• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyppelehdän tässä nyt ees taas, käyn täällä pyörähtää ja välillä pari kierrosta neuletta tekemäs :D
Ja illemmalla on taas sama dilemma eessä, mies lähtee töihin yöks eli meenkö (kerrankin) jo niin aikaseen nukkuu ettei aamulla ois hirvee väsy niinku aina, sais ihan rauhassa röhnöttää parisängys vai valvon ja vaikka katon jonkun leffan, ihan omassa rauhassani..?
Millasta neuletta teet? Mä oon ettinyt lisäinfoa aplikoinnista, josko tässä uskaltas semmoseen hommaan ryhtyä...

Sulla on kyllä paha dilemma - toisaalta kunnolliset, levolliset yöunet ois kyllä siunaus...mutta kyllä sitä omaa aikaakin pitää saada ja nauttia siitä omasta rauhasta tekemällä sitä mistä pitää...Mikäs leffa sulla olis mielessä :)?
 
Mie ostin tänään viimeks itelleni, lankaa :ashamed:vaikkei pitänyt...
Mutta lankoja kait tekevällä immeisellä ei kait ikinä ole liikaa :)

Mä kävin eilettäin ihan ihmisten ilmoilla. Oli ihan Tärkeetä ja Akuuttia Asiaakin. Kerhotossut piti hankkia tytölle, kun entiset menny aivan pieneksi ja minä onnistuneesti olen saanut jemmatuksi veljensä entiset, hyvässä kuosissa olevat tossut...löytynevät varmasti silloin kun niitä ei enää todellakaan tarvita :D

No. Kotiuduin sitten semmoisen kohtuu ison muovikassin kanssa :snotty:...oli puseroo ja mekkoo ja housuu ja paitaa ja pantaa ja hanskoja ja sukkia jajajajajaja....löytyi sieltä ne tossutkin :p :D

Toivoton tapaus.
 
Tuu seuraksi? Tääl pp kiukuttelee kun en anna kattoa muumia. Kurja mutsi oon :D
Pakkaaminenkin vähän tyssää, en oikein keksi mitä tässä nyt tekis, ja mikä olis hyvä kapistus petivaatteiden pakkaamiseen.
Kaikkeen pakkaamiseen paras kapistus on muuttolaatikko. Niit saa muutossa olla pari kappaletta/asuinneliö. Viiskyt liikaa on parempi kuin yks liian vähän.

Ja ne pitää pakata oikein. Niit pitää pystyä pinoamaan täytenäkin, se on ikäänkuin niiden idea.

Jokseenkin jokainen sattumanvaraisen kokoinen irtonyssäkkä ja pussukka on vain harmiksi. Ja joo, vaik olen vanha virkaperse, mut olen roudannu kamaa enemmän kuin moni arvaakaan. Ihan töikseni kantanu pianoja ja pistäny jaloilloeen jokusen flyygelinkin.

Nopein (ja halvin) tietämäni muutto oli se, kun aikanaan kaks likkaa muutti opiskelusolukämpästä yhteisesti vuokraamaansa kerrostalokolmioon. Ne palkkas mut muuttohommiin, tai siis vaimoni ilmoitti, että menet auttamaan kavereita muutossa.

Likat kuuntelivat mun ohjeita kuin gurua konsanaan, hakivat kaupoista pahvilaatikoita ja pakkasivat kamat niihin ja merkkasivat mis on mitäkin. Varsinainen muutto oli sit se, että kävin vuokraamassa pakettiauton, heitin lastin perille ja alle kolmen tunnin päästä kävin palauttamassa pakettiauton. Ei sitä kamaa kahdella nuorella likalla paljoa ollut, mut olis tossa saanu menemään koko viikonlopunkin ihan turhan helposti.
 
IhanaValo
Millasta neuletta teet? Mä oon ettinyt lisäinfoa aplikoinnista, josko tässä uskaltas semmoseen hommaan ryhtyä...

Sulla on kyllä paha dilemma - toisaalta kunnolliset, levolliset yöunet ois kyllä siunaus...mutta kyllä sitä omaa aikaakin pitää saada ja nauttia siitä omasta rauhasta tekemällä sitä mistä pitää...Mikäs leffa sulla olis mielessä :)?
No nyt on enimmäkseen ollu työn alla semmonen helppo huivi, löytyy netistä baktus-huivin nimellä ja sit ihan oman pään ohjeella virkkaan kuopukselle kaulaliinaa syksyks. Mutta onhan sitä projektia kun vaan jaksais tehdä :)

Leffoja on digiboxi täynnä, tykkään vähän liikaa tallennella niitä..mut vissiin jotain romanttista hömppää mikä ei tois pahoja unia.
 
No en kutsunut kun tiesin ettet tule,kun mulla ei ole tillii eikä voita:( mut saat lohdutukseks halin :hug:
Kiitos halista.

Mut ei se kauheesti lohduta, jos minua niin uusavuttomaksi luulet, etten tarvittaessa osaisi tuoda tilliä, voita, tarvittaessa niit pottujakin, iltanaposteltavia, iltaleffaa, lämpöistä kainaloa ja omaa hammasharjaa mukanani.:ashamed:
 
No nyt on enimmäkseen ollu työn alla semmonen helppo huivi, löytyy netistä baktus-huivin nimellä ja sit ihan oman pään ohjeella virkkaan kuopukselle kaulaliinaa syksyks. Mutta onhan sitä projektia kun vaan jaksais tehdä :)

Leffoja on digiboxi täynnä, tykkään vähän liikaa tallennella niitä..mut vissiin jotain romanttista hömppää mikä ei tois pahoja unia.
No ihan oli pakko mennä kuuklettamaan että mikä ihmeen baktus :D...hieno ja näyttävähän tuommonen huivi on! Jestas sentään, tommosen nyt huolis varsin mielellään syksyä ja talvea vasten :).

Awwww...joo, ehdottomasti jotain ihanaa siirappista syrämenpohjasta kutkuttavaa romanttista hömppää :heart:...on sitten sunkin kiva herätä siihen, että mies nukkuu vieressä :)...
 
IhanaValo
No ihan oli pakko mennä kuuklettamaan että mikä ihmeen baktus :D...hieno ja näyttävähän tuommonen huivi on! Jestas sentään, tommosen nyt huolis varsin mielellään syksyä ja talvea vasten :).
.
Ei miun huivista niin hieno tule ku mitä joku tehnyt, käytän tuohon noita jämälankojani, tietty koitan vähän kattoa mitkä värit parhaiten sointuis yhteen. :)
Joku liukuvärjätty lanka olis kiva tuossa työssä mut katotaan nyt mimmonen tästä tulee.
 
Awwww...joo, ehdottomasti jotain ihanaa siirappista syrämenpohjasta kutkuttavaa romanttista hömppää :heart:...on sitten sunkin kiva herätä siihen, että mies nukkuu vieressä :)...
Joo, mut ei tota tuulen viemää voi loputtomiin kattoa. Se on tietty urosotukselle oiva testi. Asiallinen urosotus ton kattoo kerran ja toisenkin, mut kolmas kerta liian lyhyen ajan sisään pistää asiallisenkin urosotuksen hakemaan pakoreittiä.
 
Ei miun huivista niin hieno tule ku mitä joku tehnyt, käytän tuohon noita jämälankojani, tietty koitan vähän kattoa mitkä värit parhaiten sointuis yhteen. :)
Joku liukuvärjätty lanka olis kiva tuossa työssä mut katotaan nyt mimmonen tästä tulee.
Äläs höpäjä siellä nyt ollenkaan muru - kyllä vaan siitä sun tekemästä tulee hieno!! Koska se on suurella rakkaudella tehty :heart:. Ni.
 
Oi joijoi, miten hieno piirustus :heart:! Mites teillä on mennyt Viktorin kanssa :)? Muuten kuin pientä ihanaa ihastellessa ja vauvantuoksua nuuskutellessa :heart:...mikä on niin tärkeetä sekin :)
No mulle iski kohtutulehdus ja oon nyt tujulla ab-kuurilla tai oikeammin kahdella samaan aikaan. V on kiltti vauva ja kasvaa kohisten, mutta nyt esiintynyt hieman vatsanväänteitä. Eipä ne ikuisuutta kestä, joten eiköhän sen jaksa. Lähipiiri kommentoi, että omin vauvan itselleni, mutta toinen tulee vasta 2 vkoa tiistaina ja minusta ihan oikeutetusti en jätä häntä kelleen hoitoon tms. vielä.
 
Joo, mut ei tota tuulen viemää voi loputtomiin kattoa. Se on tietty urosotukselle oiva testi. Asiallinen urosotus ton kattoo kerran ja toisenkin, mut kolmas kerta liian lyhyen ajan sisään pistää asiallisenkin urosotuksen hakemaan pakoreittiä.
Juuei, vaikka onhan se The Elokuva....onneksi on muitakin, vaikka Ylpeys ja ennakkoluulo tai Vuorovetten prinssi...tai P.s. I Love You...tai ne iki- ihanat mustavalkoiset wanhat Suomi- filmit....
 
No mulle iski kohtutulehdus ja oon nyt tujulla ab-kuurilla tai oikeammin kahdella samaan aikaan. V on kiltti vauva ja kasvaa kohisten, mutta nyt esiintynyt hieman vatsanväänteitä. Eipä ne ikuisuutta kestä, joten eiköhän sen jaksa. Lähipiiri kommentoi, että omin vauvan itselleni, mutta toinen tulee vasta 2 vkoa tiistaina ja minusta ihan oikeutetusti en jätä häntä kelleen hoitoon tms. vielä.
:hug: - pikaista paranemista sinulle! Toivottavasti olotila on kohentunut.

Ja omi vain kaikessa rauhassa - nuo pienet ihmiset on sen järistyttävän pienen hetken niitä pieniä (tuliko tarpeeksi monta kertaa pieni- sana :D)...ja hoitoon hän ehtii monta monituisen kertaa :)

Nauttikaa ihanasta ja ainutkertaisesta ajastanne :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä