Siis onko jonkun mielestä pillu muka KAUNIS?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elisa Day
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle on myös useampi mies luonnehtinut alakertaani kauniiksi. Ei mulla ole syytä uskoa heidän puhuvan vain lämpimikseen, kyllä minunkin silmiini moni pillu on omalla tavallaan kaunis. Muistuttaa kukkaa, jotenkin herkkä :)

Eihän se ehkä ulkoisesti kaunein ruumiinosa ole, mutta omastani ajattelen niin, että kun se on terve, hyvinvoiva osa kehoa, tuottaa iloa ja nautintoa itselleni ja puolisolleni, ja toivon mukaan vauvamme syntyy alateitse sen kautta, niin se on elimenä hyvä ja hyväksytty ulkonäöstään riippumatta. Vähän niinkuin että ihmisessäkin sisäinen kauneus on merkityksellisempää, kuin ulkoinen :) Sikäli voisin sanoa, että minun pimpsani on kaunis (en tykkää käyttää siitä nimitystä pillu :P)

[QUOTE="vieras";28914493]Miksi sen pitää olla kaunis tai ruma? Se on luonnollinen, arvokas osa ihmistä. Mistä johtuu, että noin inhoten siitä puhut?[/QUOTE]

Minusta ne kaikki näkemäni ovat olleet ihan nättejä, niin penikset kuin pimpatkin.

Samaa mieltä aloittajan kanssa.

OT, minusta koko seksi ja seksuaalisuus ovat evoluutio myötä häviäviä primitiivimuotoja, sillä ne ovat hormonimyrskyissään järjellä ajateltuna aivan järjettömiä lisääntymiskeinoja. Aivan kuten ihokarvat, jne. ovat hävinneet ja niistä on vain muisto jäljellä ihmiskehossa. Ei ehkä vielä sadan vuoden kuluttua, mutta ehkäpä jo miljoonan vuoden kuluttua, mikäli ihminen yhä täällä universumissa heiluu.

[QUOTE="apua";28914330]Ai että joku palsta mamman synnytyksessä vänähtänyt, vaurioitunut ja tummunut pilde olis kaunis ja siihen vielä lisäks se kauhea posliini???? Eikä :X[/QUOTE]

Olen synnyttänyt, eikä se synnytys kyllä tehnyt omaan silmääni oikeen mitään muutosta. Pientä uutta poimua tuossa jossain on, mutta lähinnä ihan samanlainen se on kun ennenkin. Ja naisen alapää, kuten peräaukonkin ympärys on usein tummempi kuin muut alueet. Se ei johdu millään lailla raskaudesta ja synnytyksestä. Jos olet tottunut täysin valkoiseen alueeseen, olet tainnut katsella pilluja ainoastaan netistä. Heillä kun on usein tehty hieman vaarallinen valkaisu, että väri ei olisi tumma. Se tosin tummuu aina uudestaan ja pitää taas valkaista.

En minä omaa pillua inhoa, niinkuin joku epäili. Mutta ei helvetissä se kyllä mikään kaunis ole, ainakaan minusta. :D Ihan tavallinen värkki, enkä usko että kellään muullakaan sen kauniimpi on. Ja joo, kermakaniini se taisit olla tosiaan, jota siteerasin. Sori vaan, minua vaan huvitti se "esteettisesti kaunis pillu". :D

Pilluja on monenlaisia niinkuin naisiakin. On kauniita, vähemmän kauniita, rumia ja susirumia. Ja kaikkea siltä väliltä, ikään katsomatta.

Monenlaisia pilluja on tullut elämän varrella nähtyä. On kauniita symmetrisiä viivapilluja ja on kranaatin syöneen vesikauhuisen bulldogin naamaa muistuttavia karmeita kauhuonkaloita.

Kyllä, pillu voi olla kaunis. Mutta se voi olla myös kuvottava. Ihan niinkuin kantajansakin.

En minä omaa pillua inhoa, niinkuin joku epäili. Mutta ei helvetissä se kyllä mikään kaunis ole, ainakaan minusta. :D Ihan tavallinen värkki, enkä usko että kellään muullakaan sen kauniimpi on. Ja joo, kermakaniini se taisit olla tosiaan, jota siteerasin. Sori vaan, minua vaan huvitti se "esteettisesti kaunis pillu". :D

Jep, ei ne niin paljoa vaihtele naisen mukaan. Samanlainen värkki se kaikilla on suunnilleen.

Kyllä mun vagina ainakin on kaunis, ja niin monen muunkin.

Olin itseasiassa 17-vuotiaana vanhainkodilla töissä ja siellä niillä dementoituneilla, vanhoilla mummuillakin oli kauniit vaginat.
Muistan oikein, kun joskus ajattelin, että kyllä vanhakin vartalo on todella kaunis.

Mutta erityisen mielenkiintoinen.
Kauneus riippuu siitäkin miten omista esiintyy.

Vanhainkodin työntejä ei ole pervo vaan tekee työtään ja siihen kuuluu kaikenlainen pesukin.

Kyllä mun vagina ainakin on kaunis, ja niin monen muunkin.

Olin itseasiassa 17-vuotiaana vanhainkodilla töissä ja siellä niillä dementoituneilla, vanhoilla mummuillakin oli kauniit vaginat.
Muistan oikein, kun joskus ajattelin, että kyllä vanhakin vartalo on todella kaunis.

Tuo on aivan ymmärrettävää. Harva pytyy ummistamaan silmiään kauniin vaginan nähdessään.

Yhteistyössä