The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon tainnu nukkua joko liikaa tai liian vähän.
Haukotuttaa kiitettävästi vaikka eilen simahdin jo 8 maissa - kiitos selkää varten määrättyjen lääkkeiden, ne vie multa tajun aika kiitettävästi ja eilen oli selkä siinä mallissa et valitsi kuitenkin lääkkeen oton.
Aamulla ei kyllä ollu vaikea nousta kun kello soi 6.15, kumma juttu :D
..se on kyllä tuon nukkumisen kanssa että liian vähän on huono juttu ja liian paljonkin on huono juttu :snotty:...että yritäpä sitten saada sitä kultaista keskitietä siihen aikaiseksi :hug:...

Metsi teki eilen taas temput terävät ipanoita nukuttaessa - tää satutäti simahti tuoliin mitä kamalimpaan onkimatoasentoon unilauluja laulaessa :O :snotty:....ja *PING!* heräsin siitä sitten ruoto rautakankena pirteenä kuin peipponen ylös vähän vajaa iltaykstoista :headwall:...

Menikin sitten "hiukan" aikaa pällistellessä ja omaa vireystilaa tasoitellessa...

Ja se aamu tuli aivan liian aikaisin.

Onneksi nyt voitonpuolella ja selkeesti :D

- Mikä muuten sinun selässäsi on :hug:?!
 
..se on kyllä tuon nukkumisen kanssa että liian vähän on huono juttu ja liian paljonkin on huono juttu :snotty:...että yritäpä sitten saada sitä kultaista keskitietä siihen aikaiseksi :hug:...

Metsi teki eilen taas temput terävät ipanoita nukuttaessa - tää satutäti simahti tuoliin mitä kamalimpaan onkimatoasentoon unilauluja laulaessa :O :snotty:....ja *PING!* heräsin siitä sitten ruoto rautakankena pirteenä kuin peipponen ylös vähän vajaa iltaykstoista :headwall:...

Menikin sitten "hiukan" aikaa pällistellessä ja omaa vireystilaa tasoitellessa...

Ja se aamu tuli aivan liian aikaisin.

Onneksi nyt voitonpuolella ja selkeesti :D

- Mikä muuten sinun selässäsi on :hug:?!
Ai saakeli, sattuu pelkkä ajatuskin.

Issiais/skolioosi (?) muistuttaa itsestään. Mun on pitäny mennä lekuriin jo jokunen vuosi et jos noi kintut kuvattais. Fyssari epäili vahvasti et toinen olis pidempi kun toinen ja siks olis selkä sökö mut mun tuo lääkäriin meno... noh se ei tapahdu kovinkaan helpolla :ashamed:
 
Ai saakeli, sattuu pelkkä ajatuskin.

Issiais/skolioosi (?) muistuttaa itsestään. Mun on pitäny mennä lekuriin jo jokunen vuosi et jos noi kintut kuvattais. Fyssari epäili vahvasti et toinen olis pidempi kun toinen ja siks olis selkä sökö mut mun tuo lääkäriin meno... noh se ei tapahdu kovinkaan helpolla :ashamed:
Oijoi sullakin...eipä tartte kovinkaan kummosta heittoa olla kinttujen pituuksissa kun jo tuntuu...Ja joo, kukapa sitä lekurissa mielellään kävis, itekin venytän turhankin pitkälle ja sitten onkin jo soosit pöksyissä :snotty:...mutta sua kyllä lähden patistelemaan sen lekurin pakeille! Voisit saada parempaa helpotusta olotilaasi kuin voimakkaiden lääkkeiden popsimista.... Voimia sinulle, ei ole kivaa...

Mutta heiii...sitä tiiäkään, jos sullakin olis semmonen tuuri kuin tässä Sankkulilla oli viimeksi lääkärissä käydessään, että vastassa olikin niin hyvännäköin...hyvinkoulutettu lääkäri että kertasilmäyksellä lähes tapahtui ihmeparantuminen :p :rolleyes:...:D
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva McGarmiwa
Oijoi sullakin...eipä tartte kovinkaan kummosta heittoa olla kinttujen pituuksissa kun jo tuntuu...Ja joo, kukapa sitä lekurissa mielellään kävis, itekin venytän turhankin pitkälle ja sitten onkin jo soosit pöksyissä :snotty:...mutta sua kyllä lähden patistelemaan sen lekurin pakeille! Voisit saada parempaa helpotusta olotilaasi kuin voimakkaiden lääkkeiden popsimista.... Voimia sinulle, ei ole kivaa...

Mutta heiii...sitä tiiäkään, jos sullakin olis semmonen tuuri kuin tässä Sankkulilla oli viimeksi lääkärissä käydessään, että vastassa olikin niin hyvännäköin...hyvinkoulutettu lääkäri että kertasilmäyksellä lähes tapahtui ihmeparantuminen :p :rolleyes:...:D
:D
Mulla meinas sillai jo käydä kerran, ikävä vaan et olin vahvasti raskaana ja menin silloin valittamaan työterveyteen selkääni - ihmeparanemiseen meni kuitenkin jokunen viikko siitä namusta näystä :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
:D
Mulla meinas sillai jo käydä kerran, ikävä vaan et olin vahvasti raskaana ja menin silloin valittamaan työterveyteen selkääni - ihmeparanemiseen meni kuitenkin jokunen viikko siitä namusta näystä :whistle:
:D

...mä kyllä aina niin toivon tuossa hyvännäkö..siis hyvinkoulutetun lääkärin tapaamisessa jollain tavalla sitä hyvin akuttia parantumista sen hetkisen ulkonäön suhteen..kun sitä on tietysti niin räjähtäneen ja tautisen ja surkeen näköisenä menossa näytillensä ja vastassa tiirailee semmonen :p...

Mulla tahtoo tommoset käynnit sitten mennä ihan näärännäpyiksi, mitä sitten parantelen seuraavan viikon verran :snotty:....minne sitä silmänsä silloin osaisi laitella :ashamed:....:D
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva McGarmiwa
nyt kun tuolle linjalle lähettiin niin saan mainita että olipa äsken ruokakaupassa toooodella hyvä peba eräällä asiakkaalla

melkein jouduin kiertelemään sen perässä kaupan normaalista poikkeavassa järjestyksessä
:D....et sentään sortunut samalla heräteostoksille :p..."otanpa tuosta myös mukaan..* on todella lähellä sitä hyvä pebaista asiakasta ja kurottelee hyllyltä*...jaa, katopas vaan Tampaxeja...

:D
 
IhanaValo
Hyihyi teitä taas..perjantaijutut näköjään jo valloillaan tääl :D

Mie tunnen itteni aina niin räjähtäneen näköseksi jotenkin et luulen ettei ees semmoinen hyvännäk...eiku hyvinkoulutettu lääkäri osais auttaa :(
 
IhanaValo
Oon muuten koittanu tässä taas kattoa tarkemmin syömisiä ja pyörällä kuleskella jne. mut tänään söin sit hirmu annoksen kermaperunoita...mutku ne on niin hyviä :kieh:
Vihaan tätä itsekurittomuuttani! Ja ku vaaka ei suostu näyttämään yhtään alempia lukemia vaikka mitä tekis niin tekis mieli vaan antaa mennä ja mässyttää :ashamed:

Ja ääh...valivalivalia...sori, nyt häippään.
 
Hyihyi teitä taas..perjantaijutut näköjään jo valloillaan tääl :D

Mie tunnen itteni aina niin räjähtäneen näköseksi jotenkin et luulen ettei ees semmoinen hyvännäk...eiku hyvinkoulutettu lääkäri osais auttaa :(
Eläs, eläs, kuules nyt ollenkaan...kummasti sitä ryhti oikenee ja posketkin rupee entisestään punertamaan kun semmosen lääkärin pakeille joutuu :p...

Tosin sitten se että - ainakin meikäläinen yleensä olen tuossa kunnossa - silmät vetistelee aivan valtoimenaan (herkkä hetki you know) ja nenä on punaisena kuin Petterillä, niin...ihan pienen hetken ajan sitä toivoo, että vastassa olis se tuttu ja vanha yrmäke...mutta onneksi vain sen pienen hetken :D

..."...juu, kuunnellaan vaan keuhkoja...!!.."....
 
Oon muuten koittanu tässä taas kattoa tarkemmin syömisiä ja pyörällä kuleskella jne. mut tänään söin sit hirmu annoksen kermaperunoita...mutku ne on niin hyviä :kieh:
Vihaan tätä itsekurittomuuttani! Ja ku vaaka ei suostu näyttämään yhtään alempia lukemia vaikka mitä tekis niin tekis mieli vaan antaa mennä ja mässyttää :ashamed:

Ja ääh...valivalivalia...sori, nyt häippään.
Oi :p! Kermaperunoita *slurps*! Pitäneekin varmaan viikonloppuna tehdä, en ole aikoihin tehnytkään..

Hommaa uus puntari! Mä luulen että teijen on rikki!
 
kahvikirahvi
Istahdin koneelle pitämään ruokatauon vimppojen pakkailuiden ohessa, mutta mähän söin jo aikaa sitten... Täytyy varmaan pitää kahvitauko tässä samalla :D
 
kahvikirahvi
Iik, huomenna on muuttopäivä. Noin pian se koitti, tuntuu et on vielä hirveesti pakkaamatta, nää joka paikassa lojuvat laatikot ja kassit saa tän käm pän näyttään ihan sekaselta ja tuntuu ettei olis mitään tehny.
 
Onkohan siitä peräti puolitoista viikkoa kun asuntohakemuksia laittelin :D

Kiitos onneista, sitä tarvitaan :)
Tosi nopeeta toimintaa :O :). Mutta sulla taitaa muutoinkin olla menossa sellainen myötätuulinen kausi, joten liikkeetkin on tietysti sen mukaiset :)

Aattele, huomenillalla sä nautiskelet aivan uudesta kodistasi ja sen fiiliksestä...muuttotouhusta väsyneenä mutta onnellisena :). Onkos sulla värvättynä muuttoapuja? Vissiin kuitenkin aika lyhyt muuttomatka kuitenkin (sellasen käsityksen saanut), mikä on onni.

Milläs mielellä muuten pp on kaikesta muuttohässäkästä :)?
 
No niin...hameen kaavat ährätty ja kankaasta leikattu :). Jee! Mutta - sitten mä erehdyin ottaan puseronkin kaavat ja :p...vahvistan tässä ens alkuun nauttimalla miehen tekemää pizzaa :p...josko sitten uskaltaisin leikata kaavat kankaastakin....

..meitsi taitaa tulla kippeeksi muuten :/...sen verta naukeesti "kaivertaa" poskionteloissa...
Joutaskohan sitä illemmalla lääkihtemmään...mene ja tiiä...
 
kahvikirahvi
Tosi nopeeta toimintaa :O :). Mutta sulla taitaa muutoinkin olla menossa sellainen myötätuulinen kausi, joten liikkeetkin on tietysti sen mukaiset :)

Aattele, huomenillalla sä nautiskelet aivan uudesta kodistasi ja sen fiiliksestä...muuttotouhusta väsyneenä mutta onnellisena :). Onkos sulla värvättynä muuttoapuja? Vissiin kuitenkin aika lyhyt muuttomatka kuitenkin (sellasen käsityksen saanut), mikä on onni.

Milläs mielellä muuten pp on kaikesta muuttohässäkästä :)?
Joo, puolen kilsan päähän suunnilleen muutan :) Mp on muuttoapuna, samoin mun veli ja vanhemmat. Ja mp.n pikkuvelikin vissiin on matkassa :) Luulis että tolla porukalla selvitään äkkiä. Mp muuttaa kans huomenna, se muuttaa mun nykyisen kodin naapuriin, ja sitten kun on muuttoauto purettu sen uuteen kämppään niin hoidetaan mun muutto pois alta :D

Pp.n mielipiteestä en tiedä, mut ei kovin hyvä koska sillä on alkanu uhma ja se levittelee kaikki tavarat sitä mukaan kun saan pakattua... :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä