• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oon kade! Mä oon monta kertaa tässä nyt miettiny että tarttis mennä ostamaan syystakki ja kengät, talvikengätkin tartteisin. Mutta kun vaan jaksais ja ehtis mennä, äh.
mun ei tarvii ostaa talvikenkii kun viime vuonna löysin aivan ihanat pitkävartiset,matalapohjaset karvalliset popot,mitään muuta en viime talvena käyttänykkää. en mäkää nyt etsinyt,sattu vaan kengät silmiin,sovitin ja katoin et alehintaset ja niin ne lähti sit ostoskoriin mukaan. sit ostin vähän hajuvet ja muista en sitten puhukkaa :whistle:
 
kahvikirahvi
Kautta aikain naarasotuksilla on ollu nopea keino päästä eroon ylimääräisistä astioista. Siinä on moni urosotus saanut päänsärkyä.
No en mä viitsi sillain. Ajattelin tuolla uudella kämpällä sit ajan kanssa plärätä ne läpi purkuvaiheessa, ja ottaa käyttöön vaan muutamat mitä oikeasti tarttee, ja loput sit varastoon/kiertoon. Mp.n pikkusisko on onneks muuttamassa ekaan omaan kotiin, niin sille saa tuupattua vaikka mitä :)
 
kahvikirahvi
mun ei tarvii ostaa talvikenkii kun viime vuonna löysin aivan ihanat pitkävartiset,matalapohjaset karvalliset popot,mitään muuta en viime talvena käyttänykkää. en mäkää nyt etsinyt,sattu vaan kengät silmiin,sovitin ja katoin et alehintaset ja niin ne lähti sit ostoskoriin mukaan. sit ostin vähän hajuvet ja muista en sitten puhukkaa :whistle:
I see :whistle:
 
Moooiiii!!!

Löysin ostosreissulla sattumalta kivat kengät ja vielä alehintaan:) Jee,nyt on kivat kengät syksyyn.
Tuo on naarasotuksissa kummallista. Löytävät kivoja kenkiä ja vielä alesta.

Ei oikein onnistu meikäläisellä, koska jos mä menen kenkäkauppaan, niin mä tiedän tasan tarkkaan mitä olen hakemassa. Sievin jalkine, nahkaa, musta, esd- pohja. Ovat harvoin alessa, tai mist mä tiedän, kun en mene kenkäkauppoihin sisään muulloin kuin päättäessäni ostaa kengät.

Mut onnea uusien popojen johdosta. Kiva jos ovat mieluiset ja hyvät jalassa.

Mut toi hyvä jalassa on ilmiö joka tarttee kokea. Kymmenisen vuotta sitten ekaa kertaa vedin nuo Sieviläiset jalkaani ja siin tuli samantien tunne, et nää on mun. Hieman kuin tapais naisen, joka saa aikaan olon, et ikäänkuin olis kirveellä lyöty päähän. Ei tee mieli muita kattella, eikä alennusmarkkinoilla pyöriä.
 
IhanaValo
Huoh : /
Jokseenkin vähän levoton olo muttei mittään jaksais siltikään...lapsetkin vaan valittaa ja mies pölöttää taas luureihin kaverilleen pelatessaan.
 
kahvikirahvi
Huoh : /
Jokseenkin vähän levoton olo muttei mittään jaksais siltikään...lapsetkin vaan valittaa ja mies pölöttää taas luureihin kaverilleen pelatessaan.
Tuu seuraksi? Tääl pp kiukuttelee kun en anna kattoa muumia. Kurja mutsi oon :D
Pakkaaminenkin vähän tyssää, en oikein keksi mitä tässä nyt tekis, ja mikä olis hyvä kapistus petivaatteiden pakkaamiseen.
 
...ja terveiset saunan lempeääkin lempeämmistä löylyistä :wave:! Kyllä siellä vaan sekä kroppa että sielu tervehtyy...

Ja entäs se puusaunan lämmityksestä tuleva ihana tuoksu...mä tykkään :). Tulee aina niin mummulan käynnit mieleen...kun sain olla mukana isoa saunaa lämmittämässä, hakemassa mummun kanssa saunapuita liiteristä ja sitten keittelemässä kylyvettä...tai samallahan se siinä tuli kun saunaakin lämmitteli...ja ne koivuvastat...kummasti se kaupunkilaisplikkakin nopsasti tottui vastan makuun :)...
 
Huoh : /
Jokseenkin vähän levoton olo muttei mittään jaksais siltikään...lapsetkin vaan valittaa ja mies pölöttää taas luureihin kaverilleen pelatessaan.
:hug:....anna lasten ulista kaikessa rauhassa, ihan kaikkiin kotkotuksiin ei tartte mennä väliin - säästä itseäsikin välillä....eli jos ei katto ole romahtamassa niskaan tai henkilövahinkoja tulossa niin anna joikata...ja miehes pölistä...

Jutustele meijen kanssa rauhassa ja huolella ja lievitä sitä levotonta oloasi, jos se sitä tarvitsee....joskus se levoton olo on vain hyvääkin :rolleyes: :p....
 
IhanaValo
:hug:....anna lasten ulista kaikessa rauhassa, ihan kaikkiin kotkotuksiin ei tartte mennä väliin - säästä itseäsikin välillä....eli jos ei katto ole romahtamassa niskaan tai henkilövahinkoja tulossa niin anna joikata...ja miehes pölistä...

Jutustele meijen kanssa rauhassa ja huolella ja lievitä sitä levotonta oloasi, jos se sitä tarvitsee....joskus se levoton olo on vain hyvääkin :rolleyes: :p....
Hyppelehdän tässä nyt ees taas, käyn täällä pyörähtää ja välillä pari kierrosta neuletta tekemäs :D
Ja illemmalla on taas sama dilemma eessä, mies lähtee töihin yöks eli meenkö (kerrankin) jo niin aikaseen nukkuu ettei aamulla ois hirvee väsy niinku aina, sais ihan rauhassa röhnöttää parisängys vai valvon ja vaikka katon jonkun leffan, ihan omassa rauhassani..?
 
..mä en ole muuten aikoihin löytänyt/osanut ostaa halvennuksesta mitään itelleni...sujuvasti mukaan tarttuu nuille muille tavaraa ja vermettä...en etes muista mitä oon jostain halvennuksesta ost..muistanpas - hommasin kirjan :)!

Viimeksi oon itelleni ostanut maalipensseleitä :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä