• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
lohta oli,en mä juuri muuta kalaa syö tai syön mutta tosi harvoin.niissä mitään makuakaan ole. salaatti ihan perusjutskaa.
Asia vaatii ny huomattavaa tarkennusta. Norjalaista kasvatettua lohta ei pidä syömän. Noi kasvattamot ovat jo useampaan otteeseen menneet konkkaan, mut toiminta jatkuu Norjalaispankkien toimesta ja jopa polkumyyntitulleista huolimatta. Ehdoton hyihyi tolle kalantapaiseksi kutsutulle.

Toisekseen, kirjolohi ei ole lohta nähnytkään. Tai ehkä on, mist minä tiedän mitä veden alla tapahtuu.

Mut paistetut ahvenat. Tai muikut. Tai madesoppa, niin sit puhutaan kalasta.

Ja toi salaatti. Ei mitään perussalaattia ole olemassakaan, ellet tarkoita silputtua vihreää. Mut kun sekin riippuu siit silputusta vihreästä.

Mä olen hirveen huono salaateissa kuin sapuskanlaitossa muutenkin. Olen keittiössä kuin vanhan haitaripartioni basisti keikalla. Mitään koskaan ei tule kahta kertaa samalla tavalla, joten on parempi vaan vetää fiiliksellä.

Ja juujuu. Eilisillalta jäi jokunen sihautettava ja niistä muutaman ehdin sihauttaa, kuten voi arvata.
 
kahvikirahvi
Mie yritän välillä hömppäkirjojen vastapainoksi lukea noitakin "klassikkoja" tai muuten tunnettuja teoksia..en tosin kovin montaa oo vielä ehtinyt lukea, joku aika sitten ahmin Twilight-kirjat niin etten niiden väliin mitään muita ehtinyt tunkea :D
Minuu ei hirveesti iske tuollainen kerrontatyyli, että "minä-muodossa" jauhetaan jotain että kävimpä siellä ja täällä ja siellä tapahtui tämmöistä ja sitten mietin sitä sun tätä. Se jotenkin iski naamalle tuossa kirjassa.
Sama kävi edellisessä kirjassa minkä luin, Supernaiivi.Kirjoittajaa en muista tähän hätään..
Suosittelen sullekin Diana Gabaldonin kirjoja, ne on minä-kerronnallisia, mutta aivan loistavia. En oo eläessäni lukenut sen parempia opuksia. Mikään mun omistama (tai suuri osa omaisuudesta yhteensäkään :D ) oo maksanut yhteensä niin paljoa mitä oon sijoittanut siihen kirjasarjaan :whistle:
 
Asia vaatii ny huomattavaa tarkennusta. Norjalaista kasvatettua lohta ei pidä syömän. Noi kasvattamot ovat jo useampaan otteeseen menneet konkkaan, mut toiminta jatkuu Norjalaispankkien toimesta ja jopa polkumyyntitulleista huolimatta. Ehdoton hyihyi tolle kalantapaiseksi kutsutulle.

Toisekseen, kirjolohi ei ole lohta nähnytkään. Tai ehkä on, mist minä tiedän mitä veden alla tapahtuu.

Mut paistetut ahvenat. Tai muikut. Tai madesoppa, niin sit puhutaan kalasta.

Ja toi salaatti. Ei mitään perussalaattia ole olemassakaan, ellet tarkoita silputtua vihreää. Mut kun sekin riippuu siit silputusta vihreästä.

Mä olen hirveen huono salaateissa kuin sapuskanlaitossa muutenkin. Olen keittiössä kuin vanhan haitaripartioni basisti keikalla. Mitään koskaan ei tule kahta kertaa samalla tavalla, joten on parempi vaan vetää fiiliksellä.

Ja juujuu. Eilisillalta jäi jokunen sihautettava ja niistä muutaman ehdin sihauttaa, kuten voi arvata.
jaa no en minä tiedä mitä lohta oli,mää vain toin sen tänne valmiina,en mä sitä ite paistanut:ashamed: ja salaatti oli ihan perus..eikö se oo perus jos on salaattii,tomskuu,kurkkuu ja fetaa? mulle se on ihan perus.

mun lasillinen siiderii nous jo päähän...
 
IhanaValo
Suosittelen sullekin Diana Gabaldonin kirjoja, ne on minä-kerronnallisia, mutta aivan loistavia. En oo eläessäni lukenut sen parempia opuksia. Mikään mun omistama (tai suuri osa omaisuudesta yhteensäkään :D ) oo maksanut yhteensä niin paljoa mitä oon sijoittanut siihen kirjasarjaan :whistle:
Laitetaan korvan taa:)


Nyt hilppasen suihkuun..mies uhkas riisua miut valmiiks ja tulla pesee selänkin vielä :D
 
kahvikirahvi
Hitto mikä elämä, stressaa ihan sikana kun on sata ja miljoona asiaa jotka täytyy hoitaa, aika ei riitä, koulu pitäis hoitaa, muutto ja pakkaaminen painaa päälle. Auto ei mennyt katsastuksesta läpi ja mp.n auto päätti alkaa kusemaan jäähdytysnesteitä pihalle. Molemmat autot siis huollon tarpeessa, ja maanantaina pitäis mennä kakkosvaiheeseen, omalla autolla. Vitulla päähän.

Meen ostamaan pp.n kanssa lohdutussuklaata ja toivon et asiat järjestyy.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä