The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
:wave: Moiks..tänään onkin tullut näprättyä yhtä sun toista :)
Esikko tarviis jonkun pienen pussukan missä känny kulkis mukana ja semmoisen olin jo aiemmin aloittanut, hihna vaan puuttui. Ja löydettiin käyttöä (lopultakin) säästetyille wc-paperirullillekin :D (niitä säästetty siis ihan vaan askartelua varten)
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
"vieras"
mitenniin ette ole? en mä nyt tiedä mitä siitä laitan,mukava heppu ja kauheen hauska:D viimeksi kun hain ne mutta unohdin taas niin sit kun soitti niin sovittiin et haen ne tänään.
Mukava ja hauska heppu. Siinä on jo kaksi todella tärkeää ominaisuutta. Anna Tinkuliini miehelle oikeasti mahdollisuus. Hauskaa iltaa teille :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Oikeestaan olis yks tiedossa joka vois käydä välillä pan... mua. Siltä sai kunnon kyydit. :p
Pitäiskö mun kertoa??? Olisin varmasti viisaammalta vaikuttava, mikäli pitäisin turpani kiinni.

Mut me urosotukset ollaan vähän sellaisia, et me hirveen huonosti hyväksytään mahdollisten varakappaleiden olemassaoloa. Niinko keskimäärin.

Mikäli ex on ongelma tai riesa, niin sillä voi pyyhkiä porraskäytävän tai tarvittaessa kadun. Mut ei noin voi tehdä, jos on huono matematiikka ja epäselvyys siitä kummalla on pienempi jonotusnumero.

Me urosotukset tosiaan ollaan sellaisia omistushaluisia, mikä ei tarkoita naaraan tahtoa uroksen taskussa, mut varakappaleita tai sensemmoisia ei ainutkaan oikea urosotus suvaitse.

Jos on tollo siellä ja FB täällä, niin siinä urosotukselle käy vuode, keittiönpöytä, olohuoneen matto tai lähin mäkihyppytorni ahtaaksi.

Enkä tarkoita pahaa, vaan annan kukkasia. Ole hyvä. :flower:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä