Pari päivää vilkasematta ketjua ja täällä jo jotkut (toivottavasti trollit) haukkuu loiseksi.. Hohhoi.. Mitenhän olen loinen, kun en kyllä mieheni rahoja käytä?? KUMPIKIN maksaa omat huvituksensa omista rahoista ja sähkölasku ja vuokra laitetaan tasan puoliksi. Vuokra on 700e ja kumpikin maksaa siitä 350e. Sähkölasku 100e, molemmat maksaa 50e. Sitten kun ostetaan ruokaa, esim broileripaketti 5e, niin kumpikin maksaa 2,50e. Kaikki pistetään puoliksi mikä on yhteiseksi kaupasta hommattu, eri asia jos vaikka minä haluan itelleni jugurtin joka on sitten vaan minun, sitä ei lasketa mihinkään.
Ennen yhteenmuuttoa elin yksin ja aivan hyvin riitti rahat ja olisin voinutkin jatkaa yksinasumista mutta kun satuin sitten tämän miehen kanssa muuttamaan yhteen. Vuokrasopimus on molempien nimissä. Mutta mä en ymmärrä miksi muka EI pitäisi mennä vuokra 50-50? Ok, mies saa enemmän rahaa, mutta silti, miksi sen pitäisi sitten maksaa vuokrasta enemmän...
Ja todellakin joo työtön olen mutta se ei tarkoita sitä että siivoaisin KAIKEN niin ettei miehellä tarvi kotona muuta tehä kuin maata sohvalla piereskelemässä kaljatölkki kourassa! Jos mulla ei tulis mistään rahaa ja mies maksais mun elämiseni niin sitten tottakai siivoaisin ihan joka nurkan siitä hyvästä, mutta kun maksan omat elämiseni ITSE.
Ja kyllä mullakin on työttömänä muutakin hommaa kuin kotona makaaminen, voi käydä ulkoilemassa, kirjastossa, kyselemässä niitä hemmetin töitä joita nyt ei vaan valitettavasti tunnu mistään löytyvän ihmiselle jolla ei juurikaan kokemusta, eikä minkään tietyn alan koulutusta vielä..