The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo, puolen kilsan päähän suunnilleen muutan :) Mp on muuttoapuna, samoin mun veli ja vanhemmat. Ja mp.n pikkuvelikin vissiin on matkassa :) Luulis että tolla porukalla selvitään äkkiä. Mp muuttaa kans huomenna, se muuttaa mun nykyisen kodin naapuriin, ja sitten kun on muuttoauto purettu sen uuteen kämppään niin hoidetaan mun muutto pois alta :D

Pp.n mielipiteestä en tiedä, mut ei kovin hyvä koska sillä on alkanu uhma ja se levittelee kaikki tavarat sitä mukaan kun saan pakattua... :LOL:
No tuolla porukalla kyllä selviätte huomisesta tosi kivasti :)! Työhän kummatkin nyt "pomppimaan" ryhdyitte kämppienne kanssa :D - aika hauskasti kyllä.

Aaaa - teillekö on kotiutunut kaksivuotiaan uhma? Onnittelut - siitä se matka kohti itsenäisyyttä ja -päisyyttä alkaa :)... pitkiä piuhia sinulle :hug:...
 
Iltoja :wave:

Täälläkin puhaltaa muuttotuulet. Tänään irtisanoin vanhan kämpän ja uudessa käytiin päättään makkarien värejä. Oranssinen tulee mun makuuhuoneesta :heart:


*muoks* Ainiin ja tänään ajelin trukilla töissä koko päivän. Oli muuten hiukan siistiä :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28927093:
Iltoja :wave:

Täälläkin puhaltaa muuttotuulet. Tänään irtisanoin vanhan kämpän ja uudessa käytiin päättään makkarien värejä. Oranssinen tulee mun makuuhuoneesta :heart:
Morjensta :wave:

No katos kehveliä - onnea siis sinullekin uuteen kotiin :flower:!

...meijen pitäs kyllä aktivoitua tekemään perinteisen siivouksen sijasta muuttosiivousta :snotty:...josko sillä tyylillä sais tähän torppaan jotain tolkkua nuitten tavaroiden suhteen, joita tässä on salakavalasti kasaantunut pyöriskelemään...
 
Morjensta :wave:

No katos kehveliä - onnea siis sinullekin uuteen kotiin :flower:!

...meijen pitäs kyllä aktivoitua tekemään perinteisen siivouksen sijasta muuttosiivousta :snotty:...josko sillä tyylillä sais tähän torppaan jotain tolkkua nuitten tavaroiden suhteen, joita tässä on salakavalasti kasaantunut pyöriskelemään...
Kiitoksia :)

Mä oon ihan kauhuissani, että mihin helkuttiin mä saan kaikki kamat ja kuka ne pakkaa. Roskalava olis melkosen kova sana, yritän ainakin heittää kaiken tarpeettoman pois. Tossa uudessa kodissa vaan on kiva vintti, jonne tulee varmaan sitte kerättyä romua salakavalasti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28927145:
Kiitoksia :)

Mä oon ihan kauhuissani, että mihin helkuttiin mä saan kaikki kamat ja kuka ne pakkaa. Roskalava olis melkosen kova sana, yritän ainakin heittää kaiken tarpeettoman pois. Tossa uudessa kodissa vaan on kiva vintti, jonne tulee varmaan sitte kerättyä romua salakavalasti :D
Aiaiaiai...vintti on paha, tooooosi paha paikka!!

Niin sitä tämäkin eukkoliini kuvitteli sen suomaan tilaan vaikka ja mitä hyötykäyttöä...

Nyt se on tommonen kiva varastoloossi :kieh:...räjäyttää pitäs koko koppi!

Omakotitaloonko sitä muutetaan vai kerrostalon penthouse- tsydeemiin :)?
 
Myttinen, mitäs sinulle :)? ..ihanaa heittää vastakyssärillä :D :p....

..ja tuossa tuota loco- osastoa tähän hätään :p Kylie Minogue - The Loco-Motion - YouTube
Just palauduin helsinkiin, viikko reissattu ympäriinsä tutuissa ja sukulaisissa. Mökkielämää lähinnä vietetty ja säät on kyllä ollu mahtavat :)

Nyt pitäs koota itsensä ja järjestää tää kämppä ku huomisillaksi kutsuin vieraita. Tyhmä minä :snotty:
 
Aiaiaiai...vintti on paha, tooooosi paha paikka!!

Niin sitä tämäkin eukkoliini kuvitteli sen suomaan tilaan vaikka ja mitä hyötykäyttöä...

Nyt se on tommonen kiva varastoloossi :kieh:...räjäyttää pitäs koko koppi!

Omakotitaloonko sitä muutetaan vai kerrostalon penthouse- tsydeemiin :)?
Paritalon toiseen asuntoon. On sitte vähän omaa pihaa ja omaa rauhaakin :) Kävi tosi hyvä tuuri ku saatiin tuo kämppä. Mennään siis vuokralle siihen, on kohtuuhintanen ja just nyt remontissa, pistetään kaikki uusiks, nii saatiin sitte ite päättää huoneiden värit ja esittää muitakin toivomuksia. Vuokranantaja on yksityinen ja ihan todella mukava, miekkonen tunsi tän jo entuudestaan. Kerranki paistaa aurinko tähänki risukasaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Just palauduin helsinkiin, viikko reissattu ympäriinsä tutuissa ja sukulaisissa. Mökkielämää lähinnä vietetty ja säät on kyllä ollu mahtavat :)

Nyt pitäs koota itsensä ja järjestää tää kämppä ku huomisillaksi kutsuin vieraita. Tyhmä minä :snotty:
Wauuu, sulla on ollut kivaa :)! Sä olet sitten järjestänyt kunnon esittelykierrosta :rolleyes:...

Mitäs jos pidätkin hiukan erilaisemmat illanistujaiset huomenna :whistle:..."Heiii - kiva kun tulitte, pidetään tämmöset yhteiset "ensi siivoa ja sitten sotke"-iltamat *ja silmäripsien hillitöntä räpsyttelyä ja vienokainoilmettä kehiin* :)....."....:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28927191:
Paritalon toiseen asuntoon. On sitte vähän omaa pihaa ja omaa rauhaakin :) Kävi tosi hyvä tuuri ku saatiin tuo kämppä. Mennään siis vuokralle siihen, on kohtuuhintanen ja just nyt remontissa, pistetään kaikki uusiks, nii saatiin sitte ite päättää huoneiden värit ja esittää muitakin toivomuksia. Vuokranantaja on yksityinen ja ihan todella mukava, miekkonen tunsi tän jo entuudestaan. Kerranki paistaa aurinko tähänki risukasaan. :)
Kuulostaapas varsin oivalliselta :)! Ja naapuritkin on sitten kivoja?

Onkin kiva, kun pääsette vaikuttamaan remontin kulkuun ja saatte siitä ihan oman näköisenne. Sillälailla :)!
 
Kuulostaapas varsin oivalliselta :)! Ja naapuritkin on sitten kivoja?

Onkin kiva, kun pääsette vaikuttamaan remontin kulkuun ja saatte siitä ihan oman näköisenne. Sillälailla :)!
Naapuri on vähän sellanen oma persoonansa. Harmiton kaveri, eiköhän meidän yhteiselo tuu toimimaan hyvin :)

Juu oli oikeen positiivinen yllätys päästä vaikuttaan värimaailmaan ja muutenkin tuntuu olevan aika samantyylinen maku kuitenkin tällä omistajalla, mitä itselläkin on. Vähän eroa tähän nykyiseen asuntoon, kun ei oikeen hyllyäkään uskalla porata seinään ettei tuu rei'istä sanomista..
 
...jepjep..meillä alkoikin sitten paremman puoleiset tsembalot...oikein ihana tapa päättää viikko muuten, kokeilkaa ihmeessä!

Että huomaatte jälkikasvussanne ylimääräisen matkustajan |O...(/%¤(&%¤¤#&¤#&% PUNKKI :kieh:!!!

Näin meillä. Täähän menee sitten varsin jännäksi seuraavien viikkojen ajan. Bueno. No, ei tartte jännäkakkamomentilla höystettyjä leffoja katella ollenkaan. Riittää kun tulee meille :p :D.

Viikonloppuja kaikille :wave:
 
...jepjep..meillä alkoikin sitten paremman puoleiset tsembalot...oikein ihana tapa päättää viikko muuten, kokeilkaa ihmeessä!

Että huomaatte jälkikasvussanne ylimääräisen matkustajan |O...(/%¤(&%¤¤#&¤#&% PUNKKI :kieh:!!!

Näin meillä. Täähän menee sitten varsin jännäksi seuraavien viikkojen ajan. Bueno. No, ei tartte jännäkakkamomentilla höystettyjä leffoja katella ollenkaan. Riittää kun tulee meille :p :D.

Viikonloppuja kaikille :wave:
Voi ei :( Saa varmasti vähän jännitellä, että miten käy.. Toivotaan parasta. :hug:
 
kahvikirahvi
Kuka tulis hemmottelemaan mua tekemällä mulle iltapalaa? Oon rassannu koulussa sitä puhkiruostunutta volkkaria, pakannut kotona, kestänyt uhmaraivareita ja siivosin just iltapalapuurot lattialta. Huoh. Vielä olis tekemistä..

Keksin muuten keinon helpottaa loppusiivousta. Pyyhin kaapit sitä mukaan kun oon saanut tyhjennettyä, ei mee sit loppusiivouksessa niin kauheesti aikaa siihen.
 
Lady Gardenea
Jotkut miehet ovat tolloja. Olen vakavasti tykästynyt erääseen mieheen. Ja se ei näy tajuavan sitä vaikka sille oon sanonut sen. Luulee että mua ei kiinnosta. :vampire:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä