Suunniteltu sektio, paljon ennen laskettua aikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Periaatteessa noin 10-5vrk ennen laskettua päivää, vähän aina riippuen ajankohdasta ja odottajan voinnista ja miten nyt arkipäivätkin menee.. Itselläni suunniteltu sektio tehtiin juri laskettuna päivänä ja näin oli sovittu tarkoituksella.

Ekalla kerralla suunniteltu sektio oli muistaakseni viikolla 38+3 ja toinen ois pitänyt olla 37+6 tai tasan 38, en muista, mutta poika päätti syntyä päivää aikaisemmin.

Laskettuna päivänä tehtiin mulle. Yleensä kuulemma meilläpäin näin, jos päivä sattuu olemaan sektiopäivä (perjantai) ja ei satu olemaan tungosta sille päivälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Eka suunniteltu sektio 39+3 ja toka (kaksoset) 38+0.

Oliko sulla jotain ongelmia kaksosten kans kun kaks viikkoa aiemmin leikattiin?Mulla oli jo 3 leikkausta ennestään ja annettiin mennä 39+ Sanoivat tosiaan vaan että ei voi leikata ennen 39 viikkoa ellei itse ala syntyä =(

Eli leikkauksen voisi saada viikoille 38+6:kin? Ensimmäinen leikattiin perjantaina 39+0 ja tälle toiselle tulee myös 39+0 perjantaille mutta sattuu karkauspäiväksi ja ajattelin että joskos vois vaikuttaa päivään itse niin että syntyisi sitten torstaina.
Onko KOKS:issa jotkut tietyt päivät millon tehään suunniteltuja? Meillä tosiaan esikoinen perjantaina ja kaverin vauva maanantaina. Onko ne vaan ne kaks päivää?

Yhteistyössä