Onko normaalia, että nuori tyttö pitää itseään huomattavasti vanhemmista miehistä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Riikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Riikka"

Vieras
En tiedä mistä johtuu, että pidän noin isäni ikäisistä miehistä. Minulla ei ole isäsyndroomaa! Vanhemmat miehet vain viehättävät enemmän minua.
Olen itse 25-vuotias ja isäni on 57. Olen hulluna vanhempiin miehiin ikähaarukalta 31-57. Onko minulla mahdollisuutta saada oikea parisuhde sellaisen miehen kanssa, niin että mies ottaa minut tosissaan? Eikä esim. tyttärenä jne.

[QUOTE="vieras";28939335]Vertaat että 30 vuotias on vanhempi mies ja verrattavissa 60 vuotiaaseen jo pappaikäiseen mieheen :D[/QUOTE]

Oli miten oli. Ymmärrät varmaan mitä haen takaa. :D

31-57 on aika iso haarukka. 31v ei olisi mitenkään ihmeellistä ikäisellesi, mutta 40+...isi.
Ja lisäksi kuulostaa hassulta jos 25v kutsuu itseään nuoreksi tytöksi... :D Ehkä nuori nainen, tyttökin, mutta nuori tyttö kuulostaa 17v:ltä.

Viimeksi muokattu:
Mä oon aina ollut sitä mieltä että miehen pitää olla mua vähintään 10 vuotta vanhempi, mielellään vähän enemmän. 17-vuotiaana seurustelin 34-vuotiaan miehen kanssa. Nykyään olen 31 ja naimisissa 46-vuotiaan miehen kanssa. Enkä todellakaan kaipaa isähahmoa vaan MIEHEN, ei pikkupoikaa.

• Tykkää
Reactions: okok
Miksei olisi mahdollisuutta saada suhdetta vanhempaan mieheen, joka ottais sut tosissaan. Älä nyt vaan usko jos joku sulle muuta väittää. Mun mies on 20 vuotta vanhempi kuin minä ja ei, ikäero ei ole ikipäivänä aiheuttanut mitään ongelmia. Mun vanhemmilla oli vielä isompi ikäero.

[QUOTE="vieras";28939347]Mä oon aina ollut sitä mieltä että miehen pitää olla mua vähintään 10 vuotta vanhempi, mielellään vähän enemmän. 17-vuotiaana seurustelin 34-vuotiaan miehen kanssa. Nykyään olen 31 ja naimisissa 46-vuotiaan miehen kanssa. Enkä todellakaan kaipaa isähahmoa vaan MIEHEN, ei pikkupoikaa.[/QUOTE]

Eli haluat olla pikkutyttönä MIEHELLE? :saint:

Eihän 31-vuotias sinulle olisi ollenkaan paha, en sitä luokittelisi varsinaisesti "vanhemmaksi mieheksi", vaikka muutama hassu vuosi ikäeroa onkin.

Etkä sä enää mikään teini ole, eli ikäerolle kai se ja sama, vaikka en henkilökohtaisesti kykene ymmärtämään, miksi kukaan haluaisi alle 30-vuotiaana keski-ikäisen kumppanin.

Voin asian ymmärtää, mut itte en pystyisi edes miettimään minkäänlaista kanssakäymistä esikoislikkani ikäisen naisen kanssa.

Ihan syystä, että parikymppisellä on elämä edessä ja lapset tekemättä. Enkä usko, et ainuttakaan parikymppistä neitoa hirveesti kiusaa, jos yks keski- ikäinen äijä ei ole markkinoilla.

Mut parinkymmenen vuoden päästä mä olen vasta kuusvitonen. Ja tän päivän parikymppinen on lapsensa tehnyt nelikymppinen. Sit tilanne on toinen. Aika hoitaa monet ongelmat.

25 vuotias tyttö :laugh:
Tapa se on tuokin pönkittää itsetuntoa :D kenelläkään 25:lla ei ole iho kiinteä kuin aidolla tytöllä eli 14-17v. Ettete 25:t enää mitään kiinteitä ole :)

[QUOTE="Vieras";28939819]Kun kasvat aikuiseksi niin ehkä mieli muuttuu ja itsetunto paranee.

Toko jos tykkää lerppamunasta ja kohta puolikuolleesta niin sitten ei mitään.[/QUOTE]

Aijaa...

Mun mielestä jokseenkin jokainen suurinpiirtein parikymppinen ja sen yli on aikuinen ja siten vastuussa ihan omista tykkäämisistään.

Mä olen nelikutonen, mut en suostu itteäni myöntämään lerppamunaksi tai puolikuolleeksi.

Muhun on eroni jälkeen jopa tykästynyt hirveen moni hyvinkin nuori neito, mut vaik se miten itsetuntoa hivelee, niin antaapa silti olla.

Jotkut on toinen jalka haudassa jo kätilöopistolta lähtiessään. Toiset taas on ikuisia pikkupoikia kunnes kuoppa täytetään.

[QUOTE="Vieras";28939824]25 vuotias tyttö :laugh:
Tapa se on tuokin pönkittää itsetuntoa :D kenelläkään 25:lla ei ole iho kiinteä kuin aidolla tytöllä eli 14-17v. Ettete 25:t enää mitään kiinteitä ole :)[/QUOTE]

Syöhän puuroa, muista ottaa lääkkeesi ja yritähän voida paremmin.

[QUOTE="Vieras";28939824]25 vuotias tyttö :laugh:
Tapa se on tuokin pönkittää itsetuntoa :D kenelläkään 25:lla ei ole iho kiinteä kuin aidolla tytöllä eli 14-17v. Ettete 25:t enää mitään kiinteitä ole :)[/QUOTE]

Puhuttiinko tässä ketjusta jostakin kiinteydestä?

Yhteistyössä