Lady Gardenea
Ei ole lapsen isä. Avioeron jälkeen ollut pari suhdetta.:hug:
mut kun se on ex niin eikö olisi parempi sit olla kokonaan ilman sitä. Onko se muuten sun lapsen isä et pakostakin sitten näette?
Ei ole lapsen isä. Avioeron jälkeen ollut pari suhdetta.:hug:
mut kun se on ex niin eikö olisi parempi sit olla kokonaan ilman sitä. Onko se muuten sun lapsen isä et pakostakin sitten näette?
Todellakin tyhmä urosotus.Mä taidan luovuttaa tollon suhteen. Kun ei ole aikaa mulle.
no sit heität sen tollon elämästäs ja hankit uuden FB:n jos sulla olis kerta jo vähän tiedossakin joku.Ei ole lapsen isä. Avioeron jälkeen ollut pari suhdetta.
Eikun vaan...hauskaa iltaapitäsköhän tässä ruveta heittää kuteet niskaan ja lähtee pikkuhiljaa noutohommiin.
pitäsköhän tässä ruveta heittää kuteet niskaan ja lähtee pikkuhiljaa ...hommiin.
Tee kuten mä. Anna niiden liehua sillai vapaana.mä en saa mun hiuksia mitenkään!!!
Miksi hemmetissä olet palstalla?:vampire:
Ilta miehen kans iha kahestaan
Mukava ja hauska heppu. Siinä on jo kaksi todella tärkeää ominaisuutta. Anna Tinkuliini miehelle oikeasti mahdollisuus. Hauskaa iltaa teille :heart:mitenniin ette ole? en mä nyt tiedä mitä siitä laitan,mukava heppu ja kauheen hauska viimeksi kun hain ne mutta unohdin taas niin sit kun soitti niin sovittiin et haen ne tänään.
No, ku se mies, mikä meillä asuu, istuu tuosa vieressä ja me ootellaan uutta perheenjäsentäMiksi hemmetissä olet palstalla?
Saatteko sen koiran tänään?No, ku se mies, mikä meillä asuu, istuu tuosa vieressä ja me ootellaan uutta perheenjäsentä
:heart: Tännekkin saisi eksyä tuommoinen hauska heppu, joten ei kannata Tinkun näpeistään tuota miestä ihan heti päästää.Komppia tälle ihan kympillä.
Pitäiskö mun kertoa??? Olisin varmasti viisaammalta vaikuttava, mikäli pitäisin turpani kiinni.Oikeestaan olis yks tiedossa joka vois käydä välillä pan... mua. Siltä sai kunnon kyydit.