Illalla kaljabaarissa vois mennäkin.Just sain kuunneltua tään loppuun Sopii melko hyvin yömusiikiksi
:heart:Jotenka nyt käyn toivottamassa perheelle ja teille kivaa päivää, ja nähdään illemmalla :wave:
Tinkulle :kiss: sitten kun se tänne eksyy.
tottakai :kiss:Terppanen teille!
päivä pulkassa pitäs tästä kai suoriutua johonkin aikaan pihalle,suihkus kävin ja nyt jotain murua rinnan alle.
Onks ruutis täällä?! ollaanko kaiffareita....
Mitäs?Nyt mää mokasin... Ei jaksa kun nauraa sille, yliväsymys lie iskenyt?
tottakai :kiss:
Varasin mp.n autolle huoltoajan perjantaiks, ja tänään jättikin jo auto miekkosen työmatkalle.Kertokaa jotain kivaa ja piristävää!
Kappas, meidänkin auto meni huoltoon jo toisen kerran tällä viikolla. Eka vaihettiin akku, ja nyt se pitää jotain ihme ääntä meidän honda. Peräti viikon ollu toi auto meilläVarasin mp.n autolle huoltoajan perjantaiks, ja tänään jättikin jo auto miekkosen työmatkalle.
Hyvään saumaan, vein just oman autoni tänään koululle huollettavaks ja hain siihen varaosia, nyt ei oo sitte kumpaakaan autoa käytössä ja mp.n auton vika on todennäkösesti sitä luokkaa ettei siitä enää kalua tuu. Kiitos elämä
Mähän sanoin, että keksi jotain uutta unohdettavaa.No niin antakaa mun nauraa itelleni!
lähin sitten hakee koruja,reissussa meni 2h ja mitä tapahtu...kotiin tullessa huomasin ettei mulla mitään koruja olekkaan,ne jäi sinne edelleen
oon ihan varma että tää tieto ei yllätä ketään :heart:No niin antakaa mun nauraa itelleni!
lähin sitten hakee koruja,reissussa meni 2h ja mitä tapahtu...kotiin tullessa huomasin ettei mulla mitään koruja olekkaan,ne jäi sinne edelleen
ai mitennii? en mä niitä sin taaskaan kerran tahallani jättäny,juteltiin ni kyllä ne siinä ajas unohtu kun ei heti tullu kahmastuu niitä takas. minkäs mä sille voin että se rupes juttelee ja siinä meni aikaa. ei muutakun uus yritys joku päiväoon ihan varma että tää tieto ei yllätä ketään :heart: