Voisko joku jutella?

• Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti
nooo
No mites on päivä menny? Mä kävin tänään leffassa kattoo 21 tapaa pilata avioliitto ja oli ihan viihdyttävää. Meitä katsojia oli salissa huimat neljä kappaletta niin sai nostaa jalatki yös :)

hihii
[QUOTE="alkup.";28901099]Oliko se ok leffa? Mä en oo käyny aikoihin elokuvis, on niin kalliit liput eikä mun paikkakunnalla edes oo leffateatteria. Mä tykkään trillereistä[/QUOTE]

Oli ihan kiva leffa. Mä karkaan aina leffaan jos on ollu miehen kanssa kinaa, saa muuta ajateltavaa. Liput on kyllä törkeen hintaset, senkään takia ei viitti kauheen usein tapella :-D

[QUOTE="alkup.";28901156]No kyllähän yritän mutta yksinäisyys ahdistaa. Luen kirjoja ja katon tv:tä ja roikun täällä[/QUOTE]

Lähde vähän 4:n seinän sisältä johonkin, lenkille,kirjastoon, elokuviin, kirpparille...? Onko sulla ketään jolle voisit soittaa tai kutsua kylään?

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29410297:
eikös täällä ole aika paljon näitä avauksia, että siitä vaan vastailemaan ja voithan tehdä itsekin aloituksia
Eiku joo, sori.. En muistanutkaan, että ainoastaan todella uusiin viesteihin sai vastata ja kaikesta uudesta tyhjänpäiväisestä höpötyksestä pitää avata uus topic, todella käytännöllistä! Mut näillä mennään...

ei alkup
Mä voisin oikeesti jutella jonku kanssa...

Ahdistaa kun elämä heittää häränpyllyä, ja tietää että pitää vaan porskuttaa eteenpäin, mutta se tunneli, jonka päässä valoa ehkä joskus näkyy, on aivan saatanan pitkä...

En ole ketjun aloittaja...

[QUOTE="alkup.";28901099]Oliko se ok leffa? Mä en oo käyny aikoihin elokuvis, on niin kalliit liput eikä mun paikkakunnalla edes oo leffateatteria. Mä tykkään trillereistä[/QUOTE]

Trillerit on parhaita ja varsinkin semmoset joissa jotain tapahtuu niin, että tukka nousee pystyyn pelosta :D.

Yhteistyössä