Suunniteltu sektio Jyväskylässä, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
saisiko vielä lisäkokemuksia? itselläni tulossa pelkosektio jyväskylässä syyskuussa ja kiinnostaisi kuulla milloin sektio on muille tehty. onko jyväskylässä joku tietty päivä viikossa milloin pyrkivät suun.sektiot hoitamaan? vai annetaanko päivä sairaalan silloisen tilanteen mukaan? kyseessä siis normaaliraskaus,joten ei ole syytä kiirehtiä leikkausta. Itse tietty toivoisin leikkausta rv 38+3-39+0. Ajan saan syn.tapa-arviossa rv 36+3.

Hei! Mulle tehty Jkl kaksi pelkosektiota ja kolmas kohta. Kaikki vkolla 39. Eka synnytys käynnistyi vkolla 38 joten se tietysti leikattiin silloin , mutta siitä huolimatta nämä seuraavat on 39 vkolla. En usko että leikkauspäivää aikaistetaan syyttä suotta tuosta, nyt kyllä neuvolassa sanoi että se voisi olla ehkä mahdollista, kun liitoskivut on niin kovat - toisaalta viikko... Ehkä se menee vielä siinä kuin koko loppuratkaisu muutenkin. :) suunniteltuja ei tehdä ymmärtääkseni joka viikonpäivä, mulla se on maanantai. Mulla päivä ollut jo keskiraskaudesta asti, mutta kenties sinun kanssasi tästä asiasta vielä halutaan keskustella. Sektiot sujuneet erittäin hyvin, eli todella kiitollinen olen tästä mahdollisuudesta!

Jklssä tehtiin 39+3. Meinasivat antaa ajan vasta 39+5, sain vähän aikaistettua sitä. Käsittääkseni ennen ei leikata kun 39vkoa täynnä. Taisi olla ma ja ke leikkauspäiviä, olikohan myös pe...

kiitos! löytyisikö vielä lisää kokemuksia? olen käynyt kerran pelkopolin kätilön juttusilla ja tapasin lääkärin samalla. tämän lääkärin kanssa olen sektiosta aiemmin puhunutkin,joudun käymään kasvuseurannoissa niin siksi olen jo tavannut lääkärin useammin. lääkäri olisi jo leikkauspäivän antanut,mutta kätilö halusi minun vielä harkitsevan asiaa viimeiseen kasvukontrolliin ja silloin asia päätetään. sanoin kyllä jo,etten mieltäni muuta johon lääkäri sanoi,että asianhan on sitten selvä. Haluan sektion pieleen menneen ensimmäisen synnytyksen vuoksi,jossa lapsen hyvinvointi oli vaarassa. Elikkä suunnitellut tehdään aina vasta rv 39+ jotakin? leikkauspäivät ma,ke ja ehkä pe? tämäkin tieto auttaa paljon! voisitteko vielä kertoa miten leikkauspäivä noin pääpiirteissään meni? monelta sairaalaan ja onko vauva isän kanssa äidin heräämössä oloajan? montako yötä sairaalassa ollaan?

ainiin jos jollakin tietoa...leikkaavatko jkl:ssä vaakaan? olen lukenut,että joillakin leikattu suunnitellut pystyyn?! itse toivon,että leikkaisivat samaan vaakaviiltoon kuin mihin ensimmäinen kiireellinen sektio tehty.

ainiin jos jollakin tietoa...leikkaavatko jkl:ssä vaakaan? olen lukenut,että joillakin leikattu suunnitellut pystyyn?! itse toivon,että leikkaisivat samaan vaakaviiltoon kuin mihin ensimmäinen kiireellinen sektio tehty.

Tietysti leikkaavat samaan viiltoon. Mullakin tehtiin molemmat suunnitellut sektiot samaan pystyviiltoon. Eka sektio tehtiin mulla maanantaina, toka torstaina.

Ok, kiitos tiedosta. Elikkä torstaisinkin leikkaavat..heh..taitaa siis olla aika vaikea päätellä päivää etukäteen :) oliko sinulla nim. 777 sektiot myös rv 39+ jotakin? tuolla aiemmin kirjoittaneelle annettu vielä lasketulle päivällekin aika... minä vuonna teidän suunnitellut sektiot on tehty? eli onko nämä leikkauspäivät kuin tuoretta tietoa?

Yhteistyössä