Oliko se ok leffa? Mä en oo käyny aikoihin elokuvis, on niin kalliit liput eikä mun paikkakunnalla edes oo leffateatteria. Mä tykkään trillereistäNo mites on päivä menny? Mä kävin tänään leffassa kattoo 21 tapaa pilata avioliitto ja oli ihan viihdyttävää. Meitä katsojia oli salissa huimat neljä kappaletta niin sai nostaa jalatki yös
No kyllähän yritän mutta yksinäisyys ahdistaa. Luen kirjoja ja katon tv:tä ja roikun täälläMiten kauan lapset ovat isällä? Viikonlopun yli? Sun täytyy keksiä itsellesi jotain mukavaa ja rentouttavaa tekemistä! Mitä tykkäät tehdä yleensä vapaa-ajalla, mikä kiinnostaa?
Eiku joo, sori.. En muistanutkaan, että ainoastaan todella uusiin viesteihin sai vastata ja kaikesta uudesta tyhjänpäiväisestä höpötyksestä pitää avata uus topic, todella käytännöllistä! Mut näillä mennään...Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29410297:eikös täällä ole aika paljon näitä avauksia, että siitä vaan vastailemaan ja voithan tehdä itsekin aloituksia
No mikäs hätänä? Yleensä aika parantaa haavat...Mä voisin oikeesti jutella jonku kanssa...
Ahdistaa kun elämä heittää häränpyllyä, ja tietää että pitää vaan porskuttaa eteenpäin, mutta se tunneli, jonka päässä valoa ehkä joskus näkyy, on aivan saatanan pitkä...
En ole ketjun aloittaja...