semmoset letkunpätkät irtoo autotarvikeliikkeestä ihan pikkurahallaMöö. Saatiin aika hyvin laitettua mun kippoa kuntoon, nyt tyhjäkäyntikin pelaa moitteetta Siel oli kaasarissa joku letku hapettunu pilalle ja pudonnu paikaltaan, niin saatiin se laitettua pienellä fiksauksella paikalleen, mut kylläsiihen olis hyvä käydä uus letkun pätkä hakemassa.
Pp on bad-ass, jätkä oli karannnu tarhassa tädeiltä..... Kyllä saa olla ylpeä.
Kukapa sitä nukkumatta eläisi? Mut toi rytmi vaan ei aina mee 24h mukaan.Huomenta!
Vähän alkaa huolettaa tuo Asiamiehen unettomuus : / Miten pitkiä pätkiä valvot? Saat kai välillä nukuttuakin, ees vähäsen?
No silläpä aattelinkin että jossain vaiheessa vuorokautta kai nukut siekin kun kerta elossa ootKukapa sitä nukkumatta eläisi? Mut toi rytmi vaan ei aina mee 24h mukaan.
Juu, kokemuksesta tiedän mitä se on. Auttaisko unilelu?Huomenta!
Vähän alkaa huolettaa tuo Asiamiehen unettomuus : / Miten pitkiä pätkiä valvot? Saat kai välillä nukuttuakin, ees vähäsen?
Oikea vastaus on tuo.semmoset letkunpätkät irtoo autotarvikeliikkeestä ihan pikkurahalla
ei kannata urheilla jesarin kanssa
Mun mieluisia leluja on moottorisaha, rälläkkä, poravasara ja kaikki, joist lähtee käytettäessä paha ääni. Ei niit oikein sänkyyn voi ottaa.Juu, kokemuksesta tiedän mitä se on. Auttaisko unilelu?
itse asiassa ei, kaasarin pohjalla (joka on ilmakehän paineessa) pysyy pinta hallinnassa mutta pahempaa on jos ne luistin nousemiseen vaikuttavat alipaine(ilma)letkut vuotaaOikea vastaus on tuo.
Jos polttoainepuolella on hapertuneita letkuja, niin polttoaineen ja ilman seos on aina väärä.
ton mä kohtuuvella uskon mutta miten toi imupuoli?Hepsankeikkaa kaikille!
Mulla on hyvät tissit....
eikä kun keuhkojen tilavuus Kävin puhaltaa ja tulos oli mitä parhain. että nyt se on todistettu mä olen hyvä puhaltaa
Mä ajattelin että valveilla olo ajan vois käyttää aika mukavasti.Mun mieluisia leluja on moottorisaha, rälläkkä, poravasara ja kaikki, joist lähtee käytettäessä paha ääni. Ei niit oikein sänkyyn voi ottaa.
Unikaveri taas tarkoittais sitä, et vielä vähempi aika sängyssä vietetystä ajasta tulis käytettyä nukkumiseen. Ja keittiössä syömiseen.
Mulla tossa sängyllä on ihan hirveen vähän moottorisahattavaa. Ja siit vähästäkin vois naapurit tykätä matalaa.Mä ajattelin että valveilla olo ajan vois käyttää aika mukavasti.
Ota asiasta mustaa valkoisella. Sit kun seuraavan kerran menet vaikkapa baariin hakemaan jotain semmoista minne korvakorut vois unohtaa, niin todistus sanoo, että sinulla on hyvät keuhkot. Kandee käyttää hyödyksi, koska mainos on aina valttia, vaikka kyseessä olisi pienempikin artikkeli.Hepsankeikkaa kaikille!
...
eikä kun keuhkojen tilavuus Kävin puhaltaa ja tulos oli mitä parhain. että nyt se on todistettu mä olen hyvä puhaltaa
:vampire:Mulla tossa sängyllä on ihan hirveen vähän moottorisahattavaa. Ja siit vähästäkin vois naapurit tykätä matalaa.
Muovi kyllä ruukaa hapertua vuosien saatossa, hyvin toi nykynen letku on 20 vuotta kuiten palvellu, niin ehkä nyt on kohtuullista sen hajota ja saada uus tilalle.Oikea vastaus on tuo.
Jos polttoainepuolella on hapertuneita letkuja, niin polttoaineen ja ilman seos on aina väärä.
sitä nyt tarvii edes kysyä! vastaushan on ilmiselväton mä kohtuuvella uskon mutta miten toi imupuoli?
Se tais olla juurikin semmonen letku joka liitty siihen alipainehommaan.itse asiassa ei, kaasarin pohjalla (joka on ilmakehän paineessa) pysyy pinta hallinnassa mutta pahempaa on jos ne luistin nousemiseen vaikuttavat alipaine(ilma)letkut vuotaa
Ruutis tykkää hyvistä keuhkoista, sit ei tartte sieraimia niin paljoa....Hepsankeikkaa kaikille!
Mulla on hyvät tissit....
hih,olis ainakin erilainen iskutekniikkaOta asiasta mustaa valkoisella. Sit kun seuraavan kerran menet vaikkapa baariin hakemaan jotain semmoista minne korvakorut vois unohtaa, niin todistus sanoo, että sinulla on hyvät keuhkot. Kandee käyttää hyödyksi, koska mainos on aina valttia, vaikka kyseessä olisi pienempikin artikkeli.
äitimuorikin aina sanoo että iso ei laitojaan itkeRuutis tykkää hyvistä keuhkoista, sit ei tartte sieraimia niin paljoa....
Mä olen kaavoihini kangistunut. Mulla on vain yksi iskulausekin:hih,olis ainakin erilainen iskutekniikka
mä en enää edes muista että mitä iskemishommissa kuuluu sanoaMä olen kaavoihini kangistunut. Mulla on vain yksi iskulausekin:
"Anteeksi, tuoksuuko tämä nenäliina mielestäsi kloroformilta?"