The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moikka pitkästä aikaa :wave:

Nyt vois pikkuhiljaa sanoa,että nää laatikot alkaa jo ketuttaan. Noh onneksi niitä on enää mun makkarissa. Ei vaan oikeen kiinnostaisi enää purkaa ainuttakaan tavaraa kaappeihin. Josko sitä laittais vaan komeron perälle päälletysten niin pitkäks aikaa et jotain sieltä tarviis.

Mitäs tänne?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28949589:
Moikka pitkästä aikaa :wave:

Nyt vois pikkuhiljaa sanoa,että nää laatikot alkaa jo ketuttaan. Noh onneksi niitä on enää mun makkarissa. Ei vaan oikeen kiinnostaisi enää purkaa ainuttakaan tavaraa kaappeihin. Josko sitä laittais vaan komeron perälle päälletysten niin pitkäks aikaa et jotain sieltä tarviis.

Mitäs tänne?
hiljasta on ollut mutta nyt varmaan virkistyy kun sä tulit :kiss:
 
niihän ne paranee. ja ei oo ruvennu kiertää vatas joten ei mun ruuanlaitto taidoissa ole mitään vikaa.
En mä semmottista väittänytkään.

Joku kaunis päivä mä vielä tulen testaamaan ton makkarasoppasi, eli tee silloin reilu annos.

Yks mies taas pitkään aloitti aamunsa kurkkaamalla ikkunasta sanoen, et tulispa kaunis päivä. Vaimonsa tohon tympääntyi ja sanoi, et pitääks joka aamu noin sanoa? Mies vastasi, et ei muuten, mut viis vuotta sitten sanoit, et joku kaunis päivä mä tästä vielä lähden.
 
hiljasta on ollut mutta nyt varmaan virkistyy kun sä tulit :kiss:
Niin tunnetusti mähän en yleensäkään oo hiljaa ;)
Huomenna sitten pitääs mennä kaljalle kaveriporukan kanssa ( jos siis löytyy glut. kalja ja kolmelle isommalle hoitajan ) ja sitten viettää tässä mun kämpällä hieman iltaa. Ajattelin josko tekis niille ukkoloisille kunnon vahvan boolin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28949589:
Moikka pitkästä aikaa :wave:

Nyt vois pikkuhiljaa sanoa,että nää laatikot alkaa jo ketuttaan. Noh onneksi niitä on enää mun makkarissa. Ei vaan oikeen kiinnostaisi enää purkaa ainuttakaan tavaraa kaappeihin. Josko sitä laittais vaan komeron perälle päälletysten niin pitkäks aikaa et jotain sieltä tarviis.

Mitäs tänne?
meillä oli exän kanssa muuttolaatikoita kaapissa purkaamattomina koko sen ajan kun asuttiin yhessä,kumpikaan jaksanut niitä purkaa ja kun ei muistanu mitä niissä oli niin ei osannut mitään kaivatakaan. sieltä ne oli sit helppo kaapia mukaan kun lähettiin eri teille.
 
En mä semmottista väittänytkään.

Joku kaunis päivä mä vielä tulen testaamaan ton makkarasoppasi, eli tee silloin reilu annos.

Yks mies taas pitkään aloitti aamunsa kurkkaamalla ikkunasta sanoen, et tulispa kaunis päivä. Vaimonsa tohon tympääntyi ja sanoi, et pitääks joka aamu noin sanoa? Mies vastasi, et ei muuten, mut viis vuotta sitten sanoit, et joku kaunis päivä mä tästä vielä lähden.
tänään olis ollut kaunis päivä.ainakin täällä;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28949612:
Niin tunnetusti mähän en yleensäkään oo hiljaa ;)
Huomenna sitten pitääs mennä kaljalle kaveriporukan kanssa ( jos siis löytyy glut. kalja ja kolmelle isommalle hoitajan ) ja sitten viettää tässä mun kämpällä hieman iltaa. Ajattelin josko tekis niille ukkoloisille kunnon vahvan boolin.
älä suotta, osta mieluummin niille lava kaljaa
 
pazka päivä, odotin tärkeää postia johon mun olis pitänyt perehtyä oikeen huolella

se ei tullut

sitte väänsin toista tehtävää jonka sain tehtyä mielestäni hyvin kunnes loppumetreillä huomasin että olin jättänyt erään tärkeän lähtötiedon huomioimatta
:hug:....no mutta kulkee se posti huomennakin, jospa silloin saisit sen tärkeän postisi ja päivä muutenkin menis tätä paremmin...:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28949589:
Moikka pitkästä aikaa :wave:

Nyt vois pikkuhiljaa sanoa,että nää laatikot alkaa jo ketuttaan. Noh onneksi niitä on enää mun makkarissa. Ei vaan oikeen kiinnostaisi enää purkaa ainuttakaan tavaraa kaappeihin. Josko sitä laittais vaan komeron perälle päälletysten niin pitkäks aikaa et jotain sieltä tarviis.

Mitäs tänne?
Millos teillä on roudauspäivä :)? Ja jaksaajaksaa...se on sitten kiva uudessa sitten laitella tavaroita paikoilleen ja nauttia olotilasta...ja juhlistaa omaa ahkeruuttaan ansaitusti. Kait te jo kuohuvat olette hankkineet?
 
Millos teillä on roudauspäivä :)? Ja jaksaajaksaa...se on sitten kiva uudessa sitten laitella tavaroita paikoilleen ja nauttia olotilasta...ja juhlistaa omaa ahkeruuttaan ansaitusti. Kait te jo kuohuvat olette hankkineet?
Oli jo viimme viikonloppuna. Sain perjantaina avaimet ja maanantai aamulla piti luovuttaa sitten kämppä. Meinas olla hieman kellonympärysten menevää,mutta nyt onneksi ohitte. Ja ai niin mullahan oli samassa rytäkässä synttärit ja juhlistin niitä sen saakelin hankaussienen kanssa.. Olis tehny mieli ottaa kuppia siinä samalla,mut jäljen laatu ois voinu olla jotain ihan muuta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28949659:
Oli jo viimme viikonloppuna. Sain perjantaina avaimet ja maanantai aamulla piti luovuttaa sitten kämppä. Meinas olla hieman kellonympärysten menevää,mutta nyt onneksi ohitte. Ja ai niin mullahan oli samassa rytäkässä synttärit ja juhlistin niitä sen saakelin hankaussienen kanssa.. Olis tehny mieli ottaa kuppia siinä samalla,mut jäljen laatu ois voinu olla jotain ihan muuta :D
No herttinen sentään - sehän pukkaa mielettömän isoja onnitteluja :flower:! Onnea uuteen kotiin *ripsauttaa suolaa ja viskaa parit ruisleivät*...ja pitkää ikää nuorelle Mtk:lle :kiss:.... Nyt juhlitte sitten ihan kunnolla kun on hurjasti aihettakin!
 
No herttinen sentään - sehän pukkaa mielettömän isoja onnitteluja :flower:! Onnea uuteen kotiin *ripsauttaa suolaa ja viskaa parit ruisleivät*...ja pitkää ikää nuorelle Mtk:lle :kiss:.... Nyt juhlitte sitten ihan kunnolla kun on hurjasti aihettakin!
Kiitos! :kiss: :heart:

Huomenna mulla olis muuten sterilisointi keskustelu lääkärin kanssa ja samalla valitaan mikä vaihtoehto ois mulle sopivin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28949692:
Kiitos! :kiss: :heart:

Huomenna mulla olis muuten sterilisointi keskustelu lääkärin kanssa ja samalla valitaan mikä vaihtoehto ois mulle sopivin.
Eli asiat ja paikat kuntoon...:rolleyes:...eikun hyvä juttu.

Mulle saisivat tehdä ihan ison teurastuksen ja ottaa ihan huolella kaikki poisvekshittoon. Yhtä kärsimystä nuitten värkkien kanssa tässä ollut...endo riehuu ja..

Kaikkee sitä on pitäny keksiäkin.
 
Eli asiat ja paikat kuntoon...:rolleyes:...eikun hyvä juttu.

Mulle saisivat tehdä ihan ison teurastuksen ja ottaa ihan huolella kaikki poisvekshittoon. Yhtä kärsimystä nuitten värkkien kanssa tässä ollut...endo riehuu ja..

Kaikkee sitä on pitäny keksiäkin.
Mulla ei onneksi oo endoa,mut kaikkea muuta sitten löytyykin pitkä lista.

Likan kanssakin oltiin lääkärissä,tukkaa kun lähtee niin paljon. Onneksi kuitenkin edes päällä on vielä ohut kerros jäljellä ja oikealla puolella takana paksuhkosti. Nyt seurataan ja katsotaan vaihtoehtoja,miten jatko menee. Aika näyttää tarviiko vielä tänä vuonna peruukkia vai selviääkö pelkällä huivilla. Kortisonia ei oikein enää suositella,kun ei auta oikeastaan ollenkaan. Toivotaan kuitenkin,että tukka alkaa kasvamaan nopeasti takaisin ennenkuin kaikki hiukset ovat tippuneet :)
 
Eli asiat ja paikat kuntoon...:rolleyes:...eikun hyvä juttu.

Mulle saisivat tehdä ihan ison teurastuksen ja ottaa ihan huolella kaikki poisvekshittoon. Yhtä kärsimystä nuitten värkkien kanssa tässä ollut...endo riehuu ja..

Kaikkee sitä on pitäny keksiäkin.
mä oon pohtinu kans että pitäskö pyytää katkasemaan piuhat mutta ollaan ämgeen kanssa yhdessä päädytty siihen että se ei ole meille oikea ratkasu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28949768:
Mulle se on taas paras ratkasu,kun en enempää halua ja muut ehkäsyt ei sovi,paitti kumit,mut mä en tykkää räpeltää niitten kanssa.
Kiitos - sama vika rahikaisellakin. Ja niukun naukin noi kumitkin vissiin sopii - on mulla vissiin jotain herkistymistä niillekin havaittavissa mutta nuillahan se on sitten mentävä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28949758:
Mulla ei onneksi oo endoa,mut kaikkea muuta sitten löytyykin pitkä lista.

Likan kanssakin oltiin lääkärissä,tukkaa kun lähtee niin paljon. Onneksi kuitenkin edes päällä on vielä ohut kerros jäljellä ja oikealla puolella takana paksuhkosti. Nyt seurataan ja katsotaan vaihtoehtoja,miten jatko menee. Aika näyttää tarviiko vielä tänä vuonna peruukkia vai selviääkö pelkällä huivilla. Kortisonia ei oikein enää suositella,kun ei auta oikeastaan ollenkaan. Toivotaan kuitenkin,että tukka alkaa kasvamaan nopeasti takaisin ennenkuin kaikki hiukset ovat tippuneet :)
:hug:....voi itku, kun suakin on siunattu...

Saako kysyä, että mikä tytöllä on? Toivottavasti tilanne tosiaan rauhoittuu ja tasapainottuu, jotta hiuksilla on sitten voimaa kasvaa :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä