kuparia olivat katelleet mutta isoin vahinko on se kun särkivät kalliin ovenVoi paska
Mitä sieltä oli viety?
kuparia olivat katelleet mutta isoin vahinko on se kun särkivät kalliin ovenVoi paska
Mitä sieltä oli viety?
No voihan. Toivottavasti siel on jonkinsorttinen vakuutus mikä korvais? Mistä tulikin mieleeni et täytyy soittaa ja siirtää kotivakuutus uuteen osotteeseen..kuparia olivat katelleet mutta isoin vahinko on se kun särkivät kalliin oven
on toki vakuutus mutta aika iso omavastuu...No voihan. Toivottavasti siel on jonkinsorttinen vakuutus mikä korvais? Mistä tulikin mieleeni et täytyy soittaa ja siirtää kotivakuutus uuteen osotteeseen..
jep :kiss:Eivät sitten poistaneet minua :kieh: roikun täällä sitte vissii hamaan loppuun asti
Heeiii!! :stick:jep :kiss:
mä laitoin ylläpitoon yyveetä että jos sankku yrittää jotain katoamistemppua niin ette päästä sitä mihinkään
hienoa, onkin alkanut tuntumaan että ketju hiljenee aivan olemattomiin kun oot ollu poissaHeeiii!! :stick:
Mä tuun tänne sitte tästä lähtien teidän riesaksenne joka päivä kirjoitteleen viisaita
Tuntuu et täält on kadonnu vähä jokatoinen :O famikin on kadonnu johonkin.hienoa, onkin alkanut tuntumaan että ketju hiljenee aivan olemattomiin kun oot ollu poissa
ja ariel, mettäkyläläinen ja atmTuntuu et täält on kadonnu vähä jokatoinen :O famikin on kadonnu johonkin.
Ariel :ashamed: mis muute aries, ei tosiaan oo näkyny. Entä lipsutti :Oonks niil oma elämä :kieh:ja ariel, mettäkyläläinen ja atm
mytis, tb ja routakisukin käyvät aivan harvakseltaan
Aries tais muuttaa ja olisko vähän naisenpuoltakin kuvioissa niin ei jouda nököttää koneellaAriel :ashamed: mis muute aries, ei tosiaan oo näkyny. Entä lipsutti :Oonks niil oma elämä :kieh:
No lipsutil on sentäs mirri jota silitellä, mul ei oo vieläkään |O epistäAries tais muuttaa ja olisko vähän naisenpuoltakin kuvioissa niin ei jouda nököttää koneella
mirrinsilittäjääkään ei ole näkynyt aikoihin
Määki meinaan ottaa mirrin nytten kun ei asu samassa taloudessa ketään kissanvihaajaa Alan bongaan mirriä ens viikolla kunhan saan oman netin toimintaan!No lipsutil on sentäs mirri jota silitellä, mul ei oo vieläkään |O epistä
No toivotaan että se ov on kuitenkin vähemmän kun uuden oven hinta..on toki vakuutus mutta aika iso omavastuu...
Ehkäpä minäkin viel joskus saan oman kisun :heart: vaiks sen tiiän et niin kauan kun tuo yks tääl asuu, niin kisuu ei tuu :kieh:Määki meinaan ottaa mirrin nytten kun ei asu samassa taloudessa ketään kissanvihaajaa Alan bongaan mirriä ens viikolla kunhan saan oman netin toimintaan!
No ota meikäläisestä mallia ja heitä ukko pihalleEhkäpä minäkin viel joskus saan oman kisun :heart: vaiks sen tiiän et niin kauan kun tuo yks tääl asuu, niin kisuu ei tuu :kieh:
se ovi oli vissiin säretty aika pahoin ja oli iso eli maksaa mansikoitaNo toivotaan että se ov on kuitenkin vähemmän kun uuden oven hinta..
toivottavasti mun eukko ei ala hinkuamaan kisua :xNo ota meikäläisestä mallia ja heitä ukko pihalle
Ehkä otankinNo ota meikäläisestä mallia ja heitä ukko pihalle
Kisut on ihania :stick:toivottavasti mun eukko ei ala hinkuamaan kisua :x
Tiiätpä ainakin että myöntyä siihen eukon tahtoon jos hän päättää haluta mirrintoivottavasti mun eukko ei ala hinkuamaan kisua :x
ei oikein kestäis myöntyä kun olen mirrille allerkinenTiiätpä ainakin että myöntyä siihen eukon tahtoon jos hän päättää haluta mirrin
No tuo on ymmärrettävä syy. Minun mies ei ole ees allerginen :snotty:ei oikein kestäis myöntyä kun olen mirrille allerkinen