The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Mut minäpä tiän minkä päältä nuoltuna noi on parasta. (Vastaus ei ole lautanen):p
No ne letut?:p

En tosin jaksanu lettui alkaa vääntämään vaan pannarin pyöräytin :)

Mies on outo otus, se ei saa ikinä pannaria onnistumaan. Milloin se kohoilee liikaa/palaa se kohoumat tai sit ei kohoa ollenkaan..tai sit, niinkuin viimeks..todellakin levis koko lätty ja uunin seinätkin piti pestä..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
IhanaValo
Eikä! :D Onksulla kuvaa valmiista semmosista/otatko vastaan tilauksia :xmas:
Elähän innostu..miun taidoilla saan lyödä päätäni seinään ja monta kertaa, yksinkertaistan ohjetta sen minkä voin ja osaan :) Katotaan mitä tulee...tuleeko mitään..

Netistä löytyy kuvia valmiista..kyl ne jotkut osaa.

Tosin, meinasin jos noiden jälkeen kiduttais itteensä vääntämällä Totoro-lapasetkin ja ne Muumien mörön kuvallakin varustetut olis söpöt :)
 
paljonko sitten on liikaa?

kai tää olo on vaan kun on väsynyt ja eilen oli kuitenkin kiva ilta ja nyt nökötän tässä sohvalla ja mietin et pitäskö lähtee maate.
Tota... yks on liikaa, riippuen kuinka monennen jälkeen sen ottaa.

Meikäläisen tapauksessa ei puhuta ihan muutamasta, vaan saadakseni kankkusen kyseessä on muutamaa suurempi lukumäärä.
 
Ai sulla mitataan ne sitten saaveissa;)
En ole koskaan laskenut. En ole myöskään koskaan mitannut sen mittaa. Liika on liikaa ja sillä hyvä.
Hirveen harvoin mulla on kankkusta, mut en sit tiedä onko se hyvä vai huono merkki.

Joten lähden tässä käväisemään kulmakuppilassa kysymässä, et mitä ne mulle eilen möivät, koska tahtoo annoksen tai kaksi just sitä samaa.

Saapiko kertoa? Vaikuttaisin viksummalta jos en kertoisi, mut koskas mä viksu olisin.

Naarasotuksissa on semmoinen vika, että aina tahtovat pitää hauskaa viimeiseen valomerkkiin asti. Eivät lähde kulumallakaan mistään paikasta pois, ennen vihonviimeistä valomerkkiä ja portsarin opastavaa käsivartta.

Meidän urosotusten kannalta asia on inhottava, koska vaikka peli olis selvä jo iltaysiltä, niin sit pitää neljä tuntia lipittää jotain saatanan vissyä pysyäkseen mieskunnossa. Maailma ei o reilu.

Eilen tosin keskityin olennaiseen oitis huomatessani, että naarasotukset olivat turhan nuorta vuosikertaa. Sit saa ja voi ottaa sen yhden tai kaks, jotka on liikaa. Shakkipeliä asia ei estä.
 
Iltaa ! Kotona ollaan ja kostean & kylmenevän syksyn ensimerkit näkyvissä tänään - nimittäin auton laturinremmi alkoi tänään taas vinkumaan. :D


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Ai sulla on lisävarusteena vinkuhihna?

Jos tosta lisävarusteesta tahtoo luopua, ni 14 - 17mm hylsyavain auttaa. Pahimmassa tapauksessa tarttee kympin hintaisen kumiremmin.

Mut halvin tapa päästä eroon auton ihmeellisistä äänistä on laittaa stereot kovemmalle.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Ai sulla on lisävarusteena vinkuhihna?

Jos tosta lisävarusteesta tahtoo luopua, ni 14 - 17mm hylsyavain auttaa. Pahimmassa tapauksessa tarttee kympin hintaisen kumiremmin.

Mut halvin tapa päästä eroon auton ihmeellisistä äänistä on laittaa stereot kovemmalle.
No on joo semmonen hieno lisävaruste. On sille koitettukin kaikenlaista, mutta aina vaan vinkuu. Stereot isommalle on erittäin hyvä vinkki.

Kollegat vitsailivat viime talvena, että kyllä kuuluu taukotupaan asti, kun meikäläinen lähtee pihasta. Sen verran hienoa ääntä päästelee. :D
 
Dear palsta, täällä taas. Esikoinen meni ekalle ja on käynyt kuukauden koulua tässä kohta. Mutta me vanhemmat huomattiin selaavamme yön pimeinä tunteina asuntoja sivistyksen parista ;) onkohan sillä väliä milloin muuttaa, nyt heti/joulun jälkeen/kesällä. Ja miten kaikki koulujen vaihdot yms hoidetaan, tai siis mistä se aloitetaan. Mua kiehtoisi laittaa lapsi norssiin, joka ei ole kaupungin koulu ilm samalla tavalla-voiko sinne edes kesken lukuvuoden päästä?
 
LG
Dear palsta, täällä taas. Esikoinen meni ekalle ja on käynyt kuukauden koulua tässä kohta. Mutta me vanhemmat huomattiin selaavamme yön pimeinä tunteina asuntoja sivistyksen parista ;) onkohan sillä väliä milloin muuttaa, nyt heti/joulun jälkeen/kesällä. Ja miten kaikki koulujen vaihdot yms hoidetaan, tai siis mistä se aloitetaan. Mua kiehtoisi laittaa lapsi norssiin, joka ei ole kaupungin koulu ilm samalla tavalla-voiko sinne edes kesken lukuvuoden päästä?
Mun mielestä kantsis muuttaa kesällä.
 
me taas mietittiin että mitä nopsemmin niin sen parempi, koska koulua on käyty niin vähän-meillä on ensivuonna sitten kaksi koululaista ja yksi päiväkodissa.
jotenkin tässä on lusittu kolme vuotta ja ei oo maalla asuminen meidän juttu, mutta lopulta taitanee riippua miehen työpaikasta että milloin sitä mentiin..
 
IhanaValo
Mie luulen kans että se koulun vaihto kävis helpoiten (ainakin lapsen kannalta) mieluimmin luokkien välissä kuin kesken kautta.


Kohta lähen laittaa lääkitystä kuntoon, osastokäynnille siis :)
N.1½ tuntia siellä, riippuen miten hoitsut on kiireisiä ja sit piristävä kävely kotiin, sataa mut kuhan ei kaatamalla niin selviää sadeviitan kans.
 
kahvikirahvi
Onnea, vaikka nyt joudutkin viettämään kokonaisen viikon oikeessa elämässä.

Mut kyl ne sen nopeammin kytkee. Arvaukseni on, että viimeistään tiistaina olet jo langoilla.
Tulin nyt koulun koneelle datailemaan kun on tylsää :D Mutta kotona ei oo viikkoon nettiä, ja mikäli saunalahtea yhtään tiedän niin ne kans pitää lupauksena ja antaa mun olla ilman nettiä viikon. Mutta onpahan aikaa järjestellä kämppää kuntoon :)

Onnea uuteen kotiin.

Pst. Kännylläkin pääsee palstalle...
Mulla ei oo olemassa sellasta liittymää millä uskaltaisin nettiin mennä, ja kuitenkin pääsääntöisesti kotona on netti ihan koneella niin kyllä se mulle piisaa.
 
kahvikirahvi
Kuka tulee mulle kylään? Oon yllättävän ylpee uudesta kodistani, vaikka semisti harmittikin eilen jättää avaimet entiseen kotiin. Se oli meinaan ihan täydellinen kämppä, mutta ei tossa uudessakaan oo mitään vikaa.
Ostin muuten sellatteen ketjulukon parvekkeen oveen. Jännittää jos pp keksis mennä parvekkeelle kiikkumaan. Parvekkeen ovessa on samanlainen kahva kun entisen kämpän takapihan ovessa, ja se on pelottavan helppo avata mun jälkeläiselle. Partsilla on kuitenkin tuoli ja pikkupöytä, pelottaa et se kiipeilee ja putoaa :| Kuudennesta kerroksesta pudotessa tuskin kovin nättiä jälkeä syntyis..
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Kuka tulee mulle kylään? Oon yllättävän ylpee uudesta kodistani, vaikka semisti harmittikin eilen jättää avaimet entiseen kotiin. Se oli meinaan ihan täydellinen kämppä, mutta ei tossa uudessakaan oo mitään vikaa.
Ostin muuten sellatteen ketjulukon parvekkeen oveen. Jännittää jos pp keksis mennä parvekkeelle kiikkumaan. Parvekkeen ovessa on samanlainen kahva kun entisen kämpän takapihan ovessa, ja se on pelottavan helppo avata mun jälkeläiselle. Partsilla on kuitenkin tuoli ja pikkupöytä, pelottaa et se kiipeilee ja putoaa :| Kuudennesta kerroksesta pudotessa tuskin kovin nättiä jälkeä syntyis..
laitahan tosiaan joku säppi oveen ettei pp pääse putoamaan

tuon ikäinen poijjanmulukku on meleko hyvä kerkiämään vaikka sitä vahtais tarkkana kuin haukka
 
joo pienet ehtii kyllä. tiiättekö, kolme omenapuuta tuottaa ihan hitusti omenoita. terveisin taas tuolla ulkona niitä kerännyt kun eilen vähän tuuli ja satoi-pakko kerätä kaikki talteen ja mehuksi/hilloksi/omenapiirakkaa varten pakastimeen, jossei vaikka ensivuonna ollakaan enää tässä.
samoin kaikki herukkapensaat, karviaiset.. tietäähän tehneensä taas.
 
kahvikirahvi
laitahan tosiaan joku säppi oveen ettei pp pääse putoamaan

tuon ikäinen poijjanmulukku on meleko hyvä kerkiämään vaikka sitä vahtais tarkkana kuin haukka
Anteeks mutta millä nimellä sää mun lasta kutsuit? :kieh:

Mutta toi lapsi on kun elohopeeta. Se oli yks päivä karannut tarhasta (kuten asiamies veikkailikin), ja perjantaina se oli kuulemma kiivennyt puolapuilla katonrajaan.. Ja kyllä ne tarhan tädit muutenkin kertoilee että piruuksia se siellä on alkanu tekemään. Että ketjulukko oven yläreunassa on varmaan ihan hyvä ratkasu meille :) Sain joku aika sitte ihan oman räikkä/vaihtopääruuvimeisselisarjankin niin kyllä meikä nyt on super-tyytyväinen kun on kotona välineitä millä laittaa kaikkea!

Nyt valmistaudun lähtemään kotiin, koitan pyörähtää pikasesti huomennakin. :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Salla07
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä