The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä olis illalla koulun eka vanhempainilta, pitäiskö siellä leikkiä ihmistä? :rolleyes:

Varasin vihdoinkin tuon selän takia lekurin, saas nähdä mitä hän tykkää kun menee poikkeemaan... Pitäis muutamaa projektia saada kans eteenpäin ja miettiä viikonlopun kahvitusvieraille tarjottavia - blaah.
Auts, se on sitten otettava rautakanki mukaan sinne vanhempainiltaan ja ujutettava puseron sisään....:D
Ja varottava sammakoita :p...Tsemppiä moiseen koitokseen! Meille ei ole vielä tullut tiedotetta, että milloin olis koulusta vanhempainiltaa, eskarilaisilta tuli jo lappusta...

:hug: - hyvä kun varasit aikaa itelles. Omasta kropasta on vain pidettävä huolta, se kun on ainoa. Toivottavasti käynti tuo tullessaan helpotusta tilanteeseen.

Sullakin pukkaa siis kiirusta. No, asia kerrallaan. Onkos muuten isostikin tulossa vieraita tarjolle? Oletko sellainen, joka tekee kaikki tarjottavat itse? Sitten yritä keksiä semmoiset helpot ja nopeat tarjottavat, jotta koko päivä ei mene niiden kanssa ährätessä :). Ehdit relaamaan ja nauttimaan itsekin :).

Auts, se on sitten otettava rautakanki mukaan sinne vanhempainiltaan ja ujutettava puseron sisään....:D
Ja varottava sammakoita :p...Tsemppiä moiseen koitokseen! Meille ei ole vielä tullut tiedotetta, että milloin olis koulusta vanhempainiltaa, eskarilaisilta tuli jo lappusta...

:hug: - hyvä kun varasit aikaa itelles. Omasta kropasta on vain pidettävä huolta, se kun on ainoa. Toivottavasti käynti tuo tullessaan helpotusta tilanteeseen.

Sullakin pukkaa siis kiirusta. No, asia kerrallaan. Onkos muuten isostikin tulossa vieraita tarjolle? Oletko sellainen, joka tekee kaikki tarjottavat itse? Sitten yritä keksiä semmoiset helpot ja nopeat tarjottavat, jotta koko päivä ei mene niiden kanssa ährätessä :). Ehdit relaamaan ja nauttimaan itsekin :).
Ei onneks ole isoa sakkia tai mitään juhlia, mut suht harvinaisia kahvivieraita, eli jotain tarvis keksiä. Eiköhän se silti mene sinne pakastelinjan valmisosastolle, ei viitti koittaa et kuinka moni selviää hengissä mun leipomusten jälkeen ;)

Ei onneks ole isoa sakkia tai mitään juhlia, mut suht harvinaisia kahvivieraita, eli jotain tarvis keksiä. Eiköhän se silti mene sinne pakastelinjan valmisosastolle, ei viitti koittaa et kuinka moni selviää hengissä mun leipomusten jälkeen ;)
:D no mutta oishan siinä jännittävää ohjelmanumeroa sitten...! Ei vais...sitä paitti aivan liian paljon nyrpistetään nenää juuri nuille valmistuotoksille ja sitten raakutaan, kun ollaan ihan kuittipoikkirättejä kaiken keittiökohkauksen tiimoilta. Pakastealtaista tekee hyviä ja helpooja tarjottavalöytöjä jokaisen suuhun soveltuvaksi :). Nautiskele ihanista kahvivieraistasi - hyvä seura jo yksistään on niin tärkeää ja kallista :)

• Tykkää
Reactions: Minerva McGarmiwa
...jaa. Erehdyin sitten kurkkaamaan tuon koululaisen huoneeseen (virhevirhevirhe!!!).

Huokaisu sentään. Iso semmonen.

Mä taijan roudata sen lumikolan sisätiloihin. Hommaan sitten ulkokäyttöön omansa.

Ja - sain lisää paikattavaa. Löytyykö mistään ennää semmosia vanhojen jäärien sarkahousuja?! Tokkopa nekään ehjänä tuolla armaalla pysyisi... No, sainpahan lisää ommeltavaa :)!

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
..se on muuten meillä housujen suhteen ihan samanlaista ja nopeasti vaihtuvaa kulutustavaraa noi jälkikasvujen fillarin renkaat. Isommalle ollaan hommattu - viimisimmän tosin osti itse omasta pussistaan - tämän menneen kesän aikana jo kolmet renkaat ja eskarilaiselle kahdet (tosin viimonen löytyi vahingossa ihan omasta varastosta, ettei kaupoille asti tarvinnu onneksi rynnätä). Ja nyt kun pirpanakin pääsi tuohon fillaroinnin makuun mukaan ja - ennen kaikkea - oppi tuon saman pyörän renkaita "säästävän" ajotavan, niin...:D

Kun aina pitää mennä ja kikkailla ja jarrutella tehokkaasti ja jättää ns. mustaa jälkeä asfaltille...ja liirailla ja sladitella...

No, onpahan taidot fillarin renkaiden vaihtamisessa pysyneet kuosissaan :p...eli ei jotain hyvääkin jos huonoakin välistä pukkaa.

osta niille peijjooneille vanhat Ruotsin armeijan sarkapuvut

ei maksa paljoa ja takuulla kestää

https://www.supernova.fi/product/2104/ru-sarkahousut-ja-takit-m39-hyvakuntoinen
No heiii!! Tuohon linkitykseesi pitääkin ihan ajan kanssa tutustua ja tosissaan. Kiitti isosti :), ei ollenkaan pöllömpää.

Mä en niin tajua kyllä nuitten vellosten housukäyttäytymistä ollenkaan, puissakaan kun eivät enää roiku (tytöllä on nyt se kausi menossa :p) mutta mitä ilmeisimmin ovat sitten sen verta rähmällään vauhdikkaina ja varmaan osin kömpelöinäkin (kun ovat virunneet tuota pituutta eivätkä oikein sitten tahdo raajojaan hallita, pulma sekin).

Nyt saat kyllä kukkasia :flower:!

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Päevee!

Eikö saakki lintsata luennolta ja lähteä Suomenlinnaan, jos on kaunis päivä ja vieraskii just viimesiä aikoja täällä..?
No ihan ehdottomasti!! Luennoilla nyt ehtii aina olemaan mutta harvoin sitä tyrkyllänsä on näin poskettoman mahtavaa päivää ja tilausta :). Anna mennä siitä, hus pois, nauttimaan ja pitämään kivaa (vaikka saa sitä tännekin jäädä, en minä sillä alkuunkaan :snotty:..päivität meille ahkerasti sitten tilannetiedoituksia :D)

• Tykkää
Reactions: Mythago
ootko muuten pannut merkille että Yle Areenassa on joku dokkari kotkista?
Joo, todellakin! Mä kattelin sen eka osan männä viikolla....Teemaltakohan se oli, kääk - unohtanut olen!!!:O... Mutta voi pojat kun oli kiinnostava juttu! Että miten pienistä yhteensattumista tämmönenkin loistava kokoonpano kaikkinensa oli kiinni.
Sattumalla sormensa pelissä ja hyvä että olikin :)!

Joo, todellakin! Mä kattelin sen eka osan männä viikolla....Teemaltakohan se oli, kääk - unohtanut olen!!!:O... Mutta voi pojat kun oli kiinnostava juttu! Että miten pienistä yhteensattumista tämmönenkin loistava kokoonpano kaikkinensa oli kiinni.
Sattumalla sormensa pelissä ja hyvä että olikin :)!
perhana kun pitäis jostakin saada noi iiklesin levyt bitteinä

oon nuorramiessä ostanu niitä aika nipun vinyylinä mutta niitä isoja lättyjä ei saata kuunnella autossa :x

perhana kun pitäis jostakin saada noi iiklesin levyt bitteinä

oon nuorramiessä ostanu niitä aika nipun vinyylinä mutta niitä isoja lättyjä ei saata kuunnella autossa :x
Aivan, tuossa onkin mahtisettinä hyvää maisemanvaihdosmusiikkia. Letkeetä ja soljuvaa hyvää mieltä tarjoavaa...
Vinyyleissä on tosin oma viehätyksensä mutta ei niitä todellakaan sinne autoon saa.

Mutta semmoisessa ihanassa hämyisessä kahdenkeskisessä laatuaikatilanteessa oikein oivallista :heart:...

Aivan, tuossa onkin mahtisettinä hyvää maisemanvaihdosmusiikkia. Letkeetä ja soljuvaa hyvää mieltä tarjoavaa...
Vinyyleissä on tosin oma viehätyksensä mutta ei niitä todellakaan sinne autoon saa.

Mutta semmoisessa ihanassa hämyisessä kahdenkeskisessä laatuaikatilanteessa oikein oivallista :heart:...
no meeppä tiiä,

kumminkin kävis niin, että just kun olis tapahtumassa jotain kivaa niin viimenen raita loppuu ja pitää nousta kääntämään levyä

no meeppä tiiä,

kumminkin kävis niin, että just kun olis tapahtumassa jotain kivaa niin viimenen raita loppuu ja pitää nousta kääntämään levyä
:D...että kokemuksen syvä rintaääni siellä...:hug:

Tuo riskihän siinä oikeesti kyllä on muttamutta...ei siinä välttämättä tule mieleen levyn kääntämiset :whistle:...jos siis on vaihde silmässä jo hyvinkin....

:D...että kokemuksen syvä rintaääni siellä...:hug:

Tuo riskihän siinä oikeesti kyllä on muttamutta...ei siinä välttämättä tule mieleen levyn kääntämiset :whistle:...jos siis on vaihde silmässä jo hyvinkin....
ompa tuo nuinkin nuin

ja siinä vaiheessahan se muzakki on jo tehnyt tehtävänsä että haitannekko tuo mittään vaikka levy loppuikin kesken kaiken

jos sitä ei ole jälkikasvun harhauttamiseksi laitettu hälyääneksi

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä