Onko normaalia, että nuori tyttö pitää itseään huomattavasti vanhemmista miehistä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Riikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi AP puhuu itsestään "nuori tyttö" ? Minusta tuo ei ole normaalia. Siis särähti nyt korvaan todella pahasti. Minä olen 19vuotias ja en todellakaan ole enää mikään nuori tyttö. Nuori tyttö on joku 12-16v.
Minä olen aikuinen nainen, nuori nainen ehkä. Sinäkin olet aikuinen nainen.

Mielestäni on jokseenkin merkillistä ja huolestuttavaa, jos nuori tyttö (määritelmäni mukaan selvästi alle täysi-ikäinen) pitää itseään huomattavasti vanhemmista miehistä. 25-vuotias on kyllä mielestäni aikuinen nainen, ei nuori tyttö.

[QUOTE="Taneli";28939922]Puhuttiinko tässä ketjusta jostakin kiinteydestä?[/QUOTE]

Osittain koska sitähän tuollaisella nuori tyttö-fraasilla haetaan. Vai hakeeko AP sitä, että on henkisesti lapsen tasolla? Viaton barbi-ikäinen josta on kiva kun setä hellii?

Mielestäni on jokseenkin merkillistä ja huolestuttavaa, jos nuori tyttö (määritelmäni mukaan selvästi alle täysi-ikäinen) pitää itseään huomattavasti vanhemmista miehistä. 25-vuotias on kyllä mielestäni aikuinen nainen, ei nuori tyttö.

Olen samaa mieltä siitä, että parikymppinen on aikuinen (poislukien ehkä jotkut tavallista lapsellisemmat noin 20 v:n ikäiset), ei mikään nuori, niin kuin määrittely nykyään on monessa yhteydessä alkanut kuulua.

Toisaalta tyttö- ja poika-nimityksiä käyttävät aika monet vielä lähemmäs kolmenkymmenen ikäisistäkin, ja nuoreksi tytöksi nimitellään yleisesti molemmin puolin 20:ta ikävuotta olevia...

Kyllähän ihminen on todella nuori, kun on alle 30v. 30-35v on myös vielä nuori. Kyllä mä sanoisin esim. 35-vuotiastakin vielä nuoreksi naiseksi. Riippuen tapauksesta. Voihan sitä parikymppinenkin kyniä itselleen kanapersetukan ja pukutua karseasti. Mutta noin keskimäärin kyllä alle nelikymppiset ovat nuoria.

Nuori tyttö on joku alle 16-vuotias.

Voitko selittää mikä siinä on huolestuttavaa? Kyllä itse tykkäsin jo hyvinkin nuorena vanhemmista miehistä, niin se on ollut aina siitä lähtien kun seksuaalisuuteni "heräsi". Omanikäiset pojat/miehet eivät ole koskaan sytyttäneet.

Kyllähän ihminen on todella nuori, kun on alle 30v. 30-35v on myös vielä nuori. Kyllä mä sanoisin esim. 35-vuotiastakin vielä nuoreksi naiseksi. Riippuen tapauksesta. Voihan sitä parikymppinenkin kyniä itselleen kanapersetukan ja pukutua karseasti. Mutta noin keskimäärin kyllä alle nelikymppiset ovat nuoria.

Nuori tyttö on joku alle 16-vuotias.

Asiaa voi myös ajatella siitä näkökulmasta, että osassa köyhemmistä kehitysmaista 30-vuotiaalla on alle kymmenen vuotta keskimääräistä elinikää jäljellä. Kivikaudella 30-vuotias olisi todennäköisesti jo kuollut.

Voitko selittää mikä siinä on huolestuttavaa? Kyllä itse tykkäsin jo hyvinkin nuorena vanhemmista miehistä, niin se on ollut aina siitä lähtien kun seksuaalisuuteni "heräsi". Omanikäiset pojat/miehet eivät ole koskaan sytyttäneet.

No, kyllä pidän huolestuttavana sitä, jos esim. 13-vuotias tyttö on kiinnostunut seksuaalisesti 20-40-vuotiaista miehistä eikä välttämättä osaa suojella itseään heiltä. Vastuu on tietenkin aina aikuisen, joka lasta lähestyy vaikka lapsi olisi kuinka kiinnostunut, mutta hyväksikäytön uhriksi joutumisen todennäköisyys nousee, jos lapsi lähestyy oma-aloitteisesti itseään selvästi vanhempia miehiä.

Itsekin tunsin aikoinaan hyvinkin nuoria tyttöjä, jotka seurustelivat 25-30-vuotiaiden miesten kanssa. Eiväthän nämä miehet aivan täyspäisiä olleet...

Siis normaalia. Perustelen sillä että oon itse n. puheenaolevan ikäinen. Ja seurustellut aina itseäni nuorempien, myös pienempien, siis lyhyempienkin naisten kanssa. Esim exä oli 19vee, n. 165 cm ja meni ihan kivasti kunnes Hän joutui muuttamaan.. nyyh.. Siis ei ihan "hiippakuntaa", vaan kuitenkin liian kauas.
Vaan tuntuu jotenkin kivalta että voi jakaa elämänkokemuksiaan, ja oppimiaan asioita, siis joka mielessä. (Ja niitähän kun piisaa musiikilla koko ikänsä elättäneellä miehellä.. ) +tuntuu myös että on luontevampaa tarjota ns (vaikka onkin "klishee") turvallinen olkapää kuin myös kainalo. Ja täs iässä mielestäni osaa myös kuunnella. Kas kun elämä opettaa "hiljaa kävelemään", vaikka juoksemas käynkin. Nuoremmat pysyy paremmin perässäki..
Nojoo.. ;>
Vaikka oletan että tää ei varmaan oo mikään varsinainen seuranhakupalsta, laitoin useassa paikassa käyttämäni nimimerkin lähettäjäksi, vaan jos ei sitä välttämättä hyväksytä, paan sen myös tähän, elikkä musicman1042, sillä pääsee osaava (ja toiv. kiinnostunut..) nainen pitkälle. Mulla mm Fb:ssä, Ircissä, muusikkopalstoilla ym jo duuninkin takia paitsi yhteystiedot, myös fotoja. Oon markkakahekskyt/75kg ( siinäsnäette, mummonmarkkoja..), vaan ikääni enpäs sanokaan.. tarpeeksi kiinnostuneet voipi kuvista arvailla with phone/sähköpostilla. Kuvat alle 2v. vanhoja.
Enyway, suukko vasemman korvan taakse kaikenikäisille naisille..
Post Scriptum: Ikä myös opettanut kokkaamaan.. Ja sytyttämään kynttilöitä.. Ja yhden naisen mies oon aina ollut, ulkomaankiertueillakin.
Ehkä sittenkin myos oikeen korvan taakse, noinniinku varoiks..

siis oikein.. jne..
Yes, laitoin aika pitkän viestin, huomasin vasta nyt että taisi tulla väärään paikkaan.
Vaan onneksi tääl kuitenkin myös ilmeisesti joku kronologinenki järjestys, koska tuossahan se mun "hengentuote" on ainakin toistaiseks ekana.
Toivottavasti myöhemmin järjestyksen kai sitten muuttuessa te kiltit naiset viitsitte katsoa kommenttini myöhemmistä sivuista tms, samalla nimimerkillä ja alulla
Ootte ihania
musicman1042

Ja lopulla:

Suukko vasemman korvan taakse...

olen ollut naimisissa 11 vuotta. Olen 42 v.
Mieheni on minua 3 vuotta nuorempi ja ollut AINA AIKUISEMPI KUIN MINÄ.

Aikuisuus ja mieheys ei ole mikään ikä, se on korvien välissä.

Minä ihastuin ala aste ikäisenä aina kaikkiin mies opettajiin ja sen sellaisiin. Himosin myös sylvester stallonea, pierce brosnania ja muita julkkiksia jotka olivat jo ' vanhoja ' , en ole Koskaan pitänyt omaikäisistä, ihan kuin tyttöjä katsoisi yäk! Kerran 'kokeilin' olla omanikäiseni kanssa mutta minua ei kiinnostanut yhtään.

Nyt olen päälle 20 ja olen onnellisesti naimisissa ja onnellinen äiti mieheni kanssa joka on yli 50 :)

Onko normaalia, että 25-vuotias nainen pitää itseään nuorena tyttönä? Mielestäni ei, vaan minäkuva on jämähtänyt jotenkin paikoilleen ja yrittää tuota vääristynyttä minäkuvaansa pönkittää sitten tykkäämällä vanhemmista miehistä.

Asiaa voi myös ajatella siitä näkökulmasta, että osassa köyhemmistä kehitysmaista 30-vuotiaalla on alle kymmenen vuotta keskimääräistä elinikää jäljellä. Kivikaudella 30-vuotias olisi todennäköisesti jo kuollut.

No kyllähän se AIDS-epidemia alentaa keskimääräistä elinikää kovastikin kehitysmaissa, varsinkaan kun yleinen terveydenhuoltokaan ei ole läheskään teollisuusmaiden tasolla.

Vai että kivikaudella sitä ja sitä: :D
No tietty kivikaudella kuoltiin nuorempina, kun silloinen lääketiede ei osannut juuri mitään sairauksia parantaa. Eikä kivikaudella ollut puhelimia, kännyköitä, tietokoneita, ambulansseista, pelastushelikoptereista yms. sairaalavälineistä puhumattakaan. Aika kaukaa haettua verrata kivikautta ja nykypäivää, sillä nykyään eletään täysin erilaisessa maailmassa ja täysin erilaisessa yhteiskunnassa kuin kivikaudella.

Eihän 31-vuotias sinulle olisi ollenkaan paha, en sitä luokittelisi varsinaisesti "vanhemmaksi mieheksi", vaikka muutama hassu vuosi ikäeroa onkin.

Etkä sä enää mikään teini ole, eli ikäerolle kai se ja sama, vaikka en henkilökohtaisesti kykene ymmärtämään, miksi kukaan haluaisi alle 30-vuotiaana keski-ikäisen kumppanin.

En minäkään ymmärrä olemista liian vanhan kanssa.

Minä olin ennen.Minulla oli huono seksuaalissävytteinen suhde isääni.Itsetuntonin ja minäkuvani olivat missälie.
Olin koulukiusattu.Pelkäsin omanikäisiäni ja pidin heitä lapsellisina, vaikka en tiennyt kuin muutaman tapauksen.
Olin suosittu vanhempien miesten keskuudessa ja sitä kautta taisin jäädä sille tielle.Kunnes sairastuin ja hoidon kautta tajusin useat hyväksikäytöt, joita luulin rakkaudeksi, olin myös läheisriippuvainen.
Mies, jonka kanssa olin oli aivan "raihnainen", vaikkei ikäeroa ollutkaan kuin reilu 10v, aloin tuntemaan itsenikin vanhukseksi.
Onneksi hän ei arvostanut minua, ja aloin ymmärtämään pikkuhiljaa lähteä.
Hän oli pedomainen, kutsui minua pikku tytöksi ja ihaili nuorta ihoani.Sain luultavasti häneltä sen mitä olisin tarvinnut isältäni.
Sairas oli mies mieleltään.muna ei myöskään seissyt ja perse roikkua.Vasta , kun aloin inhoamaan häntä, niin aloin katsomaan häntä muutenkin kuin ruususten lasien läpi.
Nykyään minulla on ihana terve, kunnollinen, vahva, älykäs ja urheilullinen nuori mies.Ja ihailen häntä kokonaisuudessaan, tietysti vaikka rupsahdammekin, mutta se kuuluu yhteiseloon ja rupsahdamme yhdessä.
Ex suuttui verisesti, kun kutsuin itseäni naiseksi.Minun piti olla pikku tyttö, jotta mahduin hänen itsetuntonsa alle.

Itse olen kuusikymppinen ja kaksvitonen, jos muuten on aikuiseksi kasvanut terveellä tavalla, on aivan hyvä- Yhteisiä vuosia saattaa ola vielä enemmän kuin "ihastutaan-erotaan" nuorilla. Alkaa olla jo sivistynyt käytös eikä silti edellä mainostettu "lerppu".

Mä oon aina ollut sitä mieltä että miehen pitää olla mua vähintään 10 vuotta vanhempi, mielellään vähän enemmän. 17-vuotiaana seurustelin 34-vuotiaan miehen kanssa. Nykyään olen 31 ja naimisissa 46-vuotiaan miehen kanssa. Enkä todellakaan kaipaa isähahmoa vaan MIEHEN, ei pikkupoikaa.
minullakin on ollut tuo sama, ei kyllä ihan 10 vuotta mutta vähintään 5 vuotta. itse olen 16-vuotias ja tykkään vanhemmista miehesti, esimerkiksi 16- 20 ja en tiedä onko tämä normaalia mutta itse piden vain vanhemmista miehistä

Mä olen nelikutonen, mut en suostu itteäni myöntämään lerppamunaksi tai puolikuolleeksi.
siis häh! 46 vaan :o

se kuva täällä jjoskus julkaistu, jossa istut kitara kainalossa ja haitari maassa jollain pikkusillan kaiteella niin näytät 70kymppiseltä!

se liemi josta olet kertonut olleesi riippuvainen on kyllä tehnyt tehtävänsä
kenties röökiäkin vedelty ketjussa kymmeniä vuosia?

Yhteistyössä