Tuleeko montakin kyläilijää? jos olette hetken sun luona ja lähette sitten baariin ?Gah, miksi kutsuin ihmisiä kylään |O Oiskohan myöhäistä ilmoittaa et mennäänkin suoraan baariin...
7 vierasta. Joo kyllä me mennäänki baariin mut kait tässä pitää jotain tarjota ensin. Ja siivota :snotty:Tuleeko montakin kyläilijää? jos olette hetken sun luona ja lähette sitten baariin ?
Jos yhtään lohduttaa, miun pitää siivota kans...meille ei tosin oo ketään tulossa mikä ei kyllä yllätä, mut enivei, tunnen tuskasi :hug:7 vierasta. Joo kyllä me mennäänki baariin mut kait tässä pitää jotain tarjota ensin. Ja siivota :snotty:
samma häär, samalla ihan ohuelti mietin että panisko saunaan jo valkeanHops! Nyt mä en kylllä tee mitään ,istun vaan.
Mä taas mietin, että viittiskö tänään lähteä kulmakippolaan. Pitänee sihauttaa pari näin vaikeaa päätöstä miettiessä.samma häär, samalla ihan ohuelti mietin että panisko saunaan jo valkean
pane ihmeessäsamma häär, samalla ihan ohuelti mietin että panisko saunaan jo valkean
mutta se on niin mukavaaJa taas pannaan
Mie en oo pannu tänään mitään...tosin just mietin pitäiskö panna sumppi pihisee.Ja taas pannaan
Pidähän oikeen hauskaa jos eksyt kulmakuppilaan. Jos kuitenkin löydät kotiin muttet yksinMitä enemmän täshä mittieshäni sihauttelen (hik), niin sitä todennäköisemmältä alkaa vaikhuttaa, että (hik) shiirrän takapuoleni illanmittaan kulmakhippolan shohvalle.
Josh (hik) oikeen hyvä tuuri käy, niin en löydä yökshi kotiin.
Joo,oli.Oliko tää miulle?
Jos tytön pyörää mietit niin ei ole löytynyt Ei tosin olla niin tarkkaan nyt etsittykään, sillon ku huomattiin kadonneeks niin kierreltiin vähän ympäristöä.
Eikäku haushkaa olish just (hik) ekshyminen. Naitä sheiniä tulee nähtyä taatushti tar(hik)peeksi.Pidähän oikeen hauskaa jos eksyt kulmakuppilaan. Jos kuitenkin löydät kotiin muttet yksin
Mä en ainakaan aio olla yötä kotona,yöpaikkakin jo tiedossa.
No tuota nyt osuit kyllä ihan oikeeseenEikäku haushkaa olish just (hik) ekshyminen. Naitä sheiniä tulee nähtyä taatushti tar(hik)peeksi.
Shinä taidat olla menosha noutamaan korva(hik)korujashi?
Mitähän unonohdethavaa minä (hik) kekshishin? Kalvoshinnapit? (Hik) Sit pitäishi laittaa pitkähihainen paita päälle.
emme ole hirveen hämmästyneitä :flower:No tuota nyt osuit kyllä ihan oikeeseen