The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Kappas, meidänkin auto meni huoltoon jo toisen kerran tällä viikolla. Eka vaihettiin akku, ja nyt se pitää jotain ihme ääntä meidän honda. Peräti viikon ollu toi auto meillä :)

|O
Me laitellaan mun kippoon uudet tulpat, polttoaineensuodatin, ilmansuodatin, vaihdetaan öljyt ja öljynsuodatin. Nii, ja peruutusvalo.
Mulla on ollu kippo huhtikuun alusta asti, mutta enpä mä ookkaan sitä kauheesti tarvinnu ku selvis että täällä on kohtuullisen hyvä ja helppo bussiliikennereitti mikä mahdollistaa hienosti autotta liikkumisen koti-tarha-koulu-akselilla.
 
Sangria
Me laitellaan mun kippoon uudet tulpat, polttoaineensuodatin, ilmansuodatin, vaihdetaan öljyt ja öljynsuodatin. Nii, ja peruutusvalo.
Mulla on ollu kippo huhtikuun alusta asti, mutta enpä mä ookkaan sitä kauheesti tarvinnu ku selvis että täällä on kohtuullisen hyvä ja helppo bussiliikennereitti mikä mahdollistaa hienosti autotta liikkumisen koti-tarha-koulu-akselilla.
No mut se on hyvä jos pärjää ilmankin :) ehkä mekin pärjättäis jos koittais.
 
kahvikirahvi
Hei, joku joka tuntee lapsilukunsa olevan vajavainen, niin saa tulla hakemaan täältä lainaan mun jälkikasvuni. Meillä on vissiin puhejennu se kuuluista uhmaikä..
 
Heipsis!

Voi tinku..se on sit pakko taas sopia uus tapaaminen :D Oot aika ovela...:whistle:
(kuhan kiusin vähän, sori)
no pakkohan se on,onneks on rento tyyppi ni tuskin nyt ajattelee mitään ihmeempiä. enkä oo ovela,en mää tahalleni. tuskin toi nyt niin opaha moka oli,musta se oli jotenkin hauskaa...lähet hakee ja unohat:D sen siitä saa kun jää suustaan kiinni. siis ihan juttelemalla.
 
kahvikirahvi
no pakkohan se on,onneks on rento tyyppi ni tuskin nyt ajattelee mitään ihmeempiä. enkä oo ovela,en mää tahalleni. tuskin toi nyt niin opaha moka oli,musta se oli jotenkin hauskaa...lähet hakee ja unohat:D sen siitä saa kun jää suustaan kiinni. siis ihan juttelemalla.
Mäkin kävin pari viikkoa sitten hakemassa pari lainassa ollutta kirjaa kaverilta, mutta unohdin ne kirjat sit kuitenkin kun jäin ihastelemaan viikon ikästä vauvaa.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
no pakkohan se on,onneks on rento tyyppi ni tuskin nyt ajattelee mitään ihmeempiä. enkä oo ovela,en mää tahalleni. tuskin toi nyt niin opaha moka oli,musta se oli jotenkin hauskaa...lähet hakee ja unohat:D sen siitä saa kun jää suustaan kiinni. siis ihan juttelemalla.
No eiköhän meille jokaiselle ole käyny silviisiä, et lähtee kaupasta ostamaan vaikkapa vessapaperia, niin palaa kotiin kahden kassin kanssa, joissa on kaikkea muuta paitsi sitä vessapaperia.

Entisessä elämässäni mulla kävi usein niinkin, et lähdin kotoa autolla ja automaattisesti siihen tutuimpaan suuntaan ja viiden kilsan päässä sit uukäännös, kun hoksaa, et enhän mä ny töihin olekaan matkalla vaan rautakauppaan.

Mut toi korvakorujen "unohtaminen" ny vaan on klassikko. Ja hirveen söpöä. Jos meikäläisen kämpille vielä joskus eksyis naarasotus, joka "unohtaisi" korvakorunsa, niin olisin otettu ja tuntisin oloni filmitähdeksi. Kas kun tuota konstia on leffajuonissakin käytetty. Jos sit paljastuis, että ne ovatkin ihan oikeasti unohtuneet, niin se harmittaisi kuin pientä oravaa.

Mut toi konsti ei toimi meil miehillä, kun emme tuppaa kantamaan mukanamme mitään sopivaa unohdettavaa. Lompakkoa ei viitti. Joskus käytin tuohon tarkoitukseen armeijan tuntolevyä, mut sekin on viettäny jo monta vuotta entisen elämäni talon ullakolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jos saa kysyä;28914072:
Mitä sä niinkun teet työksesi?
Eikö se ole vielä käynyt selväksi? :D Mä olen yrittäjä, kouluttaja/ammatillinen opettaja, konsultti, suunnittelija, maahantuoja, myyntiedustaja, järjestäjä... Ja jos hienoiksi mennään, niin vielä toimitusjohtaja.
Eli ammattia vaikea määritellä tarkasti.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä