The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
turkulaiset ei oo kovin hyviä.... jos toistetaan tossa vaiheessa jo vain tarvittaessa. Onneks en oo turust
Ny piti ihan käydä hermosauhuilla.

Mut älä mua ihan noviisina pidä. Turun seksioppaan lisäksi mä tiedän myös doggy- stylen. Se on se, mis mies kerjää ja läähättää, ja sit vaimo kääntyy kyljelleen ja leikkii kuollutta.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
joo tuo on tuttua eikä en ees saanu palkintoo tuosta tempusta, ihan ite piti makupala hakee jääkaapist
Sit sulla oli kovin huonosti koulutettu keskikaljannoutaja.

Jos et ihan heti meinaa poistua linjoilta, niin laitan pikkutuntiesi ratoksi laatimani runon jääkaapista ja parvekejakkarasta. Menee tovi ja yks rööki, että saan sen kaivettua pöytälaatikosta.
 
Ok ihan hetken pienen jaksan ootella
Tässäpä tulee. Mut se olit sit sinä, joka jääkaapin mainitsi.

Ei päätään pidä mäntyyn lyödä.
Pitäis muistaa myöskin syödä.
Mut on kovin vaikeaa
yhtaikaa kahta asiaa
tuumia tai ajatella
Siis jääkaappi, vai hella?

En mä viihdy lieden luona,
ei synny multa muona.
Mut en tunne estettä
noutaa lisää nestettä
kaapistani viileästä
uuden korkkaan tämän tästä.

Kas tupakalla, oluella
elää viikon vaikka
kylmäksi saa jäädä hella
on uuden kaljan paikka.
Syöminen siis jäädä saa,
vain juominen mua kiinnostaa.

Pitäis myöskin pyykit pestä.
Asiaa ei mikään estä.
Pesutuvan käyttöluvan
varaamalla aina saa,
jos jaksaa nimen kirjoittaa.
Mut jääkaappi mua houkuttaa.

Se koukuttaa, se loukuttaa,
aina minut ansaan saa.
Olen jääkaappini vanki,
ei auta rautakanki
jos meidät aikoo erottaa
tai oluitani verottaa.

Myös tupakan mä orja oon
näin savuverhon kainaloon
juuri tässä vetelin
mä viidensadan setelin
ilmaan savuna, se siitä
ei vuoden mittaan yksi riitä.

Niin, pitäis tiskit tiskata
ja roskat ulos viskata.
Mut en viitsi, enkä jaksa
töitä nyt saa tehdä maksa.
Lähden tästä tupakalle
parvekkeeni jakkaralle.

Joo, pitäis myöskin imuroida
pölykoirillekin jotain voida.
Mut jos ne ei oo jääkaapissa
saa koira olla vaikka kissa.
Olutta näin imuroiden
pärjään kyllä kanssa noiden.

Ihme keksintö on tää
kaappi jossa pysyy jää
Siel olutta voi säilyttää
kylmää sekä viileää
Nyt jakkaralle parvekkeen
kanssa oluen mä meen.
 
Tuli tuossa mieleen porsitussikalat. Ja aina kun porsaita syntyy, syntyy myös kuolleita tai itse synnytyksessä henkensä menettäneitä. Kuolleet korjataan seuraavana aamuna pois, ovat siis kaatopaikkajätettä.

Onkohan mitenkään mahdollista saada itselleen niitä kuolleita porsaita? Vai onkohan niille joku Eviran/EU:n idiootti määräys, ettei saa luovuttaa ulkopuolisille?
 
Tuli tuossa mieleen porsitussikalat. Ja aina kun porsaita syntyy, syntyy myös kuolleita tai itse synnytyksessä henkensä menettäneitä. Kuolleet korjataan seuraavana aamuna pois, ovat siis kaatopaikkajätettä.

Onkohan mitenkään mahdollista saada itselleen niitä kuolleita porsaita? Vai onkohan niille joku Eviran/EU:n idiootti määräys, ettei saa luovuttaa ulkopuolisille?
Tota...

Jos tahdot, niin voin asian sinulle selvittää.

Mut mielenkiintoista on se, että miten just tuommoinen asia tähän aikaan yöstä pälkähti päähäsi?
 
Tota...

Jos tahdot, niin voin asian sinulle selvittää.

Mut mielenkiintoista on se, että miten just tuommoinen asia tähän aikaan yöstä pälkähti päähäsi?
Koska minulla oli nälkä ja siitä tuli mieleen kuningasboani, joka on ollut muutaman kuukauden aika heikolla murkinalla, sillä sopivankokoista ruokaa ei ole löytynyt mistään. Ainoastaan marsua tai kania löytyy, jotka ovatkin jo 1,5kg ja yli eli ihan liian suurta. Toinen vaihtoehto on hiiret, mutta niitähän menee helposti 30kpl kerralla eli ei mitään järkeä.

Vastasyntynyt porsashan on noin 0,5kg eli juuri sopivan kokoinen käärmeelle syömiseksi. Siitä se idea sitten lähti, jospa kuolleita porsaita sieltä irtoaisi.
 
kahvikirahvi
Tuli tuossa mieleen porsitussikalat. Ja aina kun porsaita syntyy, syntyy myös kuolleita tai itse synnytyksessä henkensä menettäneitä. Kuolleet korjataan seuraavana aamuna pois, ovat siis kaatopaikkajätettä.

Onkohan mitenkään mahdollista saada itselleen niitä kuolleita porsaita? Vai onkohan niille joku Eviran/EU:n idiootti määräys, ettei saa luovuttaa ulkopuolisille?
Miks ihmeessä haluasit kuolleen porsaan? :confused: Ainoo vähääkään järkevää muistuttava selitys minkä keksin, on et sulla on joku iso kärmes joka vois hotkia pikkuporsaita.

Muoks, olitkin näköjään vastannut just.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kahvikirahvi
Mikään uhmaiästä kuulemani kauhutarina ei oo saaut mua varautumaan siihen että uhmiksesta voi kuoriutua somasti ja nopeasti oikea per**estä revitty demoni.
 
IhanaValo
Huomenta!

ATM oli kans muuttamassa niin tää lahopää toivottaa onnea uuteen kotiin siullekin :)

Pitää heti alkuun laittaa tuo ettei unehdu taas..

Tälle päivälle ei kovinkaan paljoa suunnitelmia ole, pyykkiä jos pesis ja tiskais...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä