Lady Gardenea
*nuspus* :kiss:No mulla ei o sellasta lääkettä, eikä lääkitsijää. Ehkäpä just siks mulla on kankkunen.
*nuspus* :kiss:No mulla ei o sellasta lääkettä, eikä lääkitsijää. Ehkäpä just siks mulla on kankkunen.
Näköjää jostain muustakin voi tulla väsy olo kuin kankkusesta.nukahdin....pitäsköhän sitä mennä jo nukkumaa...
ilmeisesti joo. juttelusta ja videoiden kattelusta.Näköjää jostain muustakin voi tulla väsy olo kuin kankkusesta.
Mä muistan. "Tänään on ruokana pitsaa. Heti kun olet käynyt hakemassa".Lettui luvassa kuulemma...kun vaan jaksan mennä paistelemaan
mulle kansLettui luvassa kuulemma...kun vaan jaksan mennä paistelemaan
Ja mulle myös. Onks hilloo kans?mulle kans
Viikko ilman sinuu*nyyh* mutta tuut sit heti takas kun pystyt.Moi! NYt on muutto tehty ja loppusiivoukset siivottu. Nyt nostan kytkintä ja meen uuteen kotiin (jossa joudun viettämään viikon ilman nettiä :'( )
Heippa viikoksi!
mulla ois mansikkahilloa ja boysenmarjahilloaJa mulle myös. Onks hilloo kans?
heippa :hug:Moi! NYt on muutto tehty ja loppusiivoukset siivottu. Nyt nostan kytkintä ja meen uuteen kotiin (jossa joudun viettämään viikon ilman nettiä :'( )
Heippa viikoksi!
Mut minäpä tiän minkä päältä nuoltuna noi on parasta. (Vastaus ei ole lautanen)mulla ois mansikkahilloa ja boysenmarjahilloa
Onnea, vaikka nyt joudutkin viettämään kokonaisen viikon oikeessa elämässä.Moi! NYt on muutto tehty ja loppusiivoukset siivottu. Nyt nostan kytkintä ja meen uuteen kotiin (jossa joudun viettämään viikon ilman nettiä :'( )
Heippa viikoksi!
Onnea uuteen kotiin.Moi! NYt on muutto tehty ja loppusiivoukset siivottu. Nyt nostan kytkintä ja meen uuteen kotiin (jossa joudun viettämään viikon ilman nettiä :'( )
Heippa viikoksi!
Täällä ollaan.Minnes kaikki hävis? mä olen ihan jämähtänyt tähän sohvalle,vähän väsy painaa ja vaikka ei nyt ole ees krapulaa ollu niin tuli jotenkin herkkis olo.
No mun kännyllä ei pääse. Enkä semmoista kännyä tahdo. Tuo nykyinen mummokännynikin toisinaan pirisee rasittavasti liikaa.Onnea uuteen kotiin.
Pst. Kännylläkin pääsee palstalle...
Paitsi, että modet on bannanneen monen operaattorin proxy-palvelimet, niin ei aina toimi. Monien kaupunkien verkosta ei pääse palstalle lainkaan.Onnea uuteen kotiin.
Pst. Kännylläkin pääsee palstalle...
Täällä ollaan.
Yhteys vaan pätkii ja tänään kaikki pätkii muutenkin.
Eikä! Onksulla kuvaa valmiista semmosista/otatko vastaan tilauksia :xmas:Hellou!
Mie alotin lapaset, taas. Tällä kertaa astetta vaikeemmat, ne chtulhun (what ever sen nimi olikaan...) kuvalla (tietää kuka tietää, semmoinen lonkeronaamainen tyyppi.)
No mulla oli toi jälkitauti. Eikä olo ole normaali vieläkään.Ai niin kun miten?.
tainnu olla karhuissa vähän ytyä eilenNo mulla oli toi jälkitauti. Eikä olo ole normaali vieläkään.
Jos jatkuu, niin on mahdollista, että kipaisen kulmakippolassa kysymässä, et mistä tämä paha olo tuli.
Karhujen oleelliset ominaisuudet tiedän. Mut liika on liikaa kokenellekin kaatajalle.tainnu olla karhuissa vähän ytyä eilen
mun tarvis kai mennä jo nukkumaan on niin väsynyt ja olo jotenkin suruinen vaikka ei ole ees mitään syytä mutta kaipa se johtuu väsymyksestä.