• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä mä pystyn käymään vaan yhellä :) Yleensä kyllä oon liikkeellä sillon autolla, nii ei oikee voikaan juoda enempää, mutta jos lähtee parille, niin se tarkottaa usein pilkkuun asti olemista :D Tai jos menee kaverin luokse käymään vaan yhellä, nii sillon saattaa mennä parikin.
Tosin nyt mulla on juominenkin jääny ja kohta ollu 6kk ilman röökiä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28897029:
Mähän se täältä. Ihan oukkei. Pientä lenssua ollu, nii jouduin viikon pitään lenkkitaukoa. Tänään sitte kevyt 5km. Meni suht ok. Nyt sitte reilu viikko tiukkaa reenia ja sitte parin viikon keventelyt ja viivalle. Vähän alkaa jännittään tässä, että miten se puolikas sitte menee...

Mitäs sinne?
Mut eiks välillä oo ihan hyvä pitää breikkii vaikkei nyt syy ookkaan mikään kiva. tolla reenillä uskon et vedät puolikkaan kyl upeesti:) loppurutistus tsemppii sinne!

tänne mitään ihmeitä,töitä ja viikonloppurentoutta:) samaa vanhaa tylsää.
 
kahvikirahvi
Voi ei!! Apua.

Lähetin tänään boostepille kiukkusen aspan kun en oo saanut vieläkään kesäkuussa tilaamaani l-koodin tuotantokautta, ja ne vastas että tilaus on lähetetty, mutta varmaankin hukkunut postissa ellei ole vielä perillä ja lupasivat lähettää mulle uuden.

Mutta kappas, äsken DVD-hyllyäni pakatessa huomasin että onhan se tullut perille, ja oon katsonutkin sen :ashamed: Toivottavasti ne ei vielä ehtinyt postittaa sitä uutta, niin ehdin perua puheeni ja antaa paljon hyvää palautetta hyvästä asiakaspalvelusta!

Hupsista saatana.
 
Mut eiks välillä oo ihan hyvä pitää breikkii vaikkei nyt syy ookkaan mikään kiva. tolla reenillä uskon et vedät puolikkaan kyl upeesti:) loppurutistus tsemppii sinne!

tänne mitään ihmeitä,töitä ja viikonloppurentoutta:) samaa vanhaa tylsää.
Kyl mä pitelenkin lepopäiviä, mut ehkä joo pakkolepo on joskus hyvästä. :) Eiköhän tuo mene ainakin jotenkin. Kiitos :)
 
xperia
Voi ei!! Apua.

Lähetin tänään boostepille kiukkusen aspan kun en oo saanut vieläkään kesäkuussa tilaamaani l-koodin tuotantokautta, ja ne vastas että tilaus on lähetetty, mutta varmaankin hukkunut postissa ellei ole vielä perillä ja lupasivat lähettää mulle uuden.

Mutta kappas, äsken DVD-hyllyäni pakatessa huomasin että onhan se tullut perille, ja oon katsonutkin sen :ashamed: Toivottavasti ne ei vielä ehtinyt postittaa sitä uutta, niin ehdin perua puheeni ja antaa paljon hyvää palautetta hyvästä asiakaspalvelusta!

Hupsista saatana.
:banghead:
Huppista prkl tosiaan :cool:
 
Voi ei!! Apua.

Lähetin tänään boostepille kiukkusen aspan kun en oo saanut vieläkään kesäkuussa tilaamaani l-koodin tuotantokautta, ja ne vastas että tilaus on lähetetty, mutta varmaankin hukkunut postissa ellei ole vielä perillä ja lupasivat lähettää mulle uuden.

Mutta kappas, äsken DVD-hyllyäni pakatessa huomasin että onhan se tullut perille, ja oon katsonutkin sen :ashamed: Toivottavasti ne ei vielä ehtinyt postittaa sitä uutta, niin ehdin perua puheeni ja antaa paljon hyvää palautetta hyvästä asiakaspalvelusta!

Hupsista saatana.
mut eihän sun tartte sitä uutta maksaa..vai? joten pidä molemmat ja myyt toisen hyvään hintaan:rolleyes: Joo,o ei ehkä kovin rehellistä mut...
 
Mullekin maistuis.

Just hiljattain oli hirveen hyvää sapuskakeskustelua menossa, mut kun kutsua ei sit kuulunutkaan, niin jouduin lähtemään pitseriaan.

Tänään en joudu. On omia eväitä jääkaappi täynnä, joten lällällää.
äläpäs lällätä siellä*näyttää kieltä*

mulla on kurkkuu,porkkanaa,ruisnahchoja ja dippii mutta kumpaa dippii tekis kun on vaan yks kermis...amerikan vai ranchin?
 
No ny on palstalla vipinää, mut ei o kohta.

Lempparikilpavalvojani kun tais lähteä kandidaatin kans mökkeilemään.
Ruutiäijä lähtee rouvakullan viereen heti, kun rouvakulta sanoo hopihopi, koska on viisas.
Tinkuliini on ihana ja kiltti ja sopivasti tuhma, mut toivottaa hyvää yötä ennenkuin nukkuminen käy edes mielessä.

jne loputtomiin, ei kaikkia voi mainita...

Niinpä taidan lähteä tästä baariin.
 
No ny on palstalla vipinää, mut ei o kohta.

Lempparikilpavalvojani kun tais lähteä kandidaatin kans mökkeilemään.
Ruutiäijä lähtee rouvakullan viereen heti, kun rouvakulta sanoo hopihopi, koska on viisas.
Tinkuliini on ihana ja kiltti ja sopivasti tuhma, mut toivottaa hyvää yötä ennenkuin nukkuminen käy edes mielessä.

jne loputtomiin, ei kaikkia voi mainita...

Niinpä taidan lähteä tästä baariin.
kyllä mä saatan valvoo kun ei tarvii aamulla herätä aikaseen...nyt mihinkään karhunkaatoon lähe...nukkumisen sijaan voidaan tehdä jotain muuta....:rolleyes:
 
kyllä mä saatan valvoo kun ei tarvii aamulla herätä aikaseen...nyt mihinkään karhunkaatoon lähe...nukkumisen sijaan voidaan tehdä jotain muuta....:rolleyes:
Hyvää yötä nyt jo etukäteen.

Vanha sananlasku sanoo, et semmoinen mies on vapaa, jota kukaan ei seksillä pysty kiristämään.

Mä taidan olla vapaa.

Todennäköisesti ja toivottavasti olen sitä vielä aamulla herätessänikin. Mutta täs ja aamun välissä on vielä monta tuntia aikaa.

Baari kutsuu ny.
 
Hyvää yötä nyt jo etukäteen.

Vanha sananlasku sanoo, et semmoinen mies on vapaa, jota kukaan ei seksillä pysty kiristämään.

Mä taidan olla vapaa.

Todennäköisesti ja toivottavasti olen sitä vielä aamulla herätessänikin. Mutta täs ja aamun välissä on vielä monta tuntia aikaa.

Baari kutsuu ny.
mää mistään seksistä puhunu:stick:,ristinollaa aattelin et jos pelattas:D

mut hauskaa iltaa shakin tai oluen parissa mitä nyt sitten ikinä teetkään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä