The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Ärsyttää...tuntuu että yhen tietyn kaverin seurassa kuopuksesta tulee ihan tollo. :headwall: Seuraan vielä hetken ja koitan varmistua etten ylireagoi.
Kattoo sit pitääkö kieltää kokonaan tuon yhden kans kaverointi, tiiä vaan miten sekin onnistuu kun joskus ovat isommallakin kaveriporukalla pihalla..
 
IhanaValo
[QUOTE="vieras";28930117]Löytyikö muuten se pyörä?[/QUOTE]

Oliko tää miulle?

Jos tytön pyörää mietit niin ei ole löytynyt :(Ei tosin olla niin tarkkaan nyt etsittykään, sillon ku huomattiin kadonneeks niin kierreltiin vähän ympäristöä.
 
Mitä enemmän täshä mittieshäni sihauttelen (hik), niin sitä todennäköisemmältä alkaa vaikhuttaa, että (hik) shiirrän takapuoleni illanmittaan kulmakhippolan shohvalle.
Josh (hik) oikeen hyvä tuuri käy, niin en löydä yökshi kotiin.
 
Mitä enemmän täshä mittieshäni sihauttelen (hik), niin sitä todennäköisemmältä alkaa vaikhuttaa, että (hik) shiirrän takapuoleni illanmittaan kulmakhippolan shohvalle.
Josh (hik) oikeen hyvä tuuri käy, niin en löydä yökshi kotiin.
Pidähän oikeen hauskaa jos eksyt kulmakuppilaan. Jos kuitenkin löydät kotiin muttet yksin;)

Mä en ainakaan aio olla yötä kotona,yöpaikkakin jo tiedossa.
 
Pidähän oikeen hauskaa jos eksyt kulmakuppilaan. Jos kuitenkin löydät kotiin muttet yksin;)

Mä en ainakaan aio olla yötä kotona,yöpaikkakin jo tiedossa.
Eikäku haushkaa olish just (hik) ekshyminen. Naitä sheiniä tulee nähtyä taatushti tar(hik)peeksi.

Shinä taidat olla menosha noutamaan korva(hik)korujashi?

Mitähän unonohdethavaa minä (hik) kekshishin? Kalvoshinnapit? (Hik) Sit pitäishi laittaa pitkähihainen paita päälle.
 
kahvikirahvi
Moi! Nyt on muutto suunnilleen suoritettu ja mun uus koti on kiva! Tykkään siitä. Tulin tähän vanhalle kämpälle vielä kun täällä on netti :D Otan vähän ruokatarviketta ja viimestä silausta mukaan ja matkaan sitten seuralaisen kanssa uuteen kotiin järjestelemään vähän tähdellisimpiä kamoja kasaan, jos vaikka illalla sais katottua leffaa ja sitä rataa.
Voitteko muuten kuvitella miten onnellinen on kaksvuotias poika joka pääsee rekan kyytiin? :) Pp oli ihan mielissään, ja äskön se lähti mummin ja ukin matkassa yökylään.

Huomenna sit loppusiivous ja muutama tavara vielä mukaan niin sitte oltais valmiita luovuttamaan avaimet, haikeeta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä