vähän säpinää elämäänKylläpä säikähdin. Hui.
Mutta näköjään on joku toinen pikkutuntilainen. Mukavaa.
vähän säpinää elämäänKylläpä säikähdin. Hui.
Mutta näköjään on joku toinen pikkutuntilainen. Mukavaa.
Mä olen vanha äijänrähjä ja hirveen huono keksimään mitään säpinää.vähän säpinää elämään
No enkös mie sävärit antanut jo böö huudolla. Se muuten hämäs näkemästä seksikkään pukeutumiseniMä olen vanha äijänrähjä ja hirveen huono keksimään mitään säpinää.
Keksi sinä, ja houkuttele mut mukaan. Mä olen hirveen helposti houkuteltavissa.
Avataristasi sen näen. Vaipat päällä ja tutti suussa. Ei pelkästään seksyä, vaan suorastaan kinkyä.No enkös mie sävärit antanut jo böö huudolla. Se muuten hämäs näkemästä seksikkään pukeutumiseni
Ai kuten Turkulainen seksiopas?pitää kato testata äärirajoja muuten nautinto jää normaaliksi
Ny piti ihan käydä hermosauhuilla.turkulaiset ei oo kovin hyviä.... jos toistetaan tossa vaiheessa jo vain tarvittaessa. Onneks en oo turust
joo tuo on tuttua eikä en ees saanu palkintoo tuosta tempusta, ihan ite piti makupala hakee jääkaapistNy piti ihan käydä hermosauhuilla.
Mut älä mua ihan noviisina pidä. Turun seksioppaan lisäksi mä tiedän myös doggy- stylen. Se on se, mis mies kerjää ja läähättää, ja sit vaimo kääntyy kyljelleen ja leikkii kuollutta.
Sit sulla oli kovin huonosti koulutettu keskikaljannoutaja.joo tuo on tuttua eikä en ees saanu palkintoo tuosta tempusta, ihan ite piti makupala hakee jääkaapist
Ok ihan hetken pienen jaksan ootellaSit sulla oli kovin huonosti koulutettu keskikaljannoutaja.
Jos et ihan heti meinaa poistua linjoilta, niin laitan pikkutuntiesi ratoksi laatimani runon jääkaapista ja parvekejakkarasta. Menee tovi ja yks rööki, että saan sen kaivettua pöytälaatikosta.
Tässäpä tulee. Mut se olit sit sinä, joka jääkaapin mainitsi.Ok ihan hetken pienen jaksan ootella
Tota...Tuli tuossa mieleen porsitussikalat. Ja aina kun porsaita syntyy, syntyy myös kuolleita tai itse synnytyksessä henkensä menettäneitä. Kuolleet korjataan seuraavana aamuna pois, ovat siis kaatopaikkajätettä.
Onkohan mitenkään mahdollista saada itselleen niitä kuolleita porsaita? Vai onkohan niille joku Eviran/EU:n idiootti määräys, ettei saa luovuttaa ulkopuolisille?
Koska minulla oli nälkä ja siitä tuli mieleen kuningasboani, joka on ollut muutaman kuukauden aika heikolla murkinalla, sillä sopivankokoista ruokaa ei ole löytynyt mistään. Ainoastaan marsua tai kania löytyy, jotka ovatkin jo 1,5kg ja yli eli ihan liian suurta. Toinen vaihtoehto on hiiret, mutta niitähän menee helposti 30kpl kerralla eli ei mitään järkeä.Tota...
Jos tahdot, niin voin asian sinulle selvittää.
Mut mielenkiintoista on se, että miten just tuommoinen asia tähän aikaan yöstä pälkähti päähäsi?
Ei muuten toimi, kokemuksella voin kertoa. Sitä paitsi, mun vuokranantajalla kuuluu netti vuokraan, ja koska uus kämppä on samalta vuokranantajalta niin tää sama yhetys siirtyy sinneKirahvi hakee nettitikun. Toimii heti ja missä vaan. Kymppi kuussa.
Miks ihmeessä haluasit kuolleen porsaan? Ainoo vähääkään järkevää muistuttava selitys minkä keksin, on et sulla on joku iso kärmes joka vois hotkia pikkuporsaita.Tuli tuossa mieleen porsitussikalat. Ja aina kun porsaita syntyy, syntyy myös kuolleita tai itse synnytyksessä henkensä menettäneitä. Kuolleet korjataan seuraavana aamuna pois, ovat siis kaatopaikkajätettä.
Onkohan mitenkään mahdollista saada itselleen niitä kuolleita porsaita? Vai onkohan niille joku Eviran/EU:n idiootti määräys, ettei saa luovuttaa ulkopuolisille?
KiitosHuomenta!
ATM oli kans muuttamassa niin tää lahopää toivottaa onnea uuteen kotiin siullekin
Pitää heti alkuun laittaa tuo ettei unehdu taas..
Tälle päivälle ei kovinkaan paljoa suunnitelmia ole, pyykkiä jos pesis ja tiskais...