The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ota ny toi tapatalkki jo vihdoin pois.

Jos taas puhelin soi siksi, että asiakkaat tilaavat uutta keikkaa, niin antaa soida ja sit vastataan.

Jos taas soittajana on vouti, ex- vaimo tai velkojat, niin sit kyl vituttaa.
Lähetän nämä kännykällä, niin toi Tapatalk-teksti tulee tuohon. Ja Tapatalkilla on paljon parempi käyttää kännykällä palstaa kun nettiversiona. Voisin toki yrittää rukata asetuksia, ettei tuota tekstiä tulisi.

Tilaisivatkin uutta keikkaa, mutta kun viikon puheluista vaan murto-osa tulee siitä / tarjouspyynnöistä. Suurin osa on jotain vanhoja asiakkaita kärkkymässä palveluita, joita en enää tarjoa, myyjiä ja osa sitten nykyisten hommien tiimoilta tulevia yht.ottoja, jotka toki ihan tarpeellisia puheluita.
Velkojat eivät ole tänään soitteleet onneksi, vaikka kyllä mulle joskus perintötoimistostakin soitellaan.
Exän yhteydenotot onkin sitten vähän niin ja näin, että vastaanko edes. :D

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
mä onnistuin hakkeroimaan ton tapatalk jutskan pois mutta mulla on maksullinen versio

en tiedä saako sitä pois maksuttomasta
Maksullinen on mullakin ja nyt pitäisi olla pois, vaikka kännykästä lähetänkin. Ei ollut vaikea. Sitä en tosin tiedä, miksi tuolla luki aina now free-teksti, vaikka mulla on se maksettu versio.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
IhanaValo
Huomenta!

Voi kökkö mikä olo..yöllä saanu oikeen nukuttuakaan kun kurkkuun koski/koskee ja nenä tukkeutu aina kun väärään suuntaan sattui päätään kääntämään..onks pakko mennä pajalle vaikkei jaksais..
 
kahvikirahvi
Huomenta kaikille! Meillä olis kuulemma tänään jonkun sortin koulukuvaushommeleita, mutta eipä mua kovin kiinnosta omia kuvia tilata, enkä oikeasti tunne omista luokkalaisista ketään (mun luokka on yleisaineissa koko syksyn, mä oon kakkosten kanssa hallilla koska mulla on kaikki suoritettu) niin en välttämättä halua kenenkään randomeiden kuviakaan. Luokkakuvaa siis.

Plääh. Mut meen tonne hallille josko saisin uuden homman, se volkkari lähti viimeinkin eilen helvettiin täältä!! :voitontanssihymiö:
 
kahvikirahvi
Huomenta!

Voi kökkö mikä olo..yöllä saanu oikeen nukuttuakaan kun kurkkuun koski/koskee ja nenä tukkeutu aina kun väärään suuntaan sattui päätään kääntämään..onks pakko mennä pajalle vaikkei jaksais..
Ei kai sitä nyt kipeenä oo pakko mennä lääkäriä kauemmas :| Kotiin jäät parantelemaan itteäs ettei tauti iske kahta kauheemmin :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä