä seksielämä jos ei ota eteen "koska toista ei tunne". Öh...
Minun mielipide, sori jos loukkasin jota kuta.

"vieras"

Onneksi on vain mielipiteesi vaikka tuotkin noita asioita esiin kuin lääkäri tekien diagnoosia. Miksi ihmeessä seksin odottaminen syvään rakastumisen ja luottamuksen tunteeseen olisi huono tai jopa sairas juttu? Eiköhän maailmassa ole esim. seksitauteja aivan tarpeeksi ja vielä enemmän olisi jos kaikki uittaisivat vehkeitään 2 tunnin tuntemisen jälkeen ties missä koloissa "kun niin himottaa"?

Muutenkin sulla on hyvin kapea näkemys libidosta. Aivan kuin libido olisi automaattisesti heikko niillä jotka haluaa kiintyä ennen seksiä? Onko ympäriinsä mulkun tai pillun jakaminen jotenkin ihannoitavaa? "Minätyttö tykkään seksistä, niin annanpa heti kun vähänkään sopiva mies tulee eteen"

BTW, itse olen hyvin tyytyväinen että en harrastanut seksiä heti ekana päivänä SILLÄ harrastimme seksiä heti paljaaltaan koska tunsimme ja luotimme jo kunnolla. Kuinka moni teistä "himottarista" saitte mieheltänne ekalla kerralla paljasta ja heti siementä vakoon kun se homma on tarkoitettu? ;-) Kyllä mua harmittaisi harrastaa jotain skordari-pelleily-seksiä rakkaan kanssa ekalla kerralla ;-)
Herranjumala mitä tekstiä. Minä harrastan tälläkin hetkellä sun sanojen mukaan skordari-pelleily-seksiä mieheni kanssa. Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Mulle kun ei sovi hormonaaliset ehkäisymenetelmät ja mies on vasta vasektomiajonossa, jossa voi mennä vuosikin. Ei meidän seksielämä kyllä ole yhdestä kumin käytöstä kärsinyt pätkän vertaa.

Ainoa mies, joka ei tykännyt kumeja käyttää ollenkaan oli sellainen, jolla ei sen kumin kanssa seisonut. Taitaa vierasmies olla näitä tyyppejä. Eikä siinäkään mitään pahaa ole, mutta turha väittää että intohimoisen seksisession joku kumin käyttö lannistaisi.

-

Mikä tarkalleenottaen on se aika, jolloin sä tiedät oikeasti sun kuppanin historiasta niin paljon, että voit harrastaa suojaamatonta seksiä?

Uskotko, ettet voi tulla huijatuksi naisen taholta, jos tutustut häneen ensin kuukauden tai kaksi?

Miksi sinusta, se, ettei ole innostunut odottamaan seksiä kuukautta tai kahta, kertoo siitä, että nainen hyppii sänkyyn kaikkien kanssa? Miksi koet, että he jakavat mulkkuaan tai pilluaan ympäriinsä?

Selventäisi paljon ajatusmaailmaasi, jos voisit vastata kysymyksiini. Tähän mennessä et ole vastannut yhteenkään 12 sivun aikana.

• Tykkää
Reactions: Millenia
miten nää keskustelut menee aina siihen että on joko tai

eli että pitää alkaa panemaan ekoilla treffeillä tai sitten pitää odottaa kunnes ollaan syvästi rakastuneita

faktahan kumminkin on että yli puolet miehistä haluaa pukille jo ekoilla treffeillä (osa pääsee ja osa ei) niitä jotka odottaa taivaallisa tunteita ennenkuin suostuvat panemaan on miehistä enintään 1 promille

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"vieras"
Ja jos joku ihannoi 24-vuotiasta neitsyttä sen takia, että hän on jotenkin ihanan hyveellinen eikä anna kaikille, niin samalla saa sitten ihannoida niitä 30-vuotiaita peräkammaripoikia, joilla ei sitä seksikokemusta ole takana. Itse en usko hetkeäkään ettei tytsi ole koskaan halunnut kenenkään kanssa sekstailla. Uskon, että hän on kohdannut kyllä miehiä joiden kanssa olisi halunnut sänkyyn, mutta jostain syystä miehet eivät ole lämmenneet ajatukselle yhtä paljon. Eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta turha tässä nyt alkaa sitä peittelemään jotenkin nostamalla itsensä sen henkisemmäksi olennoksi kuin sellaista, joka hässii miehensä kanssa jo eka treffeillä.

Vierasmies
[QUOTE="vieras";28950823]Herranjumala mitä tekstiä. Minä harrastan tälläkin hetkellä sun sanojen mukaan skordari-pelleily-seksiä mieheni kanssa. Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Mulle kun ei sovi hormonaaliset ehkäisymenetelmät ja mies on vasta vasektomiajonossa, jossa voi mennä vuosikin. Ei meidän seksielämä kyllä ole yhdestä kumin käytöstä kärsinyt pätkän vertaa.

Ainoa mies, joka ei tykännyt kumeja käyttää ollenkaan oli sellainen, jolla ei sen kumin kanssa seisonut. Taitaa vierasmies olla näitä tyyppejä. Eikä siinäkään mitään pahaa ole, mutta turha väittää että intohimoisen seksisession joku kumin käyttö lannistaisi.[/QUOTE]

Ai nyt kumin käyttö on jopa kivaa eikä yhtään lannista? :) Kyllä minusta paljaalla on paljon kivempi luistella.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";28945654]Ei ole yhtään uskis eikä minkään sortin fanaatikko.
Ei vain halua seksi, sanoo ettei edes seiso/tee mieli kunnolla jos ihmistä ei tunne henkisesti ja arvosta häntä. Ollaan paljon pussailtu ja halailtu sekä oltu puolin ja toisin yötä. En vaan saa munaa silti.
Noin 1,5kk mennyt treffaillessa.[/QUOTE]

Kyllä mulla menisi herne nenään, jos uusi tuttavuus sanoisi, ettei arvosta minua. Oletan, että toista arvostetaan, jos tätä tapailee ja haluaa häneen tutustua ja sitten kenties siitä seuraa seksiäkin. Luultavasti tuo on ilmaistu huolimattomasti. En ymmärrä sitä, miksi tapailisi ihmistä, jota ei arvosta ja miten se voisi muuttua arvostamiseksi.

Eli lähdet siitä oletuksesta, että rakkaasi tottakai aloittaa hormonaalisen ehkäisyn käytön, koska sinä haluat luistella paljaalla alusta asti? Mitäs tapahtuu, jos naisellesi ei hormonaalinen ehkäisy sovikaan?

Vierasmies
Ainakin enemmän kuin pari tuntia. Kyllä sen tietää kun luottamus syntyy, mutta ei se päivässä tapahdu.

Sanoin, että nussii heti _vähänkään_ potentiaalista ihmistä, en kaikkia.

Mikä tarkalleenottaen on se aika, jolloin sä tiedät oikeasti sun kuppanin historiasta niin paljon, että voit harrastaa suojaamatonta seksiä?

Uskotko, ettet voi tulla huijatuksi naisen taholta, jos tutustut häneen ensin kuukauden tai kaksi?

Miksi sinusta, se, ettei ole innostunut odottamaan seksiä kuukautta tai kahta, kertoo siitä, että nainen hyppii sänkyyn kaikkien kanssa? Miksi koet, että he jakavat mulkkuaan tai pilluaan ympäriinsä?

Selventäisi paljon ajatusmaailmaasi, jos voisit vastata kysymyksiini. Tähän mennessä et ole vastannut yhteenkään 12 sivun aikana.

-
Ainakin enemmän kuin pari tuntia. Kyllä sen tietää kun luottamus syntyy, mutta ei se päivässä tapahdu.

Sanoin, että nussii heti _vähänkään_ potentiaalista ihmistä, en kaikkia.
Miksi sä käytät paljon ns. alentavia sanoja. Nussii, panee, pillu, kyrpä jne.?

Oletko sä jollakin tavalla katkeroitunut naisille, jotka ei koe tarpeelliseksi olla häveliäitä ja siveitä vaan joskus saattavat jopa olla omien himojensa ja halujensa vietävinä?

Miten jonkun täysin tuntemattoman naisen seksielämä saa sinut niin tolaltaan, että haluat puhua heille alentavasti?

Miten koet sen, kun kerron tienneeni nykyisestä aviomiehestäni ensimmäisen tunnin aikana, että tuosta tulee aviomieheni. Miksi en olisi saanut viedä meidän henkistä yhteyttämme juuri silloin seuraavalle (ns. fyysiselle) tasolle, kokiessani sen tilanteeseen sopivaksi? Asiaksi, jota kumpikin halusimme palavasti? Tekeekö se minusta nyt korkeamman käyttöasteen naisen?

• Tykkää
Reactions: Millenia ja Phoebsi
miten nää keskustelut menee aina siihen että on joko tai

eli että pitää alkaa panemaan ekoilla treffeillä tai sitten pitää odottaa kunnes ollaan syvästi rakastuneita

faktahan kumminkin on että yli puolet miehistä haluaa pukille jo ekoilla treffeillä (osa pääsee ja osa ei) niitä jotka odottaa taivaallisa tunteita ennenkuin suostuvat panemaan on miehistä enintään 1 promille
Seksuaalinen kiinnostus puolin ja toisin on maailman luonnollisin, tervein ja eniten oikeessa oleva asia.

Jos tavatessa matka eteisen matolta sänkyyn kestää kaksi vuorokautta, niin sit kestää ja se on ihan tervettä. Sit vasta kattellaan ympärille ja todetaan, et onpas sulla kiva kämppä.

Himolla on aikaa hiipua avioseksiksi. Toivottavasti jotain siitä säilyy.

Mut jos himoa ei edes alkumetreillä ole, niin ennuste on valitettavan huono.

---

Nonni. Ensin heitetään ilmoille oletus, että on otettu vähän alkomahoolia (sehän ei hyvällä naiselle sovi ollenkaan) ja sitten lopetetaan oma väitös tällaiseen skeidaan.

"Himottaret". Miksi lainausmerkeissä muuten? Eikö nainen saa olla himokas? Onko siinä jotain likaista ehkäpä?

Vierasmies
[QUOTE="vieras";28950846]Ja jos joku ihannoi 24-vuotiasta neitsyttä sen takia, että hän on jotenkin ihanan hyveellinen eikä anna kaikille, niin samalla saa sitten ihannoida niitä 30-vuotiaita peräkammaripoikia, joilla ei sitä seksikokemusta ole takana. Itse en usko hetkeäkään ettei tytsi ole koskaan halunnut kenenkään kanssa sekstailla. Uskon, että hän on kohdannut kyllä miehiä joiden kanssa olisi halunnut sänkyyn, mutta jostain syystä miehet eivät ole lämmenneet ajatukselle yhtä paljon. Eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta turha tässä nyt alkaa sitä peittelemään jotenkin nostamalla itsensä sen henkisemmäksi olennoksi kuin sellaista, joka hässii miehensä kanssa jo eka treffeillä.[/QUOTE]

Aika erikoista, että juuri tytsin tapauksessa miehet eivät ole antaneet vaikka puheiden mukaan, miehet haluaa aina ja yleensä kaikkien kauniiden kanssa :)
Ettei vain olisi kateus sulla kyseessä kun tuollaisia kirjoitat...

"Vieras"
Aika erikoista, että juuri tytsin tapauksessa miehet eivät ole antaneet vaikka puheiden mukaan, miehet haluaa aina ja yleensä kaikkien kauniiden kanssa :)
Ettei vain olisi kateus sulla kyseessä kun tuollaisia kirjoitat...
Kauneus on katsojan silmässä. Ja jokuhan on voinut halutakin tytsiä ulkonäön puolesta, mutta ehkä se juttujen taso on miehillekin liikaa..

Mutta kiva kun heität kateuskortin, se tästä vielä puuttuikin. Totaalisen kateellinen oon kyllä 24v neitsyelle joka on päässyt jopa pussaamaan naista, joka imettää kouluikäistä... :D

• Tykkää
Reactions: päätön
"Vieras"
tytsi on kyllä niin sievä tyttö että takuulla sen puolesta vientiä riittäis, mä epäilen että taitaa vaan olla miesten suhteen ronkeli

se ei välttämättä ole huono juttu...
Eli ei ole 24 ikävuoteen mennessä kohdannut yhtä ainoaa miestä, joka kelpaa? Tuota et usko itsekään :) ja jos asia todellakin olisi niin, kehottaisin tytsiä viettämään jatkossa enemmän aikaa ulkona ja vähemmän palstalla.

[QUOTE="Vieras";28951079]Eli ei ole 24 ikävuoteen mennessä kohdannut yhtä ainoaa miestä, joka kelpaa? Tuota et usko itsekään :) ja jos asia todellakin olisi niin, kehottaisin tytsiä viettämään jatkossa enemmän aikaa ulkona ja vähemmän palstalla.[/QUOTE]

uskon ja pidän sitä todennäköisimpänä selityksenä

tietysti hän on saattanut kohdata jonkun joka olisi kelvannut mutta sitten mies ei ole alkanut millekkään jos on vaikka ollut esim. jo varattu

"vieras"
[QUOTE="Vieras";28951079]Eli ei ole 24 ikävuoteen mennessä kohdannut yhtä ainoaa miestä, joka kelpaa? Tuota et usko itsekään :) ja jos asia todellakin olisi niin, kehottaisin tytsiä viettämään jatkossa enemmän aikaa ulkona ja vähemmän palstalla.[/QUOTE]

Usein onkin niin, että ronkelit haluavat sellaisia, joita eivät voi saada.

-
[QUOTE="vieras";28951102]Usein onkin niin, että ronkelit haluavat sellaisia, joita eivät voi saada.[/QUOTE]

Eli siis arvottavat itsensä pariutumisen hierarkiassa korkeammalle, kuin mitä oikeasti ovat.

Yhteistyössä