The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Möö. Saatiin aika hyvin laitettua mun kippoa kuntoon, nyt tyhjäkäyntikin pelaa moitteetta :) Siel oli kaasarissa joku letku hapettunu pilalle ja pudonnu paikaltaan, niin saatiin se laitettua pienellä fiksauksella paikalleen, mut kylläsiihen olis hyvä käydä uus letkun pätkä hakemassa.

Pp on bad-ass, jätkä oli karannnu tarhassa tädeiltä..... Kyllä saa olla ylpeä.
 
Möö. Saatiin aika hyvin laitettua mun kippoa kuntoon, nyt tyhjäkäyntikin pelaa moitteetta :) Siel oli kaasarissa joku letku hapettunu pilalle ja pudonnu paikaltaan, niin saatiin se laitettua pienellä fiksauksella paikalleen, mut kylläsiihen olis hyvä käydä uus letkun pätkä hakemassa.

Pp on bad-ass, jätkä oli karannnu tarhassa tädeiltä..... Kyllä saa olla ylpeä.
semmoset letkunpätkät irtoo autotarvikeliikkeestä ihan pikkurahalla

ei kannata urheilla jesarin kanssa
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Juu, kokemuksesta tiedän mitä se on. Auttaisko unilelu?
Mun mieluisia leluja on moottorisaha, rälläkkä, poravasara ja kaikki, joist lähtee käytettäessä paha ääni. Ei niit oikein sänkyyn voi ottaa.

Unikaveri taas tarkoittais sitä, et vielä vähempi aika sängyssä vietetystä ajasta tulis käytettyä nukkumiseen. Ja keittiössä syömiseen.
 
Lady Gardenea
Mun mieluisia leluja on moottorisaha, rälläkkä, poravasara ja kaikki, joist lähtee käytettäessä paha ääni. Ei niit oikein sänkyyn voi ottaa.

Unikaveri taas tarkoittais sitä, et vielä vähempi aika sängyssä vietetystä ajasta tulis käytettyä nukkumiseen. Ja keittiössä syömiseen.
Mä ajattelin että valveilla olo ajan vois käyttää aika mukavasti. :rolleyes:
 
Hepsankeikkaa kaikille!
...
eikä kun keuhkojen tilavuus:D Kävin puhaltaa ja tulos oli mitä parhain. että nyt se on todistettu mä olen hyvä puhaltaa:rolleyes:
Ota asiasta mustaa valkoisella. Sit kun seuraavan kerran menet vaikkapa baariin hakemaan jotain semmoista minne korvakorut vois unohtaa, niin todistus sanoo, että sinulla on hyvät keuhkot. Kandee käyttää hyödyksi, koska mainos on aina valttia, vaikka kyseessä olisi pienempikin artikkeli.
 
kahvikirahvi
Oikea vastaus on tuo.

Jos polttoainepuolella on hapertuneita letkuja, niin polttoaineen ja ilman seos on aina väärä.
Muovi kyllä ruukaa hapertua vuosien saatossa, hyvin toi nykynen letku on 20 vuotta kuiten palvellu, niin ehkä nyt on kohtuullista sen hajota ja saada uus tilalle.

Ja ruutikselle, en mää sinne ny mitään jesaria mee tunkemaan kun ei se uus letku juuri mitään maksa. Sitä paitsi leikattiin siitä vanhasta letkusta se hapertunu kohta pois ja nyt se yltää vaan nippa nappa kaasarille, jotenka uus pätkä letkua on pakko hankkia toi voi ajan myötä pudota uudestaan paikaltaan.
 
kahvikirahvi
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä