The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Simply Red - Stars - YouTube

..tän tahdissa jammailen täällä keittiössä ja teen kiusausta uuniin :p...

Äkäpussikin on rauhoittunut :heart:...nyt huudattaa pihamaalla Eriniä ja ketkuttaa itteänsä tanssimisen riemusta nurtsilla :D...ihana! Ja neiti- ihminen 4- vuotiaan epä- määrätietoisuudellaan on jälleen vaihtamassa vaatteitaan :O :D...ei kelvannutkaan alunperin valitsema mekko vaan nyt pitää olla shortsit...
 
IhanaValo
Mies oli sitten ostanu miulle uuden kännyn. Olin kuulemma valittanut vanhasta ja nyt tilipäivänä sitten päätti yllättää..:ashamed: Ei miulle tarviis mitään uusia ja kalliita ostella. Turhaan tuhlaa rahojaan minuun.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Mies oli sitten ostanu miulle uuden kännyn. Olin kuulemma valittanut vanhasta ja nyt tilipäivänä sitten päätti yllättää..:ashamed: Ei miulle tarviis mitään uusia ja kalliita ostella. Turhaan tuhlaa rahojaan minuun.
älä nyt hullujas puhu! sun mies on ajatellut että nyt vaimokulta saa uuden kännyn vanhan tilalle ja ajatellu sen rakkudella:heart: Nyt et mieti mitään et tuhlas rahojaan sinuun...kun halus ilahduttaa sua!:)
 
mitä meinaat kattoa?

mää oon saanu kai nyt sit ihailijan....tai jotain...viikonlopusta...
Tänään on vuorossa DOA. Dead on arrival, eli kuollut saapuessaan. Se originaali vuodelta -50 Leffanaposteltavat on hiukka huonolla hapella, eli ihan vaan kurkkua, tomaattia ja suolakurkkua kummemmin laittamatta ja ilman dippiä. Ei aina jaksa.

Onneksi olkoon ihailijasta. Toivottavasti ei pidä itteensä kauheen salaisena ihailijana ainakaan kauaa.
 
Tänään on vuorossa DOA. Dead on arrival, eli kuollut saapuessaan. Se originaali vuodelta -50 Leffanaposteltavat on hiukka huonolla hapella, eli ihan vaan kurkkua, tomaattia ja suolakurkkua kummemmin laittamatta ja ilman dippiä. Ei aina jaksa.

Onneksi olkoon ihailijasta. Toivottavasti ei pidä itteensä kauheen salaisena ihailijana ainakaan kauaa.
joo ei sano mulle mitään,ei kuulosta mun leffalta.

no ei oo kovin salainen kun on se viikonloppuinen ja tänäänkin kyselly et mikä meininki. nähään tässä joku kerta kun pitää saada ne korut takas. jotenkin outoo.
 
joo ei sano mulle mitään,ei kuulosta mun leffalta.
Mä en kuulostele leffoja. Mä katselutsiirailen niitä. Toki on 2.1- kanavaäänikin päällä, mut ei nois vanhojen Hollywoodklassikkojen ääniraidoissa oikein ole mitään mikä äänentoistossa subbaria tarttis.

Ai ei kuulosta sun leffalta? Mies menee pollariasemalle ilmoittamaan murhan. Pollari kysyy, et kuka on murhattu, niin mies vastaa, että minä. Ja tosta leffa alkaa.

Mikäs leffa pitäis olla? Mut sano jokin jota mä en o nähny?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä