The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Mitäs kaikkee oottekaan höpötelleet nyt...

Myö käytiin sterijuttelulla tässä äskettäin kans, mut sanottiin vaan että jos ja kun halutaan asiassa päästä eteenpäin niin terveyskeskuslääkäri voi kirjoittaa lähetteen.
Toisaalta...sydän sanoo yhtä ja järki toista.: /


Mkt:lle isot onnittelut, tsemppiä muuttopuuhiin ja tytölle kans terveytymisiä, mikä nyt onkaan vialla :hug:
 
Mitäs kaikkee oottekaan höpötelleet nyt...

Myö käytiin sterijuttelulla tässä äskettäin kans, mut sanottiin vaan että jos ja kun halutaan asiassa päästä eteenpäin niin terveyskeskuslääkäri voi kirjoittaa lähetteen.
Toisaalta...sydän sanoo yhtä ja järki toista.: /


Mkt:lle isot onnittelut, tsemppiä muuttopuuhiin ja tytölle kans terveytymisiä, mikä nyt onkaan vialla :hug:
Tytär sairastaa alopeciaa,vaikeusasteesta ei vielä tiedetä.

Niin ja kiitos! :kiss: :heart:
 
Viimeksi muokattu:
..jaaa....että lisääkin sais ruutilaisia tulla :)?

Meillä mun puolesta mies saa piuhansa pitää, tosin mun kanssa ei kyllä enää lisäänny...
no ei se nyt ihan noinkaan mennyt, vaimo pelkää (mua enemmän) että piuhojen poikkasussa olis komlikatsuuneja...

ja koska kumi ei passaa kummallekkaan niin ollaan päätetty mennä pillereillä siihen asti että aika hoitaa
 
Mitäs kaikkee oottekaan höpötelleet nyt...

Myö käytiin sterijuttelulla tässä äskettäin kans,
Toi on asia, joka on periaatteessa miehelle hirveen paljon helpompi tehdä.

Meikäläisen olis voinu ihan huoletta steriloida kakstoista vuotta sitten, kun mun lapsilukuni oli tosiaankin täynnä.

Mut jokin asiassa tökkii, koska ajatuskin siitä, et joku sorkkii mua "sinne" on ajatuksena kauhistuttavampi kuin benji- hyppy, salattujen elämien katsominen tai kolmas maailmansota.

Niinpä olen vieläkin sonni, vaik asialle ei aikoihin ole ollu tarvetta.
 
no ei se nyt ihan noinkaan mennyt, vaimo pelkää (mua enemmän) että piuhojen poikkasussa olis komlikatsuuneja...

ja koska kumi ei passaa kummallekkaan niin ollaan päätetty mennä pillereillä siihen asti että aika hoitaa
Käsittääkseni miehet parantuis ja tokkeentuis tuosta leikkauksesta naisten vastaavaa paremmin ja helpommin mutta jokaisessa leikkauksessahan ne riskit kyllä on olemassa.

Hyvä, että teillä on kuitenkin sopiva ehkäisy. Pillerit onkin - käydessään - näppärä ehkäisymuoto parisuhteessa ollessa.
 
Toi on asia, joka on periaatteessa miehelle hirveen paljon helpompi tehdä.

Meikäläisen olis voinu ihan huoletta steriloida kakstoista vuotta sitten, kun mun lapsilukuni oli tosiaankin täynnä.

Mut jokin asiassa tökkii, koska ajatuskin siitä, et joku sorkkii mua "sinne" on ajatuksena kauhistuttavampi kuin benji- hyppy, salattujen elämien katsominen tai kolmas maailmansota.

Niinpä olen vieläkin sonni, vaik asialle ei aikoihin ole ollu tarvetta.
meillä samat ajatukset ja tosiaan yllättäen rouva on vielä epäileväisempi kuin minä
 
Mitäs kaikkee oottekaan höpötelleet nyt...

Myö käytiin sterijuttelulla tässä äskettäin kans, mut sanottiin vaan että jos ja kun halutaan asiassa päästä eteenpäin niin terveyskeskuslääkäri voi kirjoittaa lähetteen.
Toisaalta...sydän sanoo yhtä ja järki toista.: /


Mkt:lle isot onnittelut, tsemppiä muuttopuuhiin ja tytölle kans terveytymisiä, mikä nyt onkaan vialla :hug:
Sähän oot nuori vielä :). Jos vähääkään tuntuu siltä teistä kummastakin, että lisää jälkikasvua saa tulla, niin...

Mutta tottahan se on, että tuommoista asiaa pitää miettiä ja tarkkaan.
 
joo ei tarvi tän pään miettiä tollasia,sinkulla se kumi on kyllä ainoa vaihtari,ainakin mulla. onhan se ilman parempaa mutta hel*etti kun äijät ei tajua! "enks mä vois ihan vähän ilman koittaa" joo et voi! toisaalta en tajua naisia jotka sitten taas antaa ilman siis silloin kun ei ole vakituisessa suhteessa. no eipä ole mun asia,ite tiedän miten mä toimin ja jos ei sovi ni olkoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
"vieras"
Käsittääkseni miehet parantuis ja tokkeentuis tuosta leikkauksesta naisten vastaavaa paremmin ja helpommin mutta jokaisessa leikkauksessahan ne riskit kyllä on olemassa.

Hyvä, että teillä on kuitenkin sopiva ehkäisy. Pillerit onkin - käydessään - näppärä ehkäisymuoto parisuhteessa ollessa.

Naisille on tullut myös toinen vaihtoehto sen "perinteisen" rinnalle josta toipuu nopeammin ja pääsee muutaman tunnin päästä jo pois sairaalastakin.
 
"vieras"
joo ei tarvi tän pään miettiä tollasia,sinkulla se kumi on kyllä ainoa vaihtari,ainakin mulla. onhan se ilman parempaa mutta hel*etti kun äijät ei tajua! "enks mä vois ihan vähän ilman koittaa" joo et voi! toisaalta en tajua naisia jotka sitten taas antaa ilman siis silloin kun ei ole vakituisessa suhteessa. no eipä ole mun asia,ite tiedän miten mä toimin ja jos ei sovi ni olkoon.
Pitäiskö sitten aina kysyä haluatko isäksi :D

No joo, vitsi vitsinä. Tietysti kumilla tuollaisessa tilanteessa mennään.
 
meillä samat ajatukset ja tosiaan yllättäen rouva on vielä epäileväisempi kuin minä
Mun tietoni sanoo, et urosotuksen sterilointi on hirveen helppo operaatio, eikä vaikuta toimintakykyyn millään tavalla.

Tunne on eri asia, ja jos se menee, niin sit kyl menee toimintakykykin samalla ovenavauksella.

Mä olin jokunen vuosi sitten keuhkokuumeessa. Tyttölikkalääkäri päätti, et ny pitää saada verinäyte nivusista. En ollu toimintakykyinen, enkä kykeneväinen vastarintaan. Tietääkseni sama veri kiertää vaik kaulavaltimossa, jost mun puolesta voi ottaa niin kauan kuin piisaa. Mut nivusista. Hyi saatana.

Kun tokenin ja palasin toimintakuntoon, niin eipä toi tyttölikkalääkäri uskaltanut tulla samaan huoneeseen. Hyvä niin.
 
IhanaValo
Sähän oot nuori vielä :). Jos vähääkään tuntuu siltä teistä kummastakin, että lisää jälkikasvua saa tulla, niin...

Mutta tottahan se on, että tuommoista asiaa pitää miettiä ja tarkkaan.
Tässä vaan on niin monta asiaa jotka sotii vastaan, esim. miun sairaudet (reuma, ja raskauden aikana ei saa syödä valtaosaa nykylääkkeistäni-->miten nivelet oireilisi) ja kun ei ole ees sitä ammattia saatika töitä..ne tarttis saada seuraavaksi kuntoon.
 
Iltaa !
Odottelin sitten tuolla tien päällä vaikka kuinka kauan tietöissä... Tupakin ehdin polttamaan helposti siinä odotellessani ja puhelunkin puhumaan. Nuo kunnalliset työmiehet ovat tehokkaita; tuollakin kaksi teki ja kolme seisoi. Sinne ne verovarat katoavat...
 
joo ei tarvi tän pään miettiä tollasia,sinkulla se kumi on kyllä ainoa vaihtari,ainakin mulla. onhan se ilman parempaa mutta hel*etti kun äijät ei tajua! "enks mä vois ihan vähän ilman koittaa" joo et voi! toisaalta en tajua naisia jotka sitten taas antaa ilman siis silloin kun ei ole vakituisessa suhteessa. no eipä ole mun asia,ite tiedän miten mä toimin ja jos ei sovi ni olkoon.
Jos oikeesti puhutaan, ni onhan noit tauteja joita voi kantaa tietämättään.

Kuppa ja tippuri on siin mieles "kilttejä" tauteja, et ne ilmiantaa ittensä. Klamydia tai kondylooma välttämättä eivät näin tee.

Joten noilta ei pääse karkuun edes vakiintuneessa parisuhteessa.
 
Jos oikeesti puhutaan, ni onhan noit tauteja joita voi kantaa tietämättään.

Kuppa ja tippuri on siin mieles "kilttejä" tauteja, et ne ilmiantaa ittensä. Klamydia tai kondylooma välttämättä eivät näin tee.

Joten noilta ei pääse karkuun edes vakiintuneessa parisuhteessa.
mä oon pannu frouvaa loppuun 30 vuotta ilman välikumia eikö oo tauti iskenynnä

mutta tuurillahan ne isotki laivat seilaa...
 
Iltaa !
Odottelin sitten tuolla tien päällä vaikka kuinka kauan tietöissä... Tupakin ehdin polttamaan helposti siinä odotellessani ja puhelunkin puhumaan. Nuo kunnalliset työmiehet ovat tehokkaita; tuollakin kaksi teki ja kolme seisoi. Sinne ne verovarat katoavat...

Tota...

Ei tota voi tietää, jos ei tiedä.

Mun mielestä on aina huolestuttavampaa jos viis äijää heiluttaa lapiota ollakseen ahkeran näköisiä. Viis valokuidusta, sähköistä tai vesijohdosta. Pääasia on se, et näyttää siltä, et lapio saa liikettä.
 
Jos oikeesti puhutaan, ni onhan noit tauteja joita voi kantaa tietämättään.

Kuppa ja tippuri on siin mieles "kilttejä" tauteja, et ne ilmiantaa ittensä. Klamydia tai kondylooma välttämättä eivät näin tee.

Joten noilta ei pääse karkuun edes vakiintuneessa parisuhteessa.
mutta tuskin kukaan suhteessaan kokoajan miettii sitä et onko tolla joku tauti josta ei oo kertonut,siinähän rupeis kuupassa viiraamaan.
 
Jos tietää, niin kuuluu kertoa. Mut vaikee on kertoa asiasta josta ittekään ei tiedä.
kuuluu kuuluu mutta varmasti niitäkin on jotka ei kerro,mikä taas on sitten vääryyden huippu. tietenkin jos ei itsekään tiedä niin eikai siinä sillon voi edes kertoa. mutta oletuksena tietysti että suhteessa ollaan rehellisiä toisille muutenhan mitään suhdetta ei edes todellisuudessa ole.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä